Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-05
Ogłoszenie nr 510112495-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń powielających.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535030-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 60501340000000,
ul. Aleje Jana Pawła II
10,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 773 333, e-mail
zampupl@szpital.zam.pl, faks
846 386 669.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.zam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń powielających.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG.ZP.3320.34.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia - materiały eksploatacyjne do drukarek i innych urządzeń powielających został podzielony na 6 zadań asortymentowych: Zadanie 1 - Tonery do drukarek objętych gwarancją - 56 pozycji asortymentowych, Zadanie 2 - Tonery - 87 pozycji asortymentowych, Zadanie 3 - Tusze - 22 pozycje asortymentowe, Zadanie 4 - Farba i matryca do Riso RZ-200 - 2 pozycje asortymentowe, Zadanie 5 - Taśmy i głowice - 9 pozycji asortymentowych, Zadanie 6 - Bębny do drukarek - 4 pozycje asortymentowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 22600000-6, 30192300-4, 30192100-2, 30124000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Tonery do drukarek objętych gwarancją |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do Zamawiającego wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej pytanie dotyczące zadania 1 pozycja 32 - Toner do Laser Jet Pro 200 color M251 nw czarny (wydajność 4800 stron). Udzielono wyjaśnień tylko jednemu wykonawcy i dopuszczono toner do drukarki Laser Jet Pro 200 color M251 nw czarny o wydajności 2400 stron, nie informując o tym pozostałych uczestników postępowania. Zgodnie z art. 38 ust. 2 treść zapytania wraz z wyjaśnieniami powinny zostać zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Nie zostały zachowane zasady uczciwej konkurencji i zasady równego traktowania wykonawców o których mowa w art. 7 ust. 1. Zamawiający ma obowiązek zapewnienia wykonawcom jednakowego dostępu do przekazywanych dokumentów i informacji w tym wyjaśnień i zmian SIWZ, dostarczenia wykonawcom takiej samej wiedzy na temat udzielanego zamówienia ale także przekazania tej wiedzy równocześnie w jednakowym terminie. Wyżej wymienione zasady nie zostały zachowane przez Zamawiającego. Wyjaśnienia treści SIWZ w terminie składania ofert zostały przekazane tylko jednemu wykonawcy. Jest to wada niemożliwa do usunięcia po terminie otwarcia ofert. Zamawiający w zadaniu 1 nie opisał przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący zgodnie z wymaganiami o których mowa w art. 29 ust. 1. Zamawiający wymagał złożenia w zadaniu 1 ofert na oryginalne tonery jednak nie zostało to jednoznacznie określone w opisie przedmiotu zamówienia, wskazano jedynie że są to tonery do drukarek objętych gwarancją. Część wykonawców złożyła oferty na oryginalne tonery do drukarek dla zadania 1, a część zaoferowała zamienniki. Ze względu na brak wskazania wymagania oryginalnych tonerów w opisie przedmiotu zamówienia zostały złożone nieporównywalne oferty. Wyżej opisane okoliczności wskazują na wady, których Zamawiający na obecnym etapie postępowania nie jest w stanie poprawić ponieważ upłynął termin składania i otwarcia ofert. Zamawiający udzielił wyjaśnień tylko jednemu wykonawcy oraz opisał przedmiot zamówienia w sposób niejednoznaczny. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp który brzmi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia: 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego". |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Tonery |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154630.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOTECH Serwis Urządzeń Biurowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87982.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Tusze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12450.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DMD S.C. Paweł Miturski, Dorota Miturska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7228.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Farba i matryca do Riso RZ-200 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8300.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOTECH Serwis Urządzeń Biurowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Taśmy i głowice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7400.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOTECH Serwis Urządzeń Biurowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3456.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Bębny do drukarek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DMD S.C. Paweł Miturski, Dorota Miturska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77545.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Politechniki Lubelskiej.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.