eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokII Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego nietrwałego użytku, materiałów podzespołów, akcesoriów i elementów zużywalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510106580-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku: II Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego nietrwałego użytku, materiałów podzespołów, akcesoriów i elementów zużywalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532568-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50637922000000, ul. Fabryczna 27, 15-471 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 8693550, 8694550, e-mail zamowienia@zozmswia.bialystok.pl, faks 858 693 566.
Adres strony internetowej (url): www.zozmswia.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

II Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego nietrwałego użytku, materiałów podzespołów, akcesoriów i elementów zużywalnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EAZP.2344.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

asortyment medyczny nietrwałego użytku, akcesoria i elementy zużywalne zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8


Dodatkowe kody CPV: 33140000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: okulary ochronne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: imadło

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73403.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81632.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81632.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81632.65
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: prowadnica do trudnych intubacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: staza automatyczna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: czujnik tlenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 335
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: kabel pacjenta EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1840
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Empireum Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chotomowska 30
Kod pocztowy: 05-110
Miejscowość: Jabłonna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1040
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1076
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: dozownik tlenu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: pokrowiec z paskiem holtera

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: kaseta RTG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: słoje, stojaki, baseny ,szyny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: zlewki laboratoryjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: wkłady

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: zlewki laboratoryjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: wkłady N2O

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: czujnik na palec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Empireum Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chotomowska 30
Kod pocztowy: 05-110
Miejscowość: Jabłonna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 960
Oferta z najniższą ceną/kosztem 960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 960
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: elektroda płaska silikonowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: osłony RTG na tarzycę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Empireum Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chotomowska 30
Kod pocztowy: 05-110
Miejscowość: Jabłonna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: przewód do płytki żelowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3586
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Erbe Polska Sp. o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Rzeczypospolitej 14 lok2.8
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3586
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3586
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3586
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: filtry, zawór

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Fartuch RTG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: jałowa bateria

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: płytki do przykrywania materiału tkankowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: kieszonki do holtera

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: uchwyt uniwersalny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: żarówki, filtry,poszerzadła

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: zestawy ratunkowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: pojemniki do narzędzi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: wężyk do nebulizatora

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: kabel do EKG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: łyżki do defibrylacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5120
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5250
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5252
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: tarcza do piły gipsu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Empireum Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Chotomowska 30
Kod pocztowy: 05-110
Miejscowość: Jabłonna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 37

NAZWA: czujnik tlenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2100
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Promed S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4260
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 38

NAZWA: kabel pacjenta

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 39

NAZWA: Kabel EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 990
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Radowo Małe 80/5
Kod pocztowy: 72-314
Miejscowość: Radowo Małe
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 538
Oferta z najniższą ceną/kosztem 538
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 40

NAZWA: sonda dwustronna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 41

NAZWA: włókno do lasera

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert - działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu unieważniła postępowanie w tym zakresie.

CZĘŚĆ NR: 42

NAZWA: maska nosowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2970
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bjeska sp. z o.o., sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasielska 10
Kod pocztowy: 60-476
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3194.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3194.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3194.46
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.