To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-02
Ogłoszenie nr 510095316-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.
Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu w
ramach realizowanej inwestycji pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w
województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520111-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11060838600000,
ul. Wincentów
,
22-302
Siennica Nadolna, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-82 577 2973, e-mail
kras-eko@wp.pl, faks
0-82 577 29 74.
Adres strony internetowej (url): www.kraseko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu w ramach realizowanej inwestycji pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach Działania 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/ZP/S/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu z podziałem na zadania (części): 1.1 Zadanie 1: samochód ciężarowy do 3,5 tony - 1 sztuka, 1.2 Zadanie 2: prasa kontenerowa - 2 sztuki, 1.3 Zadanie 3: rozdrabniacz elektryczny - 1 sztuka, oraz uruchomienie sprzętu, przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego (na miejscu u Zamawiającego) osób (liczba osób do przeprowadzenia instruktażu wskazana jest przy opisie każdego z zadań w Formularzu Asortymentowym [OPZ]) wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi stanowiskowej (zakres nie wykraczający poza treść instrukcji obsługi danego urządzenia), w ramach tegoż instruktażu sprawdzenie poprawności działania sprzętu w warunkach użytkowania przewidzianych przez producenta (o ile Zamawiający warunki takie zapewni). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu Asortymentowym /Opisie Przedmiotu Zamówienia [OPZ]/, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 2.1 Zadanie 1: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe, 34130000-0 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów, 34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze, 2.2 Zadanie 2: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe, 42636000-3 - Prasy 2.3 Zadanie 3: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe, 42996100-5 - Rozdrabniarki, 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (bez konieczności dokonania przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji w celu używania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 3.2 Zamawiający wyklucza zastosowanie rozwiązań prototypowych w odniesieniu do przedmiotu niniejszego zamówienia - wszystkie oferowane i dostarczone urządzenia muszą pochodzić z produkcji seryjnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania przez Wykonawcę jedynie części sprzętu w ramach danego zadania. Wszystkie elementy składowe sprzętu w ramach danego zadania muszą być kompatybilne i zintegrowane technicznie - stanowić jedną całość. 3.3 wszystkie urządzenia muszą posiadać pełną dokumentację z przeprowadzonych badań technicznych UDT dla urządzenia danego rodzaju (o ile wynika to z obowiązujących przepisów - na przykład wymaganie dotyczy urządzeń dźwigowych, wózków podnośnikowych i ze zmiennym wysięgiem - na przykład hakowiec, ciężarówka z żurawiem, ładowarki ze zmiennym wysięgiem oraz wózek widłowy podlegają dozorowi UDT) oraz inne wymagane prawem niezbędne dokumenty do dokonania rejestracji, 3.4 warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od standardowych warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu, 3.5 minimalny okres gwarancji to 24 miesiące (jest to kryterium oceny ofert), Wykonawca nie może ograniczyć okresu gwarancji wartością tak zwanych motogodzin - Zamawiający deklaruje, że każde z zamawianych urządzeń będzie pracować w wymiarze do 8 godzin dziennie w dni robocze, 3.6 w okresie gwarancji Wykonawca, w przypadku awarii urządzenia, przystąpi do naprawy w ciągu 48 godzin od pisemnego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego liczone w dni robocze (soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne nie wyliczają się do w/w okresów czasu), Zamawiający może zgłaszać awarie pisemnie (osobiście, za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub systemu informatycznego udostępnionego przez Wykonawcę [w ostatnim przypadku Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu prawidłowe dane niezbędne do korzystania z niego oraz instrukcję obsługi tegoż systemu]), 3.7 co do zasady Wykonawca będzie usuwał awarie w siedzibie Zamawiającego, a jeśli charakter awarii uniemożliwi samodzielny powrót urządzenia do siedziby Zamawiającego (lub punktu serwisowego Wykonawcy - zależy, która lokalizacja będzie w chwili wystąpienia awarii bliżej) Wykonawca przystąpi do usuwania awarii w miejscu zdarzenia (wystąpienia awarii), ewentualny transport urządzenia do punktu serwisowego Wykonawcy odbywać się będzie w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy, 3.8 okres gwarancji danego urządzenia zostanie przedłużony o czasy napraw tegoż urządzenia, jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, okres gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrotu rzeczy naprawionej. Przez istotne naprawy rozumie się w szczególności: wymianę silnika, skrzyni biegów, zespołu napędowego, głównych pomp hydraulicznych, ponad 20% elementów blacharskich w związku z korozją. W innych przypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł korzystać, przy czym, na wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej podzespoły Wykonawca niezależnie udziela 6 miesięcznej gwarancji, której termin nie może jednak zakończyć się przed upływem gwarancji na przedmiot umowy. 3.9 w okresie gwarancji Wykonawca zapewni na okres naprawy urządzenie zastępcze o porównywalnych funkcjach w sytuacji awarii danego urządzenia, w przypadku gdyby naprawa danego urządzenia trwała więcej niż 7 dni kalendarzowych, 3.10 wszystkie urządzenia muszą spełniać w chwili dostawy normy i przepisy prawa, 3.11 Wykonawca zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, 3.12 każde z urządzeń musi zostać dostarczone z następującymi dokumentami w języku polskim: 3.12.1 świadectwo zgodności CE, 3.12.2 dokumenty dostarczane standardowo wraz z urządzeniem przez producenta, 3.12.3 świadectwo homologacji dopuszczające maszynę do ruchu po drogach publicznych (o ile dotyczy), 3.12.4 katalog części zamiennych lub dostęp przez okres gwarancji do wersji elektronicznej takiego katalogu, 3.12.5 ważna karta gwarancyjna i serwisowa, 3.12.6 instrukcja obsługi maszyny (w formie papierowej, wydrukowanej), 3.12.7 dokumenty niezbędne do rejestracji maszyny (o ile dotyczy), 3.12.8 dokumenty z badania technicznego przeprowadzonego przez UDT (o ile dotyczy). 4. Rozwiązania równoważne: 4.1 Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.2 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4.3 Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4 Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz Asortymentowy / Opis Przedmiotu Zamówienia). 4.5 W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34100000-8
Dodatkowe kody CPV: 42000000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu - samochód ciężarowy do 3,5 tony - 1 sztuka, |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Antoniak Auto Sp z o.o. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128890.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa prasy kontenerowej - 2 sztuki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STALCO Industries Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu - rozdrabniacza elektrycznego- 1 sztuka |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMET CNC
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu wielozadaniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r.
- Dostawa 2 nowych zestawów robotów przemysłowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
- "ZAWODOWE KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" - dostawa pawilonów warsztatowo-usługowych wyposażonych w obrabiarki i urządzenia pozwalające na prowadzenie zajęć praktycznych w klasach branżowych ZSO w Kowarach
- Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki na potrzeby gminy Krościenko nad Dunajcem
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie (3 części).
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





