Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 510093795-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemysłowej 27-27A, ul. Przemysłowej 48, ul. Fabrycznej 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej. Modernizacja okien
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519951-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540054613-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiający: Miasto Poznań - Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, reprezentowany przez: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH Sp. z o.o. ul. Matejki 57, 60 - 770 Poznań.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. ul. Matejki
57,
60-770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8694 800; 8694 801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694 809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemysłowej 27-27A, ul. Przemysłowej 48, ul. Fabrycznej 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej. Modernizacja okien
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA.201.21/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej, instalacji ciepłej wody użytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, wymiana stolarki okiennej, demontaż i przebudowa instalacji gazowej, sporządzenie oddzielnie dla każdego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją oraz innych prac w mieszkalnych budynkach komunalnych przy : 1) ul. Przemysłowej 27-27A 2) ul. Przemysłowej 48 3) ul. Fabrycznej 2A 4) ul. Zeylanda 5 Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załączniki nr 9 do SIWZ stanowiące dokument poglądowy/informacyjny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na niżej wymienione adresy oddzielnie dla oferentów zainteresowanych robotami związanymi z instalacjami oraz wymianą stolarki okiennej: 1) Część I - ul. Przemysłowa 27-27A - Instalacje 2) Część II - ul. Przemysłowa 27-27A - Stolarka 3) Część III - ul. Przemysłowa 48 - Instalacje 4) Część IV - ul. Przemysłowa 48 - Stolarka 5) Część V - ul. Fabryczna 2A - Instalacje 6) Część VI - ul. Fabryczna 2A - Stolarka 7) Część VII - ul. Zeylanda 5 - Instalacje 8) Część VIII - ul. Zeylanda 5 - Stolarka.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45453000-7, 45331100-7, 45454000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45332000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45231300-8, 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - ul. Przemysłowa 27-27A - Instalacje |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy, ponieważ w zakresie powyższej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - ul. Przemysłowa 27-27A - Stolarka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
666990.27
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kołodziejczyk Janusz "OKNA - KOŁODZIEJCZYK"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
455379.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - ul. Przemysłowa 48 - Instalacje |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy, ponieważ w zakresie tejczęści nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV - ul. Przemysłowa 48 - Stolarka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
686689.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kołodziejczyk Janusz "OKNA - KOŁODZIEJCZYK"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
483692.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V - ul. Fabryczna 2A - Instalacje |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy, ponieważ w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI - ul. Fabryczna 2A - Stolarka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
424166.53
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kołodziejczyk Janusz "OKNA - KOŁODZIEJCZYK"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
328539.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII - ul. Zeylanda 5 - Instalacje |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy, ponieważ w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część VIII - ul. Zeylanda 5 - Stolarka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
372169.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kołodziejczyk Janusz "OKNA - KOŁODZIEJCZYK"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
294793.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sielinko: Przebudowa i remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Muzeum
- Naprawa i wymiana wykładzin wraz z podłożem w pomieszczeniach szpitalnych oraz materiałem z podziałem na 2 zadania
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Chów i hodowla bydła - transfer wiedzy z nauki do praktyki" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Zakup aparatów do znieczuleń, pomp infuzyjnych w ramach realizacji zadania "Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu" - 2 zadania
- DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025
- AD/ZP/50/25 "Usługa wykonania okresowych przeglądów i konserwacji klimakonwektorów zlokalizowanych w budynkach Politechniki Poznańskiej wraz z gotowością do usuwania awarii z podziałem na części."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Przebudowa drogi w miejscowości Oleśnica - Wilków - Fułki
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.