To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510113905-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu: Przedmiotem zamówienia jest NA ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. "Mickiewicz zawodowo". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Mickiewicz zawodowo". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535729-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540075679-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 23091344900000,
ul. Al. Kombatantów
2,
59-830
Lubań, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 455 340, e-mail
sekretariatpce@interia.pl, faks
756 455 340.
Adres strony internetowej (url): www.pceluban.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pceluban.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest NA ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. "Mickiewicz zawodowo". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCE.341.16.mz.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest NA ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. "Mickiewicz zawodowo". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Tabela A. Wykaz sprzętu komputerowego i multimedialnego dla: Zespołu Szkół Ponadgminazjalnych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu ul. Łokietka 2, 59-800 Lubań: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Drukarka laserowa Szt. 3 * Drukarka biurowa laserowa 1) Technologia druku: Laserowa, monochromatyczna 2) Pojemność podajnika papieru: min. 150 arkuszy 3) Szybkość druku w mono: min. 30 str./min 4) Rozdzielczość druku: min. 1200 x 1200 dpi 5) Miesięczne obciążenie: min. 6000 str./miesiąc 6) Druk dwustronny (dupleks): Automatyczny 7) Interfejsy: min. USB oraz Wi-Fi 8) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 2 Komputer przenośny (laptop) Szt. 4 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6" 2) Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 3) Typ matrycy: Matowy 4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 800 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB 7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB, 8) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps 9) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, 10) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0) 11) HDMI - 1 szt. 12) Czytnik kart pamięci - 1 szt. 13) RJ-45 (LAN) - 1 szt. 14) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. 15) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 16) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 3 Projektor multimedialny * * 3.1 Projektor przenośny szt. 1 * Projektor multimedialny * 1) Technologia: 3LCD lub DLP * 2) Rozdzielczość natywna: FullHD 1920 x 1080 * 3) Jasność: min. 3500 ANSI * 4) Kontrast: min. 10 000:1 * 5) Żywotność lampy: min. 4 500 h (tryb normalny) 6) Przewody: zasilający 10 m oraz HDMI 10 m * * Uchwyt do projektora: 1) uchwyt: uchwyt sufitowy 2) regulacja: Pełna regulacja kąta pochylenia projektora w każdym kierunku: ±30° * 3) maksymalne obciążenie: do 15 kg 3.2 Projektor do tablic interaktywnych (ultra-krótkoogniskowy) szt. 2 * Projektor multimedialny * 1) Przeznaczenie: Projektor kompatybilny z tablicami interaktywnymi w formacie 4:3. * 2) Technologia: 3LCD lub DLP * 3) Rozdzielczość natywna: 4:3 (XGA - 1024x768) * 4) Jasność: min. 3500 ANSI * 5) Kontrast: min. 6 000:1 * 6) Współczynnik projekcji: max. 0.36:1 * 7) Moc lampy: min. 200 W * 8) Żywotność lampy: 5 000 h (tryb normalny) 9) Warunki gwarancji: Gwarancja z możliwością realizacji bezpośrednio u producenta sprzętu, przez formularz zgłoszenia internetowego lub telefonicznie. 10) Uchwyt: tego samego producenta dedykowany do zaproponowanego modelu projektora. 11) Przewody: zasilający 10 m oraz HDMI 10 m 4 Tablica interaktywna Szt.2 Tablica interaktywna 1) Technologia pozycjonowania w podczerwieni IR (dotykowa), 2) Przekątna wymiaru zewnętrznego [cale]: min. 82" 3) Wielodotyk: min. obsługa 10 dotknięć jednocześnie 4) Format: 4:3 5) Powierzchnia tablicy: Stalowa, lakierowana lub ceramiczna lub porcelanowa, magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne; powierzchnia matowa, nie skupiająca światła, bezpieczna dla oczu, dostosowana do używania pisaków sucho-ścieralnych. 6) Technologia rozpoznawania gestów 7) Nie wymaga używania specjalnych pisaków - obsługiwana palcem 8) Rozwiązanie Plug&Play- bez potrzeby instalacji sterowników 9) Zasilanie: Energia jest pobierana z komputera za pośrednictwem kabla USB. 10) Kompatybilne systemy operacyjne: Windows XP/Vista/7/8/10, Mac, Linux 11) Oprogramowanie: funkcje: rozpoznawanie pisma odręcznego, odtwarzanie video z możliwością "pisania" na filmie, zrzuty video, szybkie tworzenie figur geometrycznych, współpraca z większością formatów graficznych. Integracja z programami pakietu MS Office pozwalając na ręczne dopisywanie notatek do dokumentów (w formie graficznej). 12) Wyposażenie: 12.1) Półka na pisaki, 12.2) kabel USB, 12.3) 2 pisaki, 12.4) zestaw montażowy; 13) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 5 Komputer stacjonarny Szt. 32 Typ: komputer stacjonarny PC 1) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 14000 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 2) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 1200 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 3) Pamięć RAM: min. 8GB 4) Dodatkowe wolne gniazdo na pamięć RAM: min. 1 szt. 5) Obsługiwana pojemność pamięci RAM: min. 32GB 6) Dysk twardy 1 [SSD]: min 240 GB 7) Dysk twardy 2 [HDD]: min 1TB 8) Karta sieciowa: min. zintegrowana (10/100/1000) 9) Karta muzyczna: min. zintegrowana 10) Złącza USB: min. 6 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 przedni panel, 1 x USB 3.0 tylny panel) 11) Napęd optyczny: min. DVD+/-RW. 12) Bluetooth 13) złącza karty graficznej: min. 1 x HDMI, 1 x VGA 14) ) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 15) W zestawie przewodowa mysz i klawiatura 16) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 6 Monitor szt. 32 Monitor 1) Przekątna ekranu: min 24 cala 2) Rozdzielczość: min. 1920x1080 3) Typ matrycy: matowa 4) Proporcje ekranu: 16:9 5) Złącza: 1 x VGA, 1x HDMI, 2 x USB. 6) Wbudowane głośniki 7 Komputer serwer Szt. 1 Typ: serwery rack 1) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 5600 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 2) Pamięć RAM: min. 8GB 3) Dodatkowe wolne gniazdo na pamięć RAM: min. 1 4) Obsługiwana pojemność pamięci RAM: min. 64GB 5) Dyski [typ SAS]: min. 2 x 300 GB 6) Napęd optyczny: min. DVD-RW 7) Karta graficzna: min. zintegrowana, 8) Karta sieciowa: min. 2x 10/100/1000 Mbit 9) Złącza: min. 1 x szeregowe, 2 x RJ-45, 5 x USB 10) Obudowa Rack 1U 11) Obsługa Raid - tak (0,1,5,10) 12) Bez systemu operacyjnego. 13) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 8 Drukarka kolorowa Szt. 1 1) Cykl pracy: min. 100000/miesiąc 2) Duplex 3) Interfejs sieciowy: min. 10/100/1000 Mbps RJ-45 4) Liczba podajników papieru: min. 2 szt. 5) Maksymalny rozmiar papieru: min. A4 6) Prędkość drukowania kolor: min. 47.0 stron/min 7) Prędkość drukowania mono: min. 47.0 stron/min 8) Rozdzielczość druku - główna: min. 3600 dpi 9) Wyświetlacz LCD 10) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 9 Drukarka 3D z funkcją skanera laserowego 3D szt. 2 1) Rodzaj : urządzenie drukujące i skanujące 3D 2) Obszar roboczy: min. 190 x 190 x 190 mm 3) Rozdzielczości warstw: min. zakres 50-400 mikronów 4) Średnica materiału: 1-1.75 mm 5) Wymiar dyszy: 03-0.4 mm 6) Wyświetlacz: min. 2.5 cala 7) Zasilacz: w zestawie 8) Oprogramowanie: dołączone dedykowane oprogramowanie 9) Obsługuje formaty wydruku: min. STL 10) Obsługiwane systemy: Windows 7, Windows 8, Windows 10, MacOS, 11) Wbudowany skaner laserowy 3D 10 Głośniki komputerowe Szt. 1 1) Typ zestawu: 2.0 2) Moc całkowita zestawu (RMS): min 30W 3) Obudowa drewniana 4) Złącze: Jack 3,5 mm 11 Oprogramowanie Szt. 36 Oprogramowanie - Pakiet biurowy: Microsoft Office wersja edukacyjna licencja wieczysta (wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Oprogramowanie winno być zainstalowane u Zamawiającego podczas instalacji sprzętu. Tabela B. Wykaz sprzętu komputerowego i multimedialnego dla: Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań (niebędącego placówką oświatową w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.): Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Zestaw komputerowy Szt. 2 Komputer typu All in One. 1) Przekątna ekranu [cal]: min. 23.8 2) Rozdzielczość ekranu: min. FullHD 3) System operacyjny: Windows 10 Home lub Pro - (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 4) Pamięć RAM [GB]: min. 4GB 5) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 6) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 1000 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB 8) Napęd optyczny: DVD+/-RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny podłączany na USB) 9) Komunikacja: LAN: 10/100/1000 WiFi:802.11 ac 10) Mysz i klawiatura bezprzewodowa w komplecie 11) Głośniki: wbudowane głośniki 12 Złącza USB: min. 4 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0) 13) Ergonomia: min. Regulacja kąta nachylenia ekranu 14) Złącze karty graficznej: min. 1 x HDMI 15) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 2 Drukarka laserowa Szt. 1 1) Technologia druku: Laserowa, monochromatyczna 2) Pojemność podajnika papieru: min. 150 arkuszy 3) Szybkość druku w mono: min. 30 str./min 4) Rozdzielczość druku: min. 1200 x 1200 dpi 5) Miesięczne obciążenie: min. 6000 str./miesiąc 6) Druk dwustronny (dupleks): Automatyczny 7) Interfejsy: min. USB oraz Wi-Fi 8) Wsparcie techniczne: Udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 3 Oprogramowanie Szt. 2 Oprogramowanie - Pakiet biurowy: Microsoft Office licencja wieczysta (wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Oprogramowanie winno być zainstalowane u Zamawiającego podczas instalacji sprzętu. UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i multimedialny, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 1.2. Oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w dziale III, pkt. 3 SIWZ oraz w projekcie umowy, zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 1.4. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych - w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. 1.6. Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt i oprogramowanie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko. 1.7. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego (dział III, pkt. 3), koszty ubezpieczenie sprzętu na czas dostawy, montaż sprzętu w miejscu dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, instalację oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 1.8. Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.), przy spełnieniu ustawowych przesłanek, Wykonawca może zastosować zerową stawkę VAT na sprzęt komputerowy i multimedialny, który będzie przekazany szkole. Wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26, znajduje się w załączniku nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 1.9. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę zerowej stawki VAT na oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny Zamawiający wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki 0% VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego potwierdzenia przekaże jego oryginał wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, wraz z kopią protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania tegoż sprzętu dla placówki oświatowej, zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 1.10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 1.11. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. W przypadku niezgodności dostarczonego sprzętu z ofertą złożoną w ramach postepowania, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a w miejsce niezgodnego z ofertą sprzętu Wykonawca dostarczy sprzęt zgodny z ofertą, w terminie przewidzianym na dostarczenia przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30216110-0, 30236000-2, 38652100-1, 38653400-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158446.02
Liczba otrzymanych ofert:
18
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CPU ZETO SP.z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150315.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu niograniczonego na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.