To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-09
Ogłoszenie nr 510100758-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.
Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie: Dostawa szczepionek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533291-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29046459400000,
ul. ul. B. Chrobrego
4,
28-300
Jędrzejów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3862172, 3862272, e-mail
zpoz_jedrzejow@poczta.onet.pl, faks
041 3862172, 3862272 w. 41.
Adres strony internetowej (url): www.zpozjedrzejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szczepionek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPOZ/PZP/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy szczepionek. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilości opakowań/sztuk, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu zgodnie z faktycznym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3. Występujący w opisie przedmiotu zamówienia podział na pakiety asortymentowe stanowi jednocześnie podział zamówienia na części, przy czym każdy pakiet stanowi odrębną część zamówienia. Dalsze dzielenie zamówienia w ramach poszczególnych pakietów jest niedopuszczalne i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie pakiety/części przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom prawnym określonym w stosownych ustawach oraz aktach wykonawczych do tych ustaw w zakresie, w jakim im podlega, w szczególności ustawie Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 z późn. zm.) oraz ustawie o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186 z poźn. zm.), a także aktach wykonawczych do tych ustaw, w szczególności: a) produkty lecznicze objęte dostawą winny być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. b) wyroby medyczne objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej/do obrotu w UE przez rynek polski zgodnie z obowiązującym systemem prawnym, oraz oznaczone znakiem CE (zgodnie z przepisami prawa). c) dla każdego z wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia wymaga się dostarczenia instrukcji używania lub innego dokumentu potwierdzającego wymagania techniczno-eksploatacyjne wyspecyfikowane przez Zamawiającego oraz określającego przewidywane zastosowanie wyrobu zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego. Nadruk na opakowaniu lub ulotka informacyjna spełniające w/w wymagania treściowe będą uznane za wystarczające do spełnienia tego warunku. d) szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia muszą mieć zagwarantowany min. 12-miesięczny okres przydatności do użycia, licząc od dnia skutecznego ich odbioru przez Zamawiającego zgodnie z warunkami SIWZ. Stosowny dokument gwarancyjny będzie wymagany przez Zamawiającego przy odbiorze każdej partii przedmiotu dostawy - nadruk na opakowaniu lub ulotce informacyjnej szczegółowo określający datę ważności danej partii szczepionek będzie uznany za spełnienie tego warunku. e) zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był każdorazowo (dla każdej dostawy cząstkowej) zapakowany w sposób gwarantujący jego sterylność i nienaruszalność fizyczną. Wymaga się ponadto, aby szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia posiadały odrębne opakowanie; pakowania zbiorczego nie dopuszcza się. Nie spełnienie w/w warunków może skutkować brakiem finalizacji odbioru danej partii dostawy przy założeniu zwłoki z winy Wykonawcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.65.16.00 - Szczepionki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165740.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GSK Services Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
176166.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tramco Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17790.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13425.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tramco Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14249.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu dla pakietu/części IV przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1172T Węgleszyn-Chorzewa-Cierno Zaszosie w miejscowości Węgleszyn-Ogrody od km 0+735 do km 0+855, długości 120 mb
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szczepionek w latach 2024-2025 - WOFiTM/35/2024/TP
- ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK-2024r.
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.