eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa oleju opałowego do celów grzewczych do obiektów Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-10

Ogłoszenie nr 510115562-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.

Uniwersytet Gdański: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do celów grzewczych do obiektów Uniwersytetu Gdańskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532334-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 000001330, ul. ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): https://ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego do celów grzewczych do obiektów Uniwersytetu Gdańskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-13/19/AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych w ilości 78 000 litrów, zwanego dalej "paliwem". Pod pojęciem "sukcesywnej dostawy" należy rozumieć sukcesywne (częściowe) dostarczenie zamówionej partii paliwa do miejsc wskazanych w pkt 10. 2. Zamawiający informuje, że określona powyżej ilość paliwa jest ilością przewidywaną (szacunkową) nie wiążącą dla Zamawiającego i może ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w PN-C-96024:2011 (Przetwory naftowe - oleje opałowe) dla gatunku L-1. 4. Minimalne parametry paliwa : 1) gęstość w temperaturze referencyjnej 15 o C nie może być wyższa niż 860 kg/m³, 2) wartość opałowa (energetyczna) nie może być niższa od 42,6 MJ/kg, 3) temperatura zapłonu nie może być niższa niż 56 o C, 4) lepkość kinematyczna przy 20 o C max. 6,00 mm²/s, 5) zawartość siarki nie może być wyższa niż 0,1%, 6) zawartość wody nie może być wyższa niż 200 mg/kg, 7) zawartość ciał stałych nie może być wyższa niż 24 mg/kg, 8) temperatura płynięcia nie może być wyższa niż -20 o C, 9) barwa czerwona. 5. Dostarczona ilość paliwa winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartych na litrach w temperaturze referencyjnej 15°C. 6. Paliwo będzie dostarczane cysternami Wykonawcy i na jego koszt. Cena transportu jest wliczona w cenę paliwa. Wysokość ceny 1 litra paliwa będzie uzależniona od aktualnego poziomu cen producenta paliwa. 7. Dostawa paliwa będzie realizowana sukcesywnie (partiami) - na podstawie zlecenia - zapotrzebowania składanego przez Zamawiającego w dni robocze e-mailem w godzinach od 8.00 do 15.00. 8. Wykonawca dostarczy paliwo w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych* od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00. * Przez określenie "dni robocze" Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego, podanych na stronie internetowej UG. 9. Adresy dostawy paliwa oraz szacunkowe dostawy: 1) Stacja Morska Hel - ul. Wiejska 20, Hel 84-150, administracja budynku, średnio 6 dostaw po około 8.000 litrów (w okresie letnim jedna dostawa), 2) Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy w Leźnie - Leźno 45, 80-298 Gdańsk, administracja budynku- średnio 6 dostaw po około 5.000 litrów (w okresie letnim jedna dostawa). 12. Wykonawca przed każdorazową realizacją zamówienia skontaktuje się z przedstawicielami Zamawiającego, o których mowa w § 5 ust. 2 umowy i potwierdzi termin dostawy paliwa. 13. Odbiór paliwa zostanie potwierdzony dokumentem "WZ" wystawionym przez Wykonawcę podpisanym przez strony bez zastrzeżeń po odbiorze paliwa wraz z atestem na dostarczone paliwo. 14. Faktura VAT powinna zawierać oświadczenie potwierdzające, że zakupiony olej będzie służył do celów opałowych. 15. Miernikiem dostarczonego paliwa będą wskazania zalegalizowanego licznika przepływowego paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej paliwo w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w autocysternie. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczanego paliwa. 17. W przypadku stwierdzenia braku w ilości lub złej jakości paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany paliwa na zgodne z załącznikiem 1a do SIWZ. 18. W przypadku dostarczenia paliwa niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia paliwa. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca. 19. W przypadku stwierdzenia braku w ilości lub złej jakości paliwa, Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym. 20. W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości paliwa, Wykonawca dostarczy paliwo o właściwych parametrach technicznych w ilości, która zostanie zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowane paliwo niespełniające wymogów jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin i naprawy. 21. Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania powyższej części zamówienia. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia brutto. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205920.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOOPAŁ Ossowski, Stenka spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krasickiego 1
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244391.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244391.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249119.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.