To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-01
Ogłoszenie nr 510094218-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.
Szpital Barlinek Sp. z o.o.: Zakup i dostawa produktów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533941-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Barlinek Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30455600000000,
ul. ul. Szpitalna
10,
74-320
Barlinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957 462 502, e-mail
przetargi10@op.pl, faks
957 462 502.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Prawa Handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa produktów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1a do SIWZ - "Formularz asortymentowo-cenowy" 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa produktów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na każdą z 2 części (pakietów) oddzielnie. Przez część, na jaką można złożyć oddzielną ofertę należy rozumieć pakiet. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w danej części (pakiecie). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na 1 część (pakiet), kilka części (pakietów) lub na wszystkie części (pakiety) składające się na przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Ilości asortymentu wskazanego w Załączniku nr 1a do SIWZ są wyłącznie szacunkowe i służą wyliczeniu ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wskazane ilości zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakupu ilości określonych w Załączniku nr 1a, nie więcej niż o 20% kwoty umowy brutto. Rozliczenie nastąpi proporcjonalnie do ilości zamawianego towaru. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Ceny jednostkowe brutto, stanowić będą podstawę przyszłych rozliczeń z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, liczonej od dnia dostawy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Barlinek Sp. z o.o.- Magazyn Apteki, ul. Szpitalna 10 lub inne wyznaczone przez Zamawiającego na terenie Szpitala. 8. Wskazanie przez Zamawiającego znaku towarowego lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosowanie do dyspozycji, art. 29 ust. 3 ustawy Pzp niniejszym uzupełnia takie wskazanie wyrazami "lub równoważny". 9. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymogami zawartymi w Ustawie z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity; Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.), jak również przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 876)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71429
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71342.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23810
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23569.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 11/24 Dostawa leków
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa leku Eltrombopagum
- Dostawa produktów leczniczych w ramach terapeutycznego programu zdrowotnego
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.