To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-16
Ogłoszenie nr 510096253-N-2019 z dnia 16-05-2019 r.
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr POIS.09.01.00-00-0351/18 pn. "Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Sw. Jadwigi Królowej w Rzeszowie"'
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525764-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540059041-N-2019, 540063185-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69069752900000,
ul. ul. Lwowska
60,
35-301
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 664 000, e-mail
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl, faks
178 664 702.
Adres strony internetowej (url): www.szpital2.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp250/022/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet Nr 1 - Defibrylator Pakiet Nr 2 - Respirator Pakiet nr 3 - USG Pakiet nr 4 - Zestaw do trudnej intubacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33182100-0, 33112200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Defibrylator |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55555.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Viridian Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Respirator |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72222.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp. k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138888.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIRO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
143416.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zestaw do trudnej intubacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik oraz Gminy Hyżne - 2 zadania
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji i verticali na potrzeby jednostek podległych Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- Zakup wyposażenia uzupełniającego do Pracowni Fizjoterapii SPZZOZ w Przysusze
- Modernizacja/Remont Centralnego Magazynu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa mobilnego stołu operacyjnego pięciosegmentowego
- Zakup wyposażenia do pracowni weterynaryjnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.