eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce PiastoweBudowa budynku kaplicy przedpogrzebowej przy cmentarzu w Targowiskach na działce nr ew.1207

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-24

Ogłoszenie nr 510110702-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.

Gmina Miejsce Piastowe: Budowa budynku kaplicy przedpogrzebowej przy cmentarzu w Targowiskach na działce nr ew.1207

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537235-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540086345-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejsce Piastowe, Krajowy numer identyfikacyjny 37044058300000, ul. ul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 4353012 w. 122, e-mail aulanowska@miejscepiastowe.pl, faks 134 309 799.
Adres strony internetowej (url): bip.miejscepiastowe.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku kaplicy przedpogrzebowej przy cmentarzu w Targowiskach na działce nr ew.1207

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Inwestycja polega na budowie kaplicy przedpogrzebowej w Targowiskach dz. nr. ewid. 1207. Budynek kaplicy zaprojektowano jako parterowy, niepodpiwniczony, w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne oraz wewnętrzne murowane z bloczków z betonu komórkowego, strop podwieszony z płyt gipsowo-kartonowych ocieplony wełną mineralną. Dach konstrukcji drewnianej, wielospadowy, kryty dachówką ceramiczną. UWAGA! Inwestor zrezygnował z wykonania płyty chóru oraz schodów! W cenie należy uwzględnić dostawę i montaż dwóch nagrzewnic o mocy nie większej niż 3 kW zasilanych jednofazowo wraz z urządzeniami do sterowania w sali pożegnań. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty ziemne, fundamenty i izolacje, 3. Roboty konstrukcyjne, 4. Wykonanie ścian, ścianek działowych, 5. Konstrukcja dachu i pokrycie, 6. Wykonanie tynków 7. Wykonanie podłoża, posadzek, 8. Roboty malarskie, 9. Osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, 10. Wykonanie elewacji, 11. Roboty zewnętrzne 12. Dostawa i montaż wyposażenia kaplicy: o Katafalk o 70 krzeseł o 6 ławek Roboty instalacyjne elektryczne 1. Oświetleniową, 2. Gniazd wtykowych, 3. Nagłośnieniową, 4. Odgromową. 5. Oświetlenia terenu 6. Dostawa i montaż nagrzewnic Roboty instalacyjne sanitarne 1. Instalacja kanalizacji sanitarnej, 2. Instalacja wodociągowa, 3. Uporządkowanie placu budowy Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik od Nr 8 SIWZ Dokumentacja techniczna. Zakres prac obejmuje również inne czynności konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy określonego wyżej tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8


Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45320000-6, 45223500-1, 45262500-6, 45261100-5, 45324000-4, 45432000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45320000-6, 45310000-3, 45330000-9, 39110000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 547370.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ROSE Tomasz Leszczak
Email wykonawcy: tleszczak@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Bieszczadzka 16a
Kod pocztowy: 38-100
Miejscowość: Strzyżów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 639500.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 639500.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 729189.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.