eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Naprawa zagospodarowania terenu przy Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku - naprawa pobocza i drogi. Roboty budowlane.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-22

Ogłoszenie nr 510100055-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz: Naprawa zagospodarowania terenu przy Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku - naprawa pobocza i drogi. Roboty budowlane.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536167-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, Krajowy numer identyfikacyjny 57006441200000, ul. Krucz 28, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 551 825, e-mail Krucz@pila.lasy.gov.pl, faks 672 551 878.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa zagospodarowania terenu przy Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku - naprawa pobocza i drogi. Roboty budowlane.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.271.2.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: "Naprawa zagospodarowania terenu przy Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku - naprawa pobocza i drogi. Roboty budowlane. Zakres prac: Zadanie I - Naprawa pobocza przy drodze L/Goraj, drodze leśnej, zakładowej nr inw. 220/476 - dojazd do Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku. Zadanie II - Naprawa nawierzchni drogi gruntowej, drogi leśnej, zakładowej inw. 220/476 - łącznik po miedzy wjazdem do Zespołu Szkół Leśnych w Goraju a dojazdem do Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku. Zakres robót budowlanych : Zamówienie obejmuje wykonanie : Zadanie I - wykonanie robót drogowych - remontowych istniejącego pobocza, na odcinku 35,00 m x 5,00 m, przy drodze leśnej, zakładowej o nawierzchni asfaltowej L/Goraj, nr inw. 220/476, stanowiącej dojazd do Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku, polegających na odhumusowaniu terenu na głębokość 20 cm wraz z uzupełnieniem nasypów z pospółki o uziarnieniu frakcji 0/63mm, o grubości około 30 cm z nadaniem jej spadku 2%. Wykonaniu nawierzchni pobocza z kamiennego kruszywa granitowego o uziarnieniu 0/31,5 mm o grubości nawierzchni około 15,00 cm. Zadanie II - wykonanie robót drogowych - remontowych istniejącej drogi gruntowej, leśnej, zakładowej o nr inw. 220/476, będącej łącznikiem, po miedzy wjazdem do Zespołu Szkół Leśnych w Goraju a dojazdem do Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku o nawierzchni utwardzonej kruszywem z grysu granitowego, polegających na przeprofilowaniu remontowanego odcinka, o długości około 105,00 m i szerokości około 3,50 m wraz z nadaniem drodze przekroju jednostronnego. Wykonaniu wyrównania drogi z uzupełnieniem nawierzchni, kruszywem łamanym granitowym o uziarnieniu 0/31,5 mm i grubości nawierzchni około 15,00 cm. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonywania robót określone zostały w załącznikach do SIWZ i kosztorysach ofertowych. W przypadku kolizji przedstawionych danych, pierwszeństwo posiada SIWZ, następnie kosztorysy ofertowe - przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34912.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VIABUD Sp. z o.o. S.K.
Email wykonawcy: biuro@viabud.pl
Adres pocztowy: Czarnków
Kod pocztowy: 64-700
Miejscowość: Walkowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36866.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36866.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45664.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.