eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModrzeModernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510105872-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu : Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530656-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu , Krajowy numer identyfikacyjny 00122535600000, ul. T.Kościuszki 14, 62-060 Modrze, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8195 772, e-mail szkolamodrze@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS-P Modrze 341.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu z podziałem na części: Część I: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby szkoły Część II: Modernizacja kotłowni gazowej Część III: Wymiana stolarki okiennej Wymagania szczegółowe 2.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia - w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) udzielenie min. 36 miesięcznego okresu gwarancji na zastosowane materiały budowlane i wykonane roboty budowlane, licząc od dnia uzyskania odbioru końcowego robót bez uwag; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2.3.2. Technologia wykonania prac: 1) Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2) Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3) Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. 5) Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. 2.3.3. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zaleca się, aby Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej miejsca robót. 2.3.4. Gwarancja 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 2) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 3) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 5) W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej, inne) potwierdzające , że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego. 2.4. Klauzula społeczna: 2.4.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r.. poz. 917 z późn. zm.) 2.4.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. 2.4.3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.4.4. Wykonawca: 1) zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r.. poz. 917 z późn. zm.) 2) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi /roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi / roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 2.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. 2.5. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111220-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45431000-7, 45432110-8, 45432111-5, 45442000-7, 45442100-8, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45317000-2, 45331100-7, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45300000-0, 45331100-7, 45331110-0, 45421000-4, 45421132-8, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby szkoły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98232.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Przemysław Kaczmarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wronczyn ul. Główna 70
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126556.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118690.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132461.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja kotłowni gazowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Modrzu informuje, że postępowanie na modernizację pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu dla części II - Modernizacja kotłowni gazowej zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. UZASADNIENIE: W w/w postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 12.04.2019 r. do godz. 09:00 wpłynęły trzy oferty. Oferta nr 1 od wykonawcy P.H.U. T.K. INSTALACJE Krzysztof Tchórzewski, Gniezno 62-200 ul. Świerkowa 16 na kwotę 89.600,90 zł brutto. Oferta nr 2 od wykonawcy MK INSTAL-BUD P.H.U. Mirosław Kania ul. Rzemieślnicza 14/1, 64-520 Obrzycko na kwotę 147.600,00 zł brutto. Oferta nr 3 od wykonawcy Zakład Ogólnobudowlany DARBUD Dariusz Łuczak ul. Dworcowa 13, 62-060 Skrzynki na kwotę 45.204,15 zł brutto, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2018.0.1986) jako zawierająca rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Kwota, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 50.000,00 zł brutto i jest niższa niż cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20939.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Przemysław Kaczmarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wronczyn ul. Główna 70
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25068.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.