To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-30
Ogłoszenie nr 510107140-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.
Gmina Brwinów: Usługi geodezyjne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542697-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brwinów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Grodziska
12,
05-840
Brwinów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
7382567, e-mail
h.bak@brwinow.pl, faks
7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi geodezyjne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.27.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Usługi geodezyjne Część 1 : Zadanie 1. Regulacja stanu prawnego ul. Jasnej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. Klonowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. Konspiracji w Brwinowie, na odcinku od ul. H. Sienkiewicza do ul. A. Mickiewicza, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego ul. B. Głowackiego w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 5. Regulacja stanu prawnego ul. Kruczej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 6. Regulacja stanu prawnego ul. J. Słowackiego w Brwinowie, na odcinku od ul. Kampinoskiej do granicy obrębu 10, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). W ramach każdego z zadań 1 - 6 należy wykonać: - odbitki mapy w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych - wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w księdze wieczystej. Część 2 Zadanie 1. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 239, położona w miejscowości Otrębusy, w celu poszerzenia ul. Krótkiej. W ramach zadania należy wykonać: - 3 egz. wstępnego projektu podziału, - 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, - okazanie granic wydzielonej działki oraz pozostałej części dzielonej nieruchomości wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 2. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 466, położona w miejscowości Kanie, w celu przedłużenia ul. Wiosennej do rzeki Zimna Woda. Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 6/29 i 6/55 w miejscowości Parzniew, w celu poszerzenia ul. św. Jerzego. W ramach każdego z zadań 2 i 3 należy wykonać: - 3 egz. wstępnego projektu podziału, - 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, - okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 4. Analiza geodezyjna dokumentacji dotyczącej działek ewidencyjnych o nr 695/1, 695/2, 695/3, 695/4, 695/5 i 695/6 w miejscowości Otrębusy, zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem dekretu Napoleona. W ramach zadania należy wykonać: - Protokół z badania dokumentów Zadanie 5. Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obejmująca zmianę użytku gruntowego na użytek dr dla 10 działek. W ramach zadania należy wykonać: - wykaz zmian gruntowych Do zadania należy podać cenę za zmianę użytku gruntowego dla jednej działki. Zadanie 6. Wyznaczenie granic działki nr ew. 48/6 położonej w miejscowości Koszajec. W ramach zadania należy wykonać: - okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 7. Wyznaczenie granic działek położonych na terenie Gminy Brwinów. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wyznaczenie ok. 40 punktów. W ramach zadania należy wykonać: - okazanie granic działek wskazanych w zleceniu wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym Należy podać cenę: A - za wyznaczenie pierwszego punktu B - za wyznaczenie każdego kolejnego punktu (przy czym cena ta nie może być wyższa niż 25% ceny za wyznaczenie pierwszego punktu) Sposób oceny ofert - najniższa cena obliczona wg wzoru: ([A + 3B] : 4 ) x Y gdzie Y to przewidywana ilość wyznaczanych punktów w okresie obowiązywania umowy Opracowania w ramach zadań 5 i 7 będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Część 3 Zadanie 1. Wykonanie opracowania dla działek pod ul. S. Lilpopa, Osiedlową, T.W. Wilsona i E. Orzeszkowej w Brwinowie, objętych orzeczeniem z dn. 22.03.1968 r. Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej o wywłaszczeniu i odszkodowaniu, w celu uregulowania w ewidencji gruntów i księgach wieczystych, na Skarb Państwa działek ewidencyjnych o nr 1/5, 56/2, 56/27, 56/28, 56/29, 56/30, 56/31, 99/3, 99/4, 99/5, 100/2, 111/2, 111/4, 111/6, 111/7 i 111/9 obr. 19 w Brwinowie. W ramach zadania należy wykonać: - wykaz zmian danych ewidencyjnych wraz z załącznikiem graficznym Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. F. Chopina w miejscowości Kanie, na odcinku od ul. Nadarzyńskiej do granicy z działką ewidencyjną nr 169/26, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. Parkowej w miejscowości Kanie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego ul. Pruszkowskiej w miejscowości Brwinów, działka nr ew. 20 obr. 15, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). W ramach każdego z zadań 2 - 4 należy wykonać: - odbitki mapy w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych - wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w księdze wieczystej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. 3. Przedmiot zamówienia określony w częściach 1 - 3 musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami: 1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. 2018 r. poz. 2204 ze zm.), 2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. 2019 r. poz. 725), 3) rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393), 4) ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. 2018 r. poz. 1916), 5) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 4. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71222100-1
Dodatkowe kody CPV: 71222200-2, 71354000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi geodezyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25040.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EFEMERYDA Pracownia Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Daria Puchalska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25130.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi geodezyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21544.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EFEMERYDA Pracownia Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Daria Puchalska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16230.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi geodezyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26829.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EFEMERYDA Pracownia Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Daria Puchalska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16730.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Przedszkolu nr 1 w Brwinowie przy ul. Lilpopa 4 i Przedszkolu Filialnym Przedszkola nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 19
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Prace remontowo - budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu - z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Budowa dojazdu pożarowego nr 20 w leśnictwach Emilianowo i Warginia - etap I
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Parku Moczydełko przy ul. Wełnianej w dzielnicy Ursynów.
- Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach".
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.