To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-03
Ogłoszenie nr 510096361-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.
Powiat Iławski: Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 03 - Cyfrowy region, Działanie 03.01.00 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531947-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540069717-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Iławski, Krajowy numer identyfikacyjny 51074246800000,
ul. ul. Gen. Władysława Andersa
,
14-200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 649 07 42, e-mail
przetargi@powiat-ilawski.pl, faks
089 649 66 00.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/spilawa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OSO.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego" - umożliwiających załatwienie spraw drogą elektroniczną. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 6 (sześciu) części: 1) część 1 - Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać: a) ogłaszanie konkursów, b) nabór ofert, c) ocenę ofert, d) tworzenie umów, e) tworzenie sprawozdań, f) tworzenie statystyk, g) komunikację z oferentami. 2) część 2 - modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada - przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi transmisji z obrad Rady Powiatu do sieci Internet wraz z anonimizacją oraz przechowywaniem nagrań archiwalnych, b) modernizacja istniejącego systemu zarządzania obradami sesji o możliwość dystrybucji dokumentów pomiędzy Biurem Rady a Radnymi Powiatu, c) świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu zarządzania obradami, obiegiem dokumentów i transmisji wideo Rady Powiatu, d) proponowane systemy muszą być kompatybilne z istniejącym w sali sesyjnej Powiatu systemem zarządzania obradami będącym w posiadaniu Zamawiającego dostarczonym przez HELPDESK Sp. z o.o. sp. k., ul. Poznańska 119, 60-185 Skórzewo, 3) część 3 - zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje - w ramach realizacji przedmiotowej części Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia systemu do elektronicznego przeprowadzania konsultacji społecznych i dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi (zwanego dalej: Systemem) w systemie SaaS ("usługa jako serwis"), 4) część 4 - zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików - W wyniku realizacji zadania Zamawiający będzie mógł udostępniać pliki na podstawie złożonego przez Geoportal Starostwa Powiatowego w Iławie wniosku zgodnie z art. 15. Ustawy o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Rozbudowany zostanie również Geoportal o nowe warstwy udostępniające informacje o zabytkach, obiektach użyteczności publicznej oraz atrakcjach turystycznych na terenie powiatu iławskiego. 5) część 5 - eZamówienia - przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do gotowej platformy informatycznej (zw. dalej platformą, aplikacją bądź systemem) umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019.1843. dalej ustawa Pzp) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów (Dz.U. 2017.1320 z późn. zm.), jak też umożliwiającej przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, poprzez udzielenie licencji w okresie 60 miesięcy od daty wdrożenia przedmiotu zamówienia i udostępnienia platformy Zamawiającemu. 6) Część 6 - oprogramowanie antywirusowe - przedmiotem zamówienia jest odnowienie 120 licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz zakup 20 dodatkowych licencji na okres 60 m-cy wraz z usługą wsparcia technicznego na użytek Starostwa Powiatowego w Iławie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A-6C do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do każdego wzoru umowy). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 1) Główny przedmiot: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; b) 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania; c) 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 72268000-1, 48761000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie na realizację części 1 - Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64297.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HELPDESK Sp. z o.o. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57579.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIAPARK Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28491.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: GEOBID Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: eZamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: PORTAL PZP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: oprogramowanie antywirusowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12195.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: INTEGRATED SOLUTIONS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13741.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zakup specjalistycznego ambulansu typu C wraz z wyposażeniem
- "Pielęgnacja i wycinka drzew i krzewów rosnących na terenie miasta Iławy w roku 2025/2026"
- Dostawa modułowych kontenerów magazynowych
- Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego w ramach projektu pn. "Likwidacja barier transportowych - zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających ..."
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. Rozbudowa i doposażenie infrastruktury ochrony ludności w Powiecie Iławskim
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej na terenie miasta Iławy
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT.
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem i urządzeń UPS.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Zakup i dostawa sprzętu IT oraz zakup, dostawa i instalacja urządzenia działającego jako awaryjne źródło zasilania dla sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- [D/88/2025] Zakup i dostawa Systemu wirtualnej symulacji VR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.