Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 510094048-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Centrum Łukasiewicz: Usługi związane z udziałem Zamawiającego w charakterze partnera strategicznego
w organizowanym przez Wykonawcę wydarzeniu pod nazwą Impact re:action 2020, które odbędzie się 3 czerwca 2020 r. w formule online
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Łukasiewicz, Krajowy numer identyfikacyjny 382967128,
ul. Poleczki
19,
02-822
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 18 21 111, e-mail
kontakt@lukasiewicz.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://lukasiewicz.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z udziałem Zamawiającego w charakterze partnera strategicznego w organizowanym przez Wykonawcę wydarzeniu pod nazwą Impact re:action 2020, które odbędzie się 3 czerwca 2020 r. w formule online
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/PZP/DKPR/2020/WR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi związane z udziałem Zamawiającego w charakterze partnera strategicznego w organizowanym przez Wykonawcę wydarzeniu pod nazwą Impact re:action 2020, które odbędzie się 3 czerwca 2020 r. w formule online
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9
Dodatkowe kody CPV: 79970000-4, 79822500-7, 72400000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fundacja Impact
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
369000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Fundacja Impact jest pomysłodawcą projektu i co za tym idzie jest jedynym organizatorem przedmiotowego przedsięwzięcia. Równocześnie wykonawca ten jest jedynym właścicielem tytułu, posiadającym prawa autorskie oraz ma wyłączność na realizację świadczeń promocyjnych oferowanych w związku z organizacją Impact re:action. W związku z powyższym przedmiot niniejszego zamówienia może być świadczony wyłącznie przez ww. wykonawcę, który jako jedyny jest zdolny do realizacji zamówienia.
Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia jednemu, wskazanemu powyżej wykonawcy jest uzależnione od szczególnego charakteru niniejszego zamówienia, tj. jego specyficznych cech powodujących, że na rynku nie występuje żaden inny podmiot, który mógłby wykonać zamówienie.
Przyczyny uzasadniające wybór ww. wykonawcy mają charakter zasadniczy. Wykonanie zamówienia przez innego Wykonawcę jest ze względów technicznych niemożliwe i sytuacja ta ma charakter nieprzezwyciężalny - dodatkowo oświadczenie wykonawcy w załączeniu.
Powyższe jednoznacznie oznacza, że usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, tj. przez spółkę Fundację Impact z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Jednocześnie należy zauważyć, że zgodnie z opisanym stanem faktycznym, nie istnieje żadne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli
usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych
o obiektywnym charakterze - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II
- Usługi dostępu do Internetu przewodowego
- Przygotowanie trzech e-booków (nt. polskiego sektora IT/ICT oraz polskiego sektora gamingowego) w ramach realizacji przez PARP Sektorowych Programów Promocji (BRAND HUB)
- Utworzenie minimuzeum "Przystanek Kowary" z wykorzystaniem nowoczesnych systemów multimedialnych i z aspektami transgranicznymi na podstawie istniejącej koncepcji
- "Kompleksowa usługa opracowania publikacji promującej sektor ekonomii społecznej".
- Usługa druku broszury informacyjnej MCDN na rok 2025/2026, teczek kartonowych oraz zaświadczeń o ukończeniu form doskonalenia zawodowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.