eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModliborzycePrzebudowa dróg gminnychnr 109057L - ul. Sadowa od km -0+026,00 do km 0+439,80 i nr 109056L - ul. Polna od km 0+006,00 do km 0+571,20 w miejscowości Modliborzyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-30

Ogłoszenie nr 510107272-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.

Gmina Modliborzyce: Przebudowa dróg gminnych: nr 109057L - ul. Sadowa od km -0+026,00 do km 0+439,80 i nr 109056L - ul. Polna od km 0+006,00 do km 0+571,20 w miejscowości Modliborzyce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529939-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Modliborzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 83040960800000, ul. ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 715 079, e-mail modliborzyce@wp.pl, faks 158 717 102.
Adres strony internetowej (url): www.modliborzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych: nr 109057L - ul. Sadowa od km -0+026,00 do km 0+439,80 i nr 109056L - ul. Polna od km 0+006,00 do km 0+571,20 w miejscowości Modliborzyce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INW.271.1.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pod nazwą: Przebudowa dróg gminnych: nr 109057L - ul. Sadowa od km -0+026,00 do km 0+439,80 i nr 109056L - ul. Polna od km 0+006,00 do km 0+571,20 w miejscowości Modliborzyce. Zakres obejmuje w szczególności przebudowę drogi gminnej: 1) nr 109057L - ul. Sadowa - w miejscowości Modliborzyce, na parametrach klasy D, obejmuje przebudowę drogi na odcinku o długości 465,80m. Obecnie droga gminna o szerokości 5,0m ma nawierzchnię bitumiczną i częściowo utwardzoną materiałem kamiennym, w której występują liczne ubytki i spękania oraz pobocza gruntowe. Przedmiotowy odcinek drogi gminnej ma bezpośredni dostęp do drogi powiatowej nr 2815L- ul. Leśna, natomiast na trasie drogi gminnej występują dwa skrzyżowania z drogami tej samej kategorii (ul. Cicha, ul. Słoneczna). W ramach realizacji zadania należy wykonać na danym odcinku drogi nawierzchnię z masy bitumicznej z regulacją szerokości pasa ruchu (2x2,50m) i regulacją poboczy gruntowych szerokości 0,75m. Przedmiotowa droga gminna położona na działkach drogowych o nr ew.: odcinek I: 578; 919; 618. Zakres inwestycji obejmuje następujące roboty drogowe: ? przebudowa jednojezdniowej dwupasowej drogi gminnej, ? przebudowa skrzyżowań przedmiotowej drogi z drogą gminną nr 109043L - ul. Cicha, a także z drogą gminną nr 109058L - ul. Słoneczną, ? przebudowa drogi w zakresie zjazdów indywidualnych na działki budowlane i rolne ? budowa odwodnienia punktowego ulicy. Zakres obejmuje wykonanie robót: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, obramowanie, podbudowa, nawierzchnia, roboty wykończeniowe. 2) nr 109056L - ul. Polna - w miejscowości Modliborzyce, na parametrach klasy L od km 0+006 do km 0+571,2 obejmuje przebudowę drogi na odcinku o długości 565,20m. Obecnie droga gminna ma zmienną szerokość, nawierzchnię utwardzoną materiałem kamiennym i pobocza o nieregularnej szerokości. W ramach realizacji zadania na danym odcinku drogi należy wykonać nawierzchnię z masy bitumicznej z regulacją szerokości pasa ruchu (2x2,50). Na długości drogi od km 0+092,50 do km 0+571,16 po prawej stronie ulicy budowa pobocza utwardzonego betonową kostką brukową oraz wzmocnienie i utwardzenie istniejącego parkingu przy cmentarzu. W ramach odwodnienia ulicy zaprojektowano studnie chłonne wraz ze studzienkami ściekowymi z wpustem i osadnikiem. Działka drogowa o nr ew. 486 obręb Modliborzyce. Obejmuje wykonanie robót: 1) roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, obramowanie, podbudowa - z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - warstwa z betonu asfaltowego AC 16 W, nawierzchnie - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 4 cm, nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S ; 2) utwardzenie poboczy: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, obramowanie, podbudowa, nawierzchnie - z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - nawierzchnie z kostki szarej prostokątnej 10x20 cm lub równoważnej; 3) plac manewrowy przy cmentarzu: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, obramowanie, podbudowa, nawierzchnia - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 4 cm, warstwa z betonu asfaltowego AC 11S, roboty wykończeniowe. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Projekt budowlano-wykonawczy, mapy orientacyjne, przekroje: konstrukcyjne, poprzeczne, normalne, przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.2 Przedmiar robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na realizację zamówienia będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. 2.3. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowi określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależny nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 2.4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu okresu gwarancji na całość prac objętych, które wchodzą w skład realizacji inwestycji. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 12 do SIWZ - kryteria oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 2.6.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 2.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, operatorzy sprzętu i prace fizyczne objęte w zakresie wskazanym w pkt. 2.1. wraz robotami towarzyszącymi, które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej (np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy). 2.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.7. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia - Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności Zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w umowie. 2.10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.11.Zadanie, o którym mowa w pkt 2.1. SIWZ jest dofinansowane w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 -2019

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233123-7, 45236300-3, 45233142-6, 45233300-2, 45233200-1, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1150161.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
Email wykonawcy: oferty@molter.pl, molter@molter.pl
Adres pocztowy: Rudna Mała 47b
Kod pocztowy: 36-060
Miejscowość: Głogów Małopolski
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1277281.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1277281.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1591126.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.