To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-07
Ogłoszenie nr 510115211-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.
Powiat Mrągowski: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4: Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534502-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Mrągowski, Krajowy numer identyfikacyjny 51074251100000,
ul. Królewiecka
60A,
11-700
Mrągowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48897410150, e-mail
starostwo@powiat.mragowo.pl, faks
+48897417275.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.mragowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.4.2019.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego" w niżej wymienionych obiektach: a)Wykonanie termomodernizacji I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Sobczyńskiego 1A w Mrągowie w ramach zadania pn.: "Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z elewacją budynku przy ul. Sobczyńskiego 1A w Mrągowie." b)Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów szkolnych Mrągowskiego Centrum Kształcenia w ramach zadania pn: "Rozbudowa i unowocześnienie istniejącej bazy szkolnictwa zawodowego, samochodowego - mechanicznego i dostosowanie do standardów unijnych i wymogów podstawy programowej dla danego zawodu w Mrągowie przy ul. Mrongowiusza 65A, na dz. nr 85/3". 2.Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie branż: 1)konstrukcyjno-budowlanej, 2)instalacji i urządzeń sanitarnych , w szczególności cieplnych, wodnych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, 3)instalacji i urządzeń elektrycznych. 3.Usługi nadzoru będą obejmowały w szczególności: 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez nadzór nad właściwym realizowaniem umowy o roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniami, przepisami i innymi uzgodnieniami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zaleceniami Zamawiającego, 2)uczestnictwo w czasie przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 1)zapewnienie ciągłości prowadzenia usługi nadzoru w poszczególnych branżach poprzez wizytowanie terenu budowy z częstotliwością uzasadnioną przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz osobiste informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac robót budowlanych min. raz w tygodniu. 3)wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25, 26 i 27 w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), 4)dokonywanie pod czas inspekcji budowy wpisów w dzienniku budowy oraz kontrola spisów dokonanych przez kierownika budowy, 5)zapoznanie się z dokumentacja projektową i wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, warunkami i innymi oraz z treścią umowy o roboty budowlane, 6)sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7)sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, 9)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy, 10)uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych, zgodnych z umową z Wykonawcą, 11)czynny udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót, 12)udział w konsultacjach z projektantem w ramach ewentualnego nadzoru autorskiego, 13)kompleksową współpracę z Zamawiającym w zakresie pomocy przy rozliczaniu inwestycji (kontrola rozliczeń w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dot. rzeczowej realizacji robót budowlanych wymaganych do złożenia wniosku o płatność w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4: Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych), 14)przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót, informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją inwestycji, 15)chronienie interesów Zamawiającego, przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo Budowlane, 16)czynne uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych związanych z realizacją inwestycji, 17)zgłaszanie konieczności wykonania robót nie objętych umową z Wykonawcą, wraz z uzasadnieniem pisemnym konieczności wykonania prac oraz weryfikowaniem ich kosztów w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ewentualnie z umową o przyznanie dotacji i pożyczki na realizację inwestycji, 18)w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych - spisywania protokołów konieczności, 19)czynny udział w pracach komisji dotyczących przeglądów gwarancyjnych, przeglądów w ramach rękojmi i przeglądu pogwarancyjnego (inwestycja objęta jest 60 miesięcznym okresem gwarancji na wykonane prace budowlane). 2.Dokumentacja projektowa wraz z przetargową na wykonanie robót budowlanych jest opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego https://www.bip.powiat.mragowo.pl/art,6323,poprawa-efektywnosci-energetycznej-w-obiektach-oswiatowych-powiatu-mragowskiego w Załącznikach nr 8a , 8b , 9a , 9b , 10a , 10b , 11 , 12 , 12a . 3.Wartość robót budowlanych, które będą objęte nadzorem zgodnie ze złożoną najkorzystniejszą ofertą i podpisaną umową wynosi: 4 720 000,00 złotych brutto, przy terminie realizacji do 20.12.2019r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonanie przedmiotu umowy od dnia podpisania umowy do dnia rozliczenia inwestycji po bezusterkowym odbiorze robót (planowany termin zakończenia = planowany termin odbioru końcowego robót budowlanych + 1 miesiąc tj. 20.01.2020r.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32520.32
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VARIA Mariusz Iwanowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34440.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Prowadzenie i utrzymanie Mrągowskiego Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Kopernika 2c w Mrągowie
- Dostawa paliw płynnych w 2026 roku
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Mrągowo w roku 2026
- "Dostawa sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Mrągowo"
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zad. pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami "Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach" - etap ul. Złote Piaski i ul. Ogrodowa w Mostach"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Turzu"
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych objętych zadaniem: Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej ul. Jabłoniowa w Książenicach i w Urszulinie.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 6 Części
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





