eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Dostosowanie budynku Przedszkola nr 62 w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 5 do wymogów ppoż., przebudowa kuchni z zapleczem kuchennym oraz wymiana parkietu w sali gimnastycznej ".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-03

Ogłoszenie nr 510097094-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska: "Dostosowanie budynku Przedszkola nr 62 w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 5 do wymogów ppoż., przebudowa kuchni z zapleczem kuchennym oraz wymiana parkietu w sali gimnastycznej ".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519380-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540049480-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000000, ul. ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 205 100, e-mail drmg@gdansk.gda.pl, faks 583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostosowanie budynku Przedszkola nr 62 w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 5 do wymogów ppoż., przebudowa kuchni z zapleczem kuchennym oraz wymiana parkietu w sali gimnastycznej ".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

63/BZP-U.510.33.2020/KW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Dostosowanie budynku Przedszkola nr 62 w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 5 do wymogów ppoż., przebudowa kuchni z zapleczem kuchennym oraz wymiana parkietu w sali gimnastycznej". 2. Teren objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w Gdańsku Przymorze ul. Rzeczypospolitej 5A na działkach: - dz. nr 86 obręb 021 - dz. nr 85/17 obręb 021 2.1. Budynek szkoły składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych oraz poziomu piwnic. Budynek powstał w latach 70 ubiegłego wieku. 2.2. Podstawowe wielkości charakteryzujące obiekt: Powierzchnia zabudowy: 382,71 m2 Powierzchnia działki nr 86: 4.009 m2 Kubatura: 3.655 m3 Ilość kondygnacji - 3 (piwnica, parter, piętro) Ilość osób przybywająca w budynku ok. 120 osób 3. Realizacja zadania obejmuje: 1) Zagospodarowanie działki nr 85/17 oraz działki nr 86 w zakresie przebudowy istniejącej drogi dojazdowej do przedszkola; 2) Wykonanie w poziomie piwnic wyjścia ewakuacyjnego na zewnątrz budynku; 3) Zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń na poziomie parteru; 4) Dostosowanie szerokości wyjść ewakuacyjnych z sal na poziomie parteru; 5) Zmianę lokalizacji wejścia głównego do przedszkola; 6) Przebudowę węzła żywienia; 7) Wyposażenie klatki schodowej w urządzenia do usuwania dymu; 8) Wyposażenie dróg ewakuacyjnych na poziomie piwnicy, parteru i piętra; 9) Wyposażenie budynku w wewnętrzną instalację hydrantową; 10) Roboty towarzyszące - remont wskazanych pomieszczeń; 11) Roboty instalacyjne w zakresie kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. 4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2) Nowe schody zewnętrzne i pochylnia dla osób niepełnosprawnych; 3) Wycinkę drzew i krzewów oraz przesadzenia; 4) Izolację ściany szczytowej w poziomie piwnic; 5) Ścianki wewnętrzne działowe; 6) Droga dojazdowa na działkach nr 86 i 85/17; 7) Przebudowę węzła żywienia na poziomu piwnic, parteru i piętra; 8) Wyposażenie węzła żywienia i pomieszczeń użytkowych; 9) Mały dźwig towarowy wraz z przygotowaniem i uzgodnieniem dokumentacji UDT; 10) Wymianę posadzek we wskazanych pomieszczeniach; 11) Dojście piesze oraz nawierzchnie chodnikowe; 12) Teren utwardzony pod stojaki rowerowe; 13) Remont studzienek okien piwnicznych; 14) Wiata śmietnikowa; 15) Dostawa sprzętu przeciwpożarowego; 16) Oznakowanie budynku; 17) Uzupełnienie fragmentu stropu nad parterem; 18) Nowy otwór w stropodachu na piętrze celem zamontowania klapy oddymiającej; 19) System oddymiania klatki schodowej; 20) Schody zewnętrzne z poziomu terenu do piwnic; 21) Przebudowę fragmentu ogrodzenia terenu; 22) Remont tynków wewnętrznych oraz roboty malarskie; 23) Udrożnienie, oczyszczenie oraz uszczelnienie istniejących przewodów wentylacyjnych; 24) Nową instalację domofonową; 25) Wyposażenie gabinetu logopedy oraz pomieszczenia archiwum; 26) Nową wiata śmietnikowa; 27) Obudowę instalacji wentylacji i instalacji wod-kan; 28) Stolarkę drzwiową; 29) Stolarkę okienną; 30) Montaż daszku nad wejściem głównym; 31) Przebudowę instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z wewnętrznym separatorem tłuszczu; 32) Przebudowę instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej; 33) Przebudowę instalacji wewnętrznej wod.-kan. i gazowej i hydrantowej; 34) Przebudowę instalacji c.o. i c.t.; 35) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej; 36) Montaż zaworów zwrotnych na instalacji kanalizacji sanitarnej; 37) Montaż armatury na instalacji wodociągowej; 38) Przebudowę zasilania obiektu; 39) Wymianę instalacji elektrycznej w przebudowywanych pomieszczeniach; 40) Instalację oświetlenia awaryjnego; 41) Instalację oświetlenia podstawowego; 42) Instalację oświetlenia terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45232460-4, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1728923.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBUD Krzysztof Paziewski
Email wykonawcy: biuro@rem-bud.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kwidzyńska 31A, Rakowiec
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1692000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1692000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2660000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.