To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-19
Ogłoszenie nr 510108477-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.
Starostwo Powiatowe: Nadzór inwestorski nad robotami
budowlanymi obejmującymi budowę budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach -
II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540120-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 35155493300000,
ul. Mikołaja Reja
13,
32-400
Myślenice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 12 274 97 40, e-mail
starostwo@myslenicki.pl, faks
+48 12 274 97 42.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/spmyslenice,a,1764076,nadzor-inwestorski-nad-robotami-budowlanymi-obejmujacymi-budowe-budynku-uslug-publicznych-przy-ul-dr.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach - II etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):272.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami we wszystkich branżach (branża konstrukcyjnobudowlana, branża hydrogeologiczna, branża sanitarna, branża elektryczna) nad realizacją robót budowlanych dotyczących budowy budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach - II etap. Dokumentacja techniczna stanowiąca uzupełniające informację o realizowanych robotach znajduje się w BIP pod łączem: https://bip.malopolska.pl/spmyslenice,m,333698,2020.html Nie nakłada się obowiązku zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Nadzór inwestorski obejmuje ponadto kwerendę, weryfikację i koreferaty na polecenie Inwestora do projektów architektoniczno-budowlanego we wszystkich branżach (i innych obejmujących badania gruntu) i budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych, a także innych opbranżach tj. w branży architektonicznej, w branży konstrukcyjno-budowlanej, w branży sanitarnej, w branży elektrycznej oraz w branży geologicznej i hydrogeologicznej. Czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim są związane z zapewnieniem ciągłości realizacji robót, bez zbędnych przerw, jakie mogą występować w przypadku np. ujawnionych wad i usterek dokumentacji, czy też wniosków Wykonawcy robót w sprawie zatwierdzenia/ zaopiniowania przed wbudowaniem określonych rodzajów materiałów. Zamawiający ma prawo oczekiwać na uzasadnione opinie na piśmie w sprawie wniosków, o których mowa w niniejszym punkcie, a inspektor nadzoru obowiązany jest do zajęcia stanowiska w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Wyjaśnia się, że czynności opisane w niniejszym punkcie nie są czynnościami nadzoru autorskiego, a stanowią czynności uzupełniające do nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru (w każdej branży) jest partnerem Zamawiającego, który we współpracy z podległymi służbami obowiązany jest podejmować niezbędne działania, umożliwiające zapewnienie frontu robót w celu ich ukończenia. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją postępowania na wykonanie robót budowlanych wskazanych w łączu powyżej. Wykonawca pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych Prawem Budowlanym branżach w zakresie robót budowlanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do ukończenia robót, a także w okresie rękojmi za wady udzielonej przez Wykonawcę (60 miesięcy). Inspektorzy obowiązani są uczestniczyć w cotygodniowych naradach na budowie, z których należy spisywać notatki służbowe, które podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W początkowej fazie (do 60 dni od przekazania placu budowy) obowiązkiem Inspektora (w każdej branży) jest przegląd i wyegzekwowanie od Wykonawcy wszystkich materiałów, atestów, deklaracji, w celu ich oceny pod kątem zapewnienia drożności budowy i niepowodowania przerw w robotach. Inspektor nadzoru w każdej z branż koordynuje działania budowlane w taki sposób, aby zapewnić Zamawiającemu możliwość uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla całej inwestycji, stąd wymaga się szczególnej znajomości aktualnych przepisów oraz zmian, jakie wprowadzane są do ustaw i przepisów wykonawczych, w tym warunków technicznych jakim mają odpowiadać budynki i ich usytuowanie. W tym zakresie zastrzega sobie polecenie Zamawiający, aby inspektor odpowiadał na takie pytania Zamawiającego, w terminie nie dłużej niż 7 dni, bez dodatkowego wynagrodzenia. Inspektor nadzoru ocenia równoważność materiałów przedstawiając Zamawiającemu obiektywne okoliczności wynikające z prawa budowlanego oraz fizyki budowli danych materiałów. Pozostałę szczegóły w siwzracowań i wniosków Wykonawcy związanych z procesem budowlanym we wszystkich
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120128.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łukasz Uryga Firma Usługowa OBIEKT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66666.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy nabiału
- Zakup samochodu typu Pick-up do celów zarządzania kryzysowego
- Dostawa pulsoksymetrów
- Zakup i dostawa sprzętu z programu OLiOC - paczkowarka do wody pitnej
- Zakup i dostawa sprzętu z programu OLiOC - różne
- Dostawa miernika wodoru w wydychanym powietrzu
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej przy budowie budynku garażowo-magazynowego do przechowywania zasobów ochrony ludności i obrony
- Wykonanie ekspertyz technicznych konstrukcyjno - budowlanych dotychczasowych budowli ochronnych wraz z dokonaniem analizy możliwości dostosowania dotychczasowych budowli ochronnych do spełniania (...)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Pawłów"
- Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: "Termomodernizacja budynku Szpitala i Sanatorium Uzdrowiskowego "Eskulap" wraz z kotłownią"- znak sprawy DI-05/25
- Opracowanie kompletnej dokumentacji obejmującej szczegółową inwentaryzację pomiarowo-rysunkową i fotograficzną budynku głównego Książnicy Płockiej.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA UL. SKOŚNEJ NA ODCINKU OD UL. ŚW. MARCIN DO UL. SKŁADOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.