Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453274/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu z programu OLiOC – paczkowarka do wody pitnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu z programu OLiOC – paczkowarka do wody pitnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-210a9917-253c-4789-b054-4dd161bf0d97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-210a9917-253c-4789-b054-4dd161bf0d973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-210a9917-253c-4789-b054-4dd161bf0d97
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
14.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
14.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania - link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia znajduje się w pkt 1 SWZ
14.4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)wykorzystując identyfikator postępowania wskazany w pkt 1 SWZ
14.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
14.6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w treści SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/271/98/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 295121,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody pitnej, zapewniającej paczkowanie wody wodociągowej na wypadek sytuacji awaryjnych, przeznaczonej do spożycia dla ludzi.
W ramach zamówienia do obowiązków wykonawcy należeć będzie:
Dostawa paczkowarki o parametrach określonych poniżej.
Podłączenie i uruchomienie urządzenia we wskazanym miejscu.
Dostawa folii w ilości pozwalającej na przygotowanie co najmniej 1000szt. worków o pojemności1dm3.
Dostawa pojemników transportowych w ilości 10szt.
Szkolenie z zakresu obsługi urządzenia wskazanych przez zamawiającego osób.
Wymagania techniczne paczkowarki:
Obsługa worków co najmniej od 0,2 do 1,0 dm3.
Wydajność co najmniej 1000 worków 1dm3/h.
Zapotrzebowanie mocy do 3kW.
Urządzenie wyposażone w linie uzdatniania wody, wtryskiwacz środka dezynfekującego, lampa UV.
Dezynfekcja folii lampą UV.
Urządzenie z drukarką drukującą co najmniej datę przygotowania wody .
Urządzenie posiadające atest PZH w treści którego stwierdza się, że paczkowarka służy do przygotowania (pakowania) wody przeznaczonej do spożycia dla ludzi lub równoważny atest.
Gwarancja minimum 24 miesiace
Możliwość stosowania folii różnych producentów (dostawców).
Wymagania dotyczące worków foliowych:
Folia posiadające atest PZH w treści którego stwierdza się, że folia może być przeznaczona do pakowania wody przeznaczonej do spożycia dla ludzi lub równoważny atest
Folia przeznaczona do stosowania w oferowanej paczkowarce.
Wymagania dotyczące pojemników transportowych:
Pojemniki o wymiarach 600x400x200 (+/- 10cm) cm w kolorze niebieskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
Wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Karta techniczna, katalog, folder lub inny dokument, w którym są określone parametry oferowanej paczkowarki, oferowanej folii i pojemnika5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karta techniczna, katalog, folder lub inny dokument, w którym są określone parametry oferowanej paczkowarki, oferowanej folii i pojemnikaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.1. Przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się wykonawców działających w formie konsorcjum, a także przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej.13.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
13.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa co najmniej jedne z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-09 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Zakup i dostawa sprzętu z programu OLiOC - paczkowarka do wody pitnej
- Zakup i dostawa sprzętu z programu OLiOC - różne
- Dostawa miernika wodoru w wydychanym powietrzu
- Rozbudowa drogi gminnej w km 0+110,0 do km 0+588,6 w miejscowości Myślenice w ramach zadania pn.: "Budowa drogi publicznej gminnej - połączenie ul. Sobieskiego w Myślenicach wraz z n. infrastrukturą
- Dostawa systemu do leczenia ran metodą podciśnieniową
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Myślenice
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa różnego sprzętu w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa paczkowarki do wody pitnej
- Dostawa automatycznej pakowarki do wody pitnej na potrzeby awaryjnego zaopatrzenia ludności w wodę w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu z programu OLiOC - paczkowarka do wody pitnej
- Dostawa i montaż ręcznej paczkowarki do wody pitnej
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.