eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynSukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie; PN/7/2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-25

Ogłoszenie nr 510111837-N-2020 z dnia 25-06-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie; PN/7/2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535255-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540078067-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks 683 842 590.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie; PN/7/2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/7/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/7/2020, bez dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): ? 33183100-7 implanty ortopedyczne, ? 79632000-3 - Szkolenie pracowników. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie. Wykonawca składając ofertę musi uwzględnić wszystkie pozycje asortymentowe w pakiecie/formularzu asortymentowo-cenowo-ilościowym. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), oraz wymagane ilości przedmiotu zamówienia zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ), tj. formularzu asortymentowo-cenowo-ilościowym. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany zamiennie przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy, implantami ortopedycznymi.Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy posiadał nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku; c) Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania, bezpiecznego transportu) i przechowywania, a koszty opakowania i transportu ponosi Wykonawca; d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia zaoferowane przez wykonawcę w ofercie, zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP oraz posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020.186); e) Dostarczane implanty ortopedyczne muszą być dostarczane w setach, w pełnej "rozmiarówce; f) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego utworzenia na Bloku operacyjnym Zamawiającego banku implantów w ilości niezbędnej do zabezpieczenia zabiegów w trybie ciągłym; g) Wykonawca zobowiązany jest na cały okres trwania umowy do bezpłatnego użyczenia instrumentarium (specjalistyczne narzędzia do wykonywania zabiegów) do zakładania implantów, umożliwiających wykonanie zabiegów; h) Zasady utworzenia i korzystania z banku implantów ortopedycznych oraz instrumentarium zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; i) Przy pierwszej dostawie w ramach przedmiotu umowy, Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego (lekarzy, instrumentariuszki) w zakresie stosowania produktu oraz dostarczy instruktaż techniki operacyjnej; j) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33183100-7


Dodatkowe kody CPV: 79632000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 295138.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDIN Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Handlowa 6
Kod pocztowy: 57-330
Miejscowość: Szczytna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318749.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 291349.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318749.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.