eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaWdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn."Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-03

Ogłoszenie nr 510096361-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.

Powiat Iławski: Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 03 - Cyfrowy region, Działanie 03.01.00 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531947-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540069717-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Iławski, Krajowy numer identyfikacyjny 51074246800000, ul. ul. Gen. Władysława Andersa , 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 649 07 42, e-mail przetargi@powiat-ilawski.pl, faks 089 649 66 00.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/spilawa

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSO.272.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego" - umożliwiających załatwienie spraw drogą elektroniczną. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 6 (sześciu) części: 1) część 1 - Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać: a) ogłaszanie konkursów, b) nabór ofert, c) ocenę ofert, d) tworzenie umów, e) tworzenie sprawozdań, f) tworzenie statystyk, g) komunikację z oferentami. 2) część 2 - modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada - przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi transmisji z obrad Rady Powiatu do sieci Internet wraz z anonimizacją oraz przechowywaniem nagrań archiwalnych, b) modernizacja istniejącego systemu zarządzania obradami sesji o możliwość dystrybucji dokumentów pomiędzy Biurem Rady a Radnymi Powiatu, c) świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu zarządzania obradami, obiegiem dokumentów i transmisji wideo Rady Powiatu, d) proponowane systemy muszą być kompatybilne z istniejącym w sali sesyjnej Powiatu systemem zarządzania obradami będącym w posiadaniu Zamawiającego dostarczonym przez HELPDESK Sp. z o.o. sp. k., ul. Poznańska 119, 60-185 Skórzewo, 3) część 3 - zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje - w ramach realizacji przedmiotowej części Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia systemu do elektronicznego przeprowadzania konsultacji społecznych i dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi (zwanego dalej: Systemem) w systemie SaaS ("usługa jako serwis"), 4) część 4 - zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików - W wyniku realizacji zadania Zamawiający będzie mógł udostępniać pliki na podstawie złożonego przez Geoportal Starostwa Powiatowego w Iławie wniosku zgodnie z art. 15. Ustawy o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Rozbudowany zostanie również Geoportal o nowe warstwy udostępniające informacje o zabytkach, obiektach użyteczności publicznej oraz atrakcjach turystycznych na terenie powiatu iławskiego. 5) część 5 - eZamówienia - przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do gotowej platformy informatycznej (zw. dalej platformą, aplikacją bądź systemem) umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019.1843. dalej ustawa Pzp) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów (Dz.U. 2017.1320 z późn. zm.), jak też umożliwiającej przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, poprzez udzielenie licencji w okresie 60 miesięcy od daty wdrożenia przedmiotu zamówienia i udostępnienia platformy Zamawiającemu. 6) Część 6 - oprogramowanie antywirusowe - przedmiotem zamówienia jest odnowienie 120 licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz zakup 20 dodatkowych licencji na okres 60 m-cy wraz z usługą wsparcia technicznego na użytek Starostwa Powiatowego w Iławie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A-6C do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do każdego wzoru umowy). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 1) Główny przedmiot: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; b) 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania; c) 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 72268000-1, 48761000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie na realizację części 1 - Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64297.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HELPDESK Sp. z o.o. Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 119
Kod pocztowy: 60-185
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57579.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57579.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57579.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDIAPARK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trylińskiego 14
Kod pocztowy: 10-683
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28491.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: GEOBID Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kossutha 11
Kod pocztowy: 40-844
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27060.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: eZamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: PORTAL PZP Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. P. Bardowskiego 4
Kod pocztowy: 35-005
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47478.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: oprogramowanie antywirusowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12195.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: INTEGRATED SOLUTIONS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Kasprzaka 18/20
Kod pocztowy: 01-211
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13741.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13741.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13741.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.