eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-03

Ogłoszenie nr 510109614-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Mińsku Mazowieckim: Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530320-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Mińsku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 36363133400000, ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 7582544, e-mail sp2minskmaz@op.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.dabrowki.biposwiata.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

K.261.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, mającego siedzibę przy ul. Dąbrówki 10 w Mińsku Mazowieckim. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. 1. Część 1 pn. "Remont pomieszczeń piwnicznych", obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego, - wymiana drzwi, - roboty elektryczne (demontaż opraw, gniazd, przewodów, położenie nowego okablowania, montaż osprzętu). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 1, osób wykonujących następujące czynności: - roboty rozbiórkowe, wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego, Część 2 pn. "Remont korytarza sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej", obejmuje m.in: a/ remont korytarza sali gimnastycznej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. b/ remont sali lekcyjnej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 2, osób wykonujących następujące czynności: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiot zamówienia realizowany będzie: Część 1 i 2 od dnia 26.06.2019 r. do 12.08.2019 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont pomieszczeń piwnicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 235772.36
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE LUX JANINA I BOGUSŁAW LEJMAN SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@luxsc.pl
Adres pocztowy: ul. SZCZECIŃSKA 18, 05-300 MIŃSK MAZOWIECKI
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: MIŃSK MAZOWIECKI
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 290000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 290000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 290000.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

"Remont pomieszczeń piwnicznych", obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego, - wymiana drzwi, - roboty elektryczne (demontaż opraw, gniazd, przewodów, położenie nowego okablowania, montaż osprzętu). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 1, osób wykonujących następujące czynności: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego,


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont korytarza sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30894.42
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe LUX Janina i Bogusław Lejman Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@luxsc.pl
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 18, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: 05-300 Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38000.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38000.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38000.14
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

"Remont korytarza sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej", obejmuje m.in: a/ remont korytarza sali gimnastycznej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. b/ remont sali lekcyjnej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 2, osób wykonujących następujące czynności: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.