eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinUsługa Nadzoru Inwestorskiego nad budową budynku przedszkola specjalnego w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie lepszych warunków rozwoju dla dzieci ze szczególnymi potrzebami poprzez odbudowę zdegradowanego budynku mieszkalnego SOSW"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-22

Ogłoszenie nr 510100355-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.

Miasto Dęblin: Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad budową budynku przedszkola specjalnego w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie lepszych warunków rozwoju dla dzieci ze szczególnymi potrzebami poprzez odbudowę zdegradowanego budynku mieszkalnego SOSW"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: Stworzenie lepszych warunków rozwoju dla dzieci ze szczególnymi potrzebami poprzez odbudowę zdegradowanego budynku mieszkalnego SOSW współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534320-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Dęblin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101941900000, ul. ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 883-00-01, e-mail poczta@um.deblin.pl, faks 081 880-19-11.
Adres strony internetowej (url): www.deblin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad budową budynku przedszkola specjalnego w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie lepszych warunków rozwoju dla dzieci ze szczególnymi potrzebami poprzez odbudowę zdegradowanego budynku mieszkalnego SOSW"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RMI.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profesjonalne świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) zwaną dalej ustawą Pb oraz wymagań Zamawiającego, dla zadania polegającego na budowie budynku przedszkola specjalnego w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie lepszych warunków rozwoju dla dzieci ze szczególnymi potrzebami poprzez odbudowę zdegradowanego budynku mieszkalnego SOSW" Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Budowę budynku przedszkola specjalnego, budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wolnostojący o powierzchni użytkowej 166,20 m2, powierzchnia zabudowy 212,00 m2. 3) Wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wody, kanalizacji sanitarnej, c.o. zasilanej z kotłowni w sąsiednim budynku szkoły specjalnej, teletechnicznej. 4) Wykonanie instalacji zewnętrznych: elektrycznej, wody, kanalizacji sanitarnej, c.o. 5) Wyposażenie pomieszczeń budynku w meble i sprzęt zgodnie z projektem. 6) Zagospodarowanie terenu o powierzchni 0,1340 ha, w tym wykonanie m.in.: a) drogi pożarowej o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm i powierzchni ok. 274,00 m2, b) placu manewrowego z kraty trawnikowej o powierzchni ok. 175,00 m2, c) miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych z kraty trawnikowej o powierzchni ok. 54,00 m2, d) chodników i opasek o nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm i powierzchni ok. 116,00 m2, e) placu zabaw o nawierzchni trawiastej wraz z wyposażeniem, f) ogrodzenia placu zabaw, g) zieleńców. 7) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań. 8) Zagospodarowanie i zasilenie terenu budowy. 9) Obsługę geodezyjną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla Zamawiającego. 10) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71521000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20300.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "INWESTPROJEKT" - Lublin S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@inwestprojekt.com
Adres pocztowy: ul. Tomasza Zana 38
Kod pocztowy: 20-601
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22386.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22386.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27994.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.