eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica NadolnaDostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 510095316-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520111-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11060838600000, ul. Wincentów , 22-302 Siennica Nadolna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-82 577 2973, e-mail kras-eko@wp.pl, faks 0-82 577 29 74.
Adres strony internetowej (url): www.kraseko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/ZP/S/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu z podziałem na zadania (części): 1.1 Zadanie 1: samochód ciężarowy do 3,5 tony - 1 sztuka, 1.2 Zadanie 2: prasa kontenerowa - 2 sztuki, 1.3 Zadanie 3: rozdrabniacz elektryczny - 1 sztuka, oraz uruchomienie sprzętu, przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego (na miejscu u Zamawiającego) osób (liczba osób do przeprowadzenia instruktażu wskazana jest przy opisie każdego z zadań w Formularzu Asortymentowym [OPZ]) wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi stanowiskowej (zakres nie wykraczający poza treść instrukcji obsługi danego urządzenia), w ramach tegoż instruktażu sprawdzenie poprawności działania sprzętu w warunkach użytkowania przewidzianych przez producenta (o ile Zamawiający warunki takie zapewni). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu Asortymentowym /Opisie Przedmiotu Zamówienia [OPZ]/, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 2.1 Zadanie 1: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe, 34130000-0 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów, 34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze, 2.2 Zadanie 2: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe, 42636000-3 - Prasy 2.3 Zadanie 3: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe, 42996100-5 - Rozdrabniarki, 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (bez konieczności dokonania przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji w celu używania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 3.2 Zamawiający wyklucza zastosowanie rozwiązań prototypowych w odniesieniu do przedmiotu niniejszego zamówienia - wszystkie oferowane i dostarczone urządzenia muszą pochodzić z produkcji seryjnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania przez Wykonawcę jedynie części sprzętu w ramach danego zadania. Wszystkie elementy składowe sprzętu w ramach danego zadania muszą być kompatybilne i zintegrowane technicznie - stanowić jedną całość. 3.3 wszystkie urządzenia muszą posiadać pełną dokumentację z przeprowadzonych badań technicznych UDT dla urządzenia danego rodzaju (o ile wynika to z obowiązujących przepisów - na przykład wymaganie dotyczy urządzeń dźwigowych, wózków podnośnikowych i ze zmiennym wysięgiem - na przykład hakowiec, ciężarówka z żurawiem, ładowarki ze zmiennym wysięgiem oraz wózek widłowy podlegają dozorowi UDT) oraz inne wymagane prawem niezbędne dokumenty do dokonania rejestracji, 3.4 warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od standardowych warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu, 3.5 minimalny okres gwarancji to 24 miesiące (jest to kryterium oceny ofert), Wykonawca nie może ograniczyć okresu gwarancji wartością tak zwanych motogodzin - Zamawiający deklaruje, że każde z zamawianych urządzeń będzie pracować w wymiarze do 8 godzin dziennie w dni robocze, 3.6 w okresie gwarancji Wykonawca, w przypadku awarii urządzenia, przystąpi do naprawy w ciągu 48 godzin od pisemnego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego liczone w dni robocze (soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne nie wyliczają się do w/w okresów czasu), Zamawiający może zgłaszać awarie pisemnie (osobiście, za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub systemu informatycznego udostępnionego przez Wykonawcę [w ostatnim przypadku Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu prawidłowe dane niezbędne do korzystania z niego oraz instrukcję obsługi tegoż systemu]), 3.7 co do zasady Wykonawca będzie usuwał awarie w siedzibie Zamawiającego, a jeśli charakter awarii uniemożliwi samodzielny powrót urządzenia do siedziby Zamawiającego (lub punktu serwisowego Wykonawcy - zależy, która lokalizacja będzie w chwili wystąpienia awarii bliżej) Wykonawca przystąpi do usuwania awarii w miejscu zdarzenia (wystąpienia awarii), ewentualny transport urządzenia do punktu serwisowego Wykonawcy odbywać się będzie w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy, 3.8 okres gwarancji danego urządzenia zostanie przedłużony o czasy napraw tegoż urządzenia, jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, okres gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrotu rzeczy naprawionej. Przez istotne naprawy rozumie się w szczególności: wymianę silnika, skrzyni biegów, zespołu napędowego, głównych pomp hydraulicznych, ponad 20% elementów blacharskich w związku z korozją. W innych przypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł korzystać, przy czym, na wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej podzespoły Wykonawca niezależnie udziela 6 miesięcznej gwarancji, której termin nie może jednak zakończyć się przed upływem gwarancji na przedmiot umowy. 3.9 w okresie gwarancji Wykonawca zapewni na okres naprawy urządzenie zastępcze o porównywalnych funkcjach w sytuacji awarii danego urządzenia, w przypadku gdyby naprawa danego urządzenia trwała więcej niż 7 dni kalendarzowych, 3.10 wszystkie urządzenia muszą spełniać w chwili dostawy normy i przepisy prawa, 3.11 Wykonawca zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, 3.12 każde z urządzeń musi zostać dostarczone z następującymi dokumentami w języku polskim: 3.12.1 świadectwo zgodności CE, 3.12.2 dokumenty dostarczane standardowo wraz z urządzeniem przez producenta, 3.12.3 świadectwo homologacji dopuszczające maszynę do ruchu po drogach publicznych (o ile dotyczy), 3.12.4 katalog części zamiennych lub dostęp przez okres gwarancji do wersji elektronicznej takiego katalogu, 3.12.5 ważna karta gwarancyjna i serwisowa, 3.12.6 instrukcja obsługi maszyny (w formie papierowej, wydrukowanej), 3.12.7 dokumenty niezbędne do rejestracji maszyny (o ile dotyczy), 3.12.8 dokumenty z badania technicznego przeprowadzonego przez UDT (o ile dotyczy). 4. Rozwiązania równoważne: 4.1 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.2 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4.3 Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4 Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz Asortymentowy / Opis Przedmiotu Zamówienia). 4.5 W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34100000-8


Dodatkowe kody CPV: 42000000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu - samochód ciężarowy do 3,5 tony - 1 sztuka,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Antoniak Auto Sp z o.o. Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czranochowska 19
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa prasy kontenerowej - 2 sztuki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 110000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STALCO Industries Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cementowa 1
Kod pocztowy: 31-983
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu - rozdrabniacza elektrycznego- 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMET CNC
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łowisko 320A
Kod pocztowy: 36-053
Miejscowość: Kamień
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.