To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510112927-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527918-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540060684-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27180698300000,
ul. ul. Plebiscytowa
19,
40-035
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 6032200, e-mail
m.ziolkowska@wfosigw.katowice.pl, a.ziaja@wfosigw.katowice.pl, faks
32 6032201.
Adres strony internetowej (url): www.wfosigw.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: a) Część I - Dostawa: ? 40 komputerów osobistych AIO opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 1; ? 40 zasilaczy awaryjnych opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 2. a) Część II - Dostawa: ? 4 komputerów przenośnych współpracujących ze stacją dokującą i monitorem - Laptopy typu I opisane w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 1. ? 4 stacje dokujące opisane w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 2. ? 4 monitory opisane w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 3. ? 10 Laptopów typu II opisanych w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 4. b) Część III - Dostawa: ? 15 kości pamięci RAM opisanych w Załączniku 1, Część nr 3, pkt. 1. ? 28 dysków SSD opisanych w Załączniku 1, Część nr 3, pkt. 2. 4. Prawo opcji: 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: a) W ramach Części nr 1: ? do 10 komputerów osobistych AIO opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 1. ? do 10 zasilaczy awaryjnych opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 2. b) W ramach Części nr 2: ? 1 komputer przenośny współpracujący ze stacją dokującą i monitorem - Laptop typu I opisany w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 1. ? 1 stację dokującą opisaną w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 2. ? 1 monitor opisany w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 3. ? do 5 Laptopów typu II opisanych w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 4. 2) Zamawiający może skorzystać z całości lub części zamówienia opcjonalnego bądź zrezygnować z realizacji prawa opcji. 3) Zamawiający będzie zobowiązany poinformować wykonawcę o skorzystaniu i zakresie lub zaniechaniu skorzystania z prawa opcji do 2 tygodni od dnia podpisania Umowy. 4) W przypadku rezygnacji ze skorzystania z prawa opcji lub niewykorzystania go w całości, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 5) Zamówienie opcjonalne będzie realizowane na takich samych zasadach i terminach jak zamówienie podstawowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30237280-5, 30231300-0, 30236110-6, 30237100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych komputerów osobistych All In One oraz zasilaczy awaryjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
163411.83
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AF SEKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
180195.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z dodatkowym wyposażeniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60161.71
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CT ALFA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99630.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych pamięci RAM i dysków SSD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9995.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AF SEKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10976.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Poradnictwo specjalistyczne psychologa, seksuologa i psychiatry dla dzieci i młodzieży z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12
- REMONT KONSTRUKCJI OPOROWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 907 W MIEJSCOWOŚCI TOSZEK KM 50+650.
- "Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego typu Quad na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej województwa śląskiego"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli "Filmowanie dla twórców wideo" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu i opieki dla 20 osób niepełnosprawnych ruchowo, intelektualnie lub z niepełnosprawnościami sprzężonymi z miejsca zamieszkania do DDPS
- Modernizacja okablowania strukturalnego sieci komputerowej w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ulicy Jagiellońskiej 25
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż sprzętu do modernizacji oświetlenia oraz nagłośnienia sali widowiskowej O.T. Rondo, przebudowa mostu technicznego, kabiny realizatorskiej oraz instalacji elektrycznej i sygnałowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Nowym Chechle w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W BLACHOWNI
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przesłuchań w przyjaznych pokojach dla Sądu Okręgowego w Kaliszu
- Dostawa wraz z montażem tablic świetlnych do "Hali Mistrzów"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.