eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SamborzecGłęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Samborzec - termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Chobrzanach, Szkoły Podstawowej w Chobrzanach i Przedszkola w Chobrzanach oraz budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Samborcu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-31

Ogłoszenie nr 510109025-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.

Gmina Samborzec: Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Samborzec - termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Chobrzanach, Szkoły Podstawowej w Chobrzanach i Przedszkola w Chobrzanach oraz budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Samborcu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Efektywna i zielona energia, Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528762-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540067483-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Samborzec, Krajowy numer identyfikacyjny 83040977800000, ul. Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 8314443, e-mail zamowienia.publiczne@samborzec.pl, faks 15 8314583.
Adres strony internetowej (url): www.bip.samborzec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Samborzec - termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Chobrzanach, Szkoły Podstawowej w Chobrzanach i Przedszkola w Chobrzanach oraz budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Samborcu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Ig.271.2.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Samborzec - termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Chobrzanach, Szkoły Podstawowej w Chobrzanach i Przedszkola w Chobrzanach oraz budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Samborcu". Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część nr 1 pn.: "Głęboka modernizacja energetyczna budynku Liceum Ogólnokształcącego w Chobrzanach". Zakres prac obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o., modernizacja kotłowni gazowej, Część nr 2 pn.: "Głęboka modernizacja energetyczna budynków: Szkoły Podstawowej w Chobrzanach i Przedszkola w Chobrzanach". Zakres prac obejmuje: - Szkoła Podstawowa: docieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o., modernizacja instalacji elektrycznej i oświetleniowej, modernizacja kotłowni gazowej, modernizacja systemu oświetlenia, - Przedszkole: docieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o., montaż instancji c.w.u., modernizacja kotłowni gazowej, modernizacja systemu oświetlenia. Część nr 3 pn.: "Głęboka modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Samborcu". Zakres prac obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o., montaż instancji c.w.u., modernizacja kotłowni gazowej, modernizacja systemu oświetlenia, 2.2. Ponadto zakres zamówienia, zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia, obejmuje: 1) koszty wszelkich robót przygotowawczych, 2) koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, 3) koszty zagospodarowania placu budowy, 4) koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), 5) koszty wykonania pomiarów powykonawczych, 6) koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, 7) wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami, 8) koszty przygotowania dokumentacji powykonawczej, na którą składają się: a) dokumentacje techniczno-rozruchowe oraz rysunki w formie elektronicznej dla zastosowanych maszyn, urządzeń i instalacji, b) instrukcje eksploatacyjne i stanowiskowe dla nowych instalacji i urządzeń. 2.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiOR, audytami efektywności energetycznej budynków, poleceniami nadzoru inwestorskiego, harmonogramem rzeczowo - finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.3.1. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, podwykonawców oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac, w szczególności uczniów szkół objętych termomodernizacją oraz innych użytkowników budynków objętych termomodernizacją, a zwłaszcza osób niepełnosprawnych. 2.3.2. Po zakończeniu prac termomodernizacyjnym na danym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uporządkowania obiektu wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem montażu. 2.3.3. Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Każdorazowo przed wbudowaniem materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia należy uzyskać zgodę Zamawiającego na ich zastosowanie. Zgoda na wbudowanie poszczególnych materiałów będzie wyrażana poprzez zaakceptowanie przez Zamawiającego karty zatwierdzenia materiału do wbudowania. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.3.4. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń dostarczonych urządzeń i instalacji, a także pierwszego rozruchu, tak, aby oddać instalacje w pełni gotowe do użytkowania. 2.3.5. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca powinien sprawdzić, czy w budynku lub na jego elewacji występują chronione gatunki zwierząt, tj. ptaki lub nietoperze. W przypadku stwierdzenia obecności takich gatunków prace należy prowadzić poza ich okresem lęgowo-rozrodczym, tj. po stwierdzeniu opuszczenia gniazd lub siedlisk. 2.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na stanowisku robotników budowlanych, wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem kierownika budowy lub kierownika robót, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ), - Przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ) - Audyty efektywności energetycznej budynków (załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45100000-8, 45262100-2, 45262500-6, 45320000-6, 45410000-4, 45450000-6, 45442100-8, 45421000-4, 45321000-3, 45300000-0, 45331000-6, 45331100-7, 45333000-0, 45331110-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Głęboka modernizacja energetyczna budynku Liceum Ogólnokształcącego w Chobrzanach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1049732.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "KAROCEZA" Cezary Luzak
Email wykonawcy: karoceza@wp.pl
Adres pocztowy: Konary 42
Kod pocztowy: 27-640
Miejscowość: Klimontów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1430270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1199000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2065075.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Głęboka modernizacja energetyczna budynków: Szkoły Podstawowej w Chobrzanach i Przedszkola w Chobrzanach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1738192.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U.
Email wykonawcy: karoceza@wp.pl
Adres pocztowy: Konary 42
Kod pocztowy: 27-640
Miejscowość: Klimontów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2430000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2049000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3051513.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Głęboka modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Samborcu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1122932.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "KAROCEZA" Cezary Luzak
Email wykonawcy: karoceza@wp.pl
Adres pocztowy: Konary 42
Kod pocztowy: 27-640
Miejscowość: Klimontów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1450000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1450000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1633777.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.