eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wsparcie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w zakresie zadań realizowanych przez NCBR poprzez zakup eksperckich usług prawnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-25

Ogłoszenie nr 510112182-N-2020 z dnia 25-06-2020 r.

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju: Wsparcie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w zakresie zadań realizowanych przez NCBR poprzez zakup eksperckich usług prawnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIR PT, POWER PT, POIR SYST 1-KRZ, POIR SYST 2-KRZ

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Krajowy numer identyfikacyjny 14103240400000, ul. ul. Nowogrodzka , 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (+48 22) 39 07 401, e-mail przetargi@ncbir.gov.pl, faks (+48 22) 20 13 408.
Adres strony internetowej (url): https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wsparcie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w zakresie zadań realizowanych przez NCBR poprzez zakup eksperckich usług prawnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

17/20/US/P14

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dla części pierwszej zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w obszarze finansowania badań naukowych i prac rozwojowych oraz działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, w tym z udziałem środków UE w wymiarze około 180 (stu osiemdziesięciu) roboczogodzin w miesięcznym okresie rozliczeniowym, w szczególności obejmuje następujące czynności: 1)sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego w obszarze finansowania badań naukowych i prac rozwojowych w szczególności w zakresie finansów publicznych, finansowania nauki i szkolnictwa wyższego, prawa konkurencji, pomocy publicznej, polskiego, unijnego i międzynarodowego prawa własności przemysłowej i praw autorskich, regulacji dotyczących prawa dostępu do wyników badań naukowych i prac rozwojowych, zasad realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, prawa zamówień publicznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz regulacji dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego; 2) opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu oraz interpretację i opiniowanie projektów umów, porozumień oraz ugód, których stroną jest Zamawiający, w szczególności umów zawieranych w wyniku przeprowadzenia, zgodnie z ustawą Pzp, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak i postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp (w tym zamówień przedkomercyjnych), umów i porozumień międzyinstytucjonalnych krajowych i międzynarodowych, dotyczących programów i przedsięwzięć finansowanych przez Zamawiającego; 3) opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu i opiniowanie innych dokumentów związanych z realizacją zadań przez Zamawiającego, w tym również dokumentów sporządzonych w języku angielskim dotyczących inicjowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w trybie partnerstwa innowacyjnego oraz postępowań prowadzonych w trybie zamówień przedkomercyjnych; 4) opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu i opiniowanie dokumentów, pism i stanowisk związanych z udziałem Zamawiającego w procesie przygotowywania dokumentacji dotyczącej nowej perspektywy finansowej UE na lata 2021-2027; 5)opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu i opiniowanie dokumentów, pism i stanowisk związanych z pełnieniem przez Zamawiającego roli Krajowego Punktu Kontaktowego programów Ramowych UE; 6) udział w negocjacjach, spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, posiedzeniach organów, udzielanie konsultacji telefonicznych i mailowych związanych z realizacją zadań Zamawiającego. Dla części drugiej zamówienia : Przedmiot Umowy obejmuje usługi w obszarze wspierania komercjalizacji i innych form transferu wyników badań naukowych i prac rozwojowych do gospodarki, oraz w obszarze finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorców, z uwzględnieniem podmiotów znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju, w tym z udziałem środków UE, oraz z wykorzystaniem instrumentów zwrotnych w wymiarze około 90 (dziewięćdziesięciu) roboczogodzin w miesięcznym okresie rozliczeniowym, w szczególności obejmuje następujące czynności: 1) sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych i innych form transferu technologii, w tym komercjalizacji bezpośredniej i pośredniej, regulacji dotyczących prawa dostępu do wyników badań naukowych i prac rozwojowych, jak również zasad realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, funduszy unijnych, w zakresie instrumentów zwrotnych; 2) opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu oraz interpretację i opiniowanie projektów umów, porozumień oraz ugód, których stroną jest Zamawiający w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych oraz dokumentów przygotowywanych w ramach współpracy Zamawiającego z partnerami komercyjnymi systemu funduszy zalążkowych, funduszy Venture Capital, dedykowanych komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych; 3) opracowywanie innych niż wskazane w pkt. 2 dokumentów związanych z wdrażaniem programów wspierających komercjalizację wyników badań naukowych i prac rozwojowych, w tym z wykorzystaniem instrumentów zwrotnych i instrumentów dotacyjnych, w tym także instrumentów wsparcia dla młodych innowacyjnych przedsiębiorców technologicznych; 4) sporządzanie i opracowywanie dokumentów związanych z realizacją przez Zamawiającego zadań wynikających ze współpracy z podmiotami zależnymi NCBR w zakresie realizacji z ich udziałem przedsięwzięć, w tym w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych; 5) sporządzanie analiz i opinii prawnych dotyczących zagadnień pojawiających się w związku z działalnością Zamawiającego w zakresie zdefiniowanym w ww. pkt. 1-4; 6) udział w negocjacjach, spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, posiedzeniach organów, udzielanie konsultacji telefonicznych i mailowych związanych z realizacją zadań Zamawiającego w ww. zakresie. Dla części trzeciej zamówienia : Przedmiot Umowy obejmuje usługi w obszarze doradztwa prawnego w wymiarze około 70 (siedemdziesięciu) roboczogodzin w miesięcznym okresie rozliczeniowym, w szczególności obejmuje następujące czynności: 1) sporządzanie analiz i opinii prawnych, udzielanie porad i konsultacji, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego w zakresie dotyczącym kwalifikowalności podatku od towarów i usług VAT w projektach realizowanych w ramach programów realizowanych przez Zamawiającego i finansowanych ze środków publicznych, w zakresie dotyczącym zmian kwalifikowalności podatku VAT w trakcie trwania i po zakończeniu projektu, prowadzących do korekt oświadczeń o kwalifikowalności podatku VAT; 2) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach w sprawach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami w zakresie, jaki okaże się niezbędny dla realizacji przedmiotu umowy oraz przygotowywanie wszelkich niezbędnych pism, wniosków, środków odwoławczych w tym zakresie; 3) przygotowanie wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji podatkowych oraz przygotowanie środków odwoławczych do organów oraz sądów administracyjnych w przypadku otrzymania niekorzystnych indywidualnych interpretacji podatkowych; 4) analizę umów, których stroną jest Zamawiający, w szczególności umów dotyczących zamówień publicznych, umów i porozumień międzyinstytucjonalnych krajowych i międzynarodowych, dotyczących programów i przedsięwzięć finansowanych przez Zamawiającego, pod względem zgodności z przepisami prawa podatkowego; 5) udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, związanych z zastosowaniem podatku od towarów i usług odwróconego; 6) udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, związanych z zastosowaniem podatku od towarów i usług strukturalnego; 7) udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa międzynarodowego i unijnego prawa podatkowego, ze szczególnym uwzględnieniem klauzul o unikaniu podwójnego opodatkowania w zakresie działalności biura NCBR w Brukseli oraz inwestycji w zagraniczne spółki w ramach instrumentów zwrotnych; 8) udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego związanych z zastosowaniem podatku od towarów i usług w ramach usług szkoleniowych w projektach PO WER (w szczególności usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego); 9) udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego związanych z zastosowaniem podatku od towarów i usług w przypadku usług zintegrowanych/kompleksowych - np. wdrożenie systemu IT, w tym przeszkolenie dla użytkowników; 10) udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego związanych z zastosowaniem podatku od towarów i usług, podatek naliczony; 11) udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego związanych z zastosowaniem podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego w przypadku innych specyficznych usług zlecanych w projektach, np. opieka nad stażystą lub podatek od np. stypendiów stażowych; 12) udział w negocjacjach, spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, posiedzeniach organów, udzielanie konsultacji telefonicznych i mailowych związanych z realizacją zadań Zamawiającego. Dla części czwartej zamówienia : Przedmiot Umowy obejmuje usługi w obszarze finansowania badań naukowych i prac rozwojowych oraz działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z uwzględnieniem podmiotów znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju, w tym z udziałem środków UE związanych z dochodzeniem zwrotu środków w wymiarze około 40 (czterdziestu) roboczogodzin w miesięcznym okresie rozliczeniowym, w szczególności obejmuje następujące czynności: 1) sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa, w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego w zakresie prawa upadłościowego oraz restrukturyzacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień proceduralnych związanych z dochodzeniem wierzytelności, w tym wynikających z kategorii pierwszej wierzytelności; 2) sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego dotyczących zwrotu środków w rozumieniu ustawy o finansach publicznych w trybie postępowania administracyjnego, w tym odpowiedzialności osób trzecich, stwierdzania kwot nadpłat na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej oraz udzielania ulg w spłacie; 3) sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach z zakresu postępowania sądowo-administracyjnego, w tym z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020; 4) sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego dotyczących zagadnień prawa administracyjnego materialnego; 5) sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego dotyczących dochodzenia zwrotu środków oraz ich egzekucji w trybie postępowania cywilnego; 6) udział w negocjacjach, spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, posiedzeniach organów, udzielanie konsultacji telefonicznych i mailowych związanych z realizacją zadań Zamawiającego. Dla części piątej zamówienia : Przedmiot Umowy obejmuje usługi w obszarze prawa zamówień publicznych w wymiarze około 25 (dwudziestu pięciu) roboczogodzin w miesięcznym okresie rozliczeniowym, w szczególności obejmuje następujące czynności: 1) sporządzanie analiz i opinii prawnych, w tym dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawa w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; 2) opracowywanie, współpraca przy opracowywaniu oraz interpretacja i opiniowanie dokumentów określonych w ustawie Pzp oraz projektów umów dotyczących zamówień publicznych, których stroną jest Zamawiający; 3) dokonywanie interpretacji przepisów oraz sporządzanie oświadczeń i pism w tym procesowych oraz związanych z postępowaniami prowadzonymi przez Krajową Izbę Odwoławczą (dalej: KIO) oraz Urząd Zamówień Publicznych w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego; reprezentacja przed KIO; 4) opracowywanie, współpraca przy opracowywaniu pism w ramach prowadzonych przez organy kontrolne kontroli postępowań; 5) udział w spotkaniach komisji przetargowych i innych spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, udzielanie konsultacji telefonicznych i mailowych związanych z realizacją zadań Zamawiającego. 4. Przedmiot Umowy realizowany będzie m.in. w następujących formach: 1) przygotowywanie opinii i informacji prawnych, obejmujące swym zakresem opis stanu faktycznego sprawy i wskazanie ustaleń i rekomendacji prawnych; 2) sporządzanie projektów dokumentów, regulacji wewnętrznych, umów, aneksów, porozumień, raportów, propozycji scenariuszy działań prawnych, propozycji rozstrzygnięć danej sprawy wraz ze wskazaniem podstawy prawnej; 3) udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, negocjacjach, posiedzeniach organów, postępowaniach przed organami administracji związanych z realizacją powierzonych Usług; 4) oceny zgodności podejmowanych działań, w tym realizowanych projektów, przedsięwzięć, bądź przygotowywanych dokumentów z obowiązującymi przepisami prawa 5) konsultacje telefoniczne i mailowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79111000-5


Dodatkowe kody CPV: 79110000-8, 79120000-1, 79221000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) - zwanej dalej "ustawą PZP". Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne, wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminacyjny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: świadczenie usług prawnych w zakresie zadań realizowanych przez Zamawiającego w obszarze finansowania badań naukowych i prac rozwojowych oraz działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, w tym z udziałem środków UE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1376228.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMM Legal Maciak Mataczyński Adwokaci spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mokotowska 33/35
Kod pocztowy: 00-560
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1487808.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1434672.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1525003.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przeprowadził negocjacje cenowe z Wykonawcą SMM Legal Maciak Mataczyński Adwokaci sp.k.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: świadczenie usług prawnych w zakresie zadań realizowanych przez Zamawiającego w obszarze wspierania komercjalizacji i innych form transferu wyników badań naukowych i prac rozwojowych do gospodarki, oraz w obszarze finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorców, z uwzględnieniem podmiotów znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju, w tym z udziałem środków UE, oraz z wykorzystaniem instrumentów zwrotnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 683485.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMM Legal Maciak Mataczyński Adwokaci sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mokotowska 33/35
Kod pocztowy: 00-560
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 730620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 515419.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 762501.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przeprowadził negocjacje cenowe z Wykonawcą SMM Legal Maciak Mataczyński Adwokaci sp.k.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: świadczenie usług prawnych w zakresie doradztwa podatkowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 559200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Cabaj Kotala Doradztwo Podatkowe sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Plater 28
Kod pocztowy: 00-688
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 411600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 411600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 681912.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: świadczenie usług prawnych w zakresie zadań realizowanych przez Zamawiającego w obszarze finansowania badań naukowych i prac rozwojowych oraz działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z uwzględnieniem podmiotów znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju, w tym z udziałem środków UE związanych z dochodzeniem zwrotu środków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 310400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Turek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łąkowa 19 b
Kod pocztowy: 40-781
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 330624.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338889.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przeprowadził negocjacje cenowe z Wykonawcą Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Turek.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: świadczenie usług prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia część 5 zamówienia na podstawie pkt IV.29 Ogłoszenia o zamówieniu, ponieważ część 5 zamówienia obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w ramach części 5 zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27 kwietnia 2020 r. o godz. 12:00 Zamawiający dokonał otwarcia ofert na część 5 zamówienia. Jedna z ofert została złożona w wersji elektronicznej o rozszerzeniu XADES. Zamawiający podczas otwarcia ofert nie mógł dokonać otwarcia tej oferty. Dla przejrzystości postępowania, Zamawiający w tym samym dniu, w którym nastąpiło otwarcie ofert zwrócił się do Urzędu Zamówień Publicznych z prośbą o potwierdzenie, iż w pliku o rozszerzeniu XADES znajduje się wyłącznie podpis bez treści oferty. Zamawiający w dniu 11 maja 2020 r. otrzymał odpowiedź z Urzędu Zamówień Publicznych. Zgodnie z otrzymaną odpowiedzią wielkość pliku, wskazuje, że znajduje się w nim nie tylko podpis, ale i treść dokumentu. UZP zasugerował również, aby zweryfikować plik za pomocą odpowiedniego oprogramowania. W dniu 12 maja 2020 r. Zamawiający poprzez aplikację Szafir dokonał weryfikacji oferty złożonej z rozszerzeniem XADES. W aplikacji Szafir widoczny był formularz ofertowy złożony przez KKLW Kurzyński Łyszyk Wierzbicki spółka komandytowa, ul. Twarda 2, 00-105 Warszawa. Powyższy wykonawca złożył ofertę wyłącznie na część 5 zamówienia. Otwarcie jednej z ofert złożonej do części 5 zamówienia po terminie składania ofert prowadzi do unieważnienia części 5 zamówienia, ponieważ część 5 zamówienia obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w ramach części 5 zamówienia. Zgodnie z utrwaloną linią orzeczniczą Krajowej Izby Odwoławczej Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego (co wyraźnie podkreśla się w orzecznictwie oraz doktrynie prawa zamówień publicznych).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.