To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093602-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Urząd Gminy Milanów: Wbudowanie destruktu asfaltowego na drogach gminnych na terenie Gminy Milanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528548-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540061740-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Milanów, Krajowy numer identyfikacyjny 53796400000000,
ul. ul. Kościelna
,
21-210
Milanów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
083 3567002 w. 37, e-mail
gmina@milanow.iap.pl, faks
833 567 002.
Adres strony internetowej (url): https://ugmilanow.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wbudowanie destruktu asfaltowego na drogach gminnych na terenie Gminy Milanów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.IN.271.D.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie destruktu asfaltowego ( materiał Zamawiającego) na drogach gminnych na terenie Gminy Milanów. Zamawiający zgromadzi destrukt na placu w obrębie miejscowości Cichostów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Nr 3A do SIWZ. Załadunek i przewóz destruktu do miejsca wbudowania zapewnia Wykonawca na własny koszt. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie od dnia podpisania umowy do ostatniej przewidywanej dostawy destruktu tj. sierpień 2019 r. Odbiory robót i płatności będą częściowe. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu prac ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi obsługa geodezyjna, odbiory, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. Wykonanie i umieszczenie tablic pamiątkowych na wyremontowanych odcinkach dróg. Wzór tablic zostanie przedstawiony przez Zamawiającego. Wykaz dróg: Droga Nr 103709 L w miejscowości Kopina odcinek o długości 1 550 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103711 L w miejscowości Kopina odcinek o długości 950 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103701 L w miejscowości Okalew odcinek o długości 550 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103702 L w miejscowości Okalew odcinek o długości 950 m, szerokość 3,0 m Droga Nr 103707 L w miejscowości Cichostów odcinek o długości 650 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103724 L w miejscowości Czeberaki odcinek o długości 1 400 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103736 L w miejscowości Radcze odcinek o długości 650 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103716 L w miejscowości Milanów odcinek o długości 1 200 m. szerokość 3,5 m Łączna długość dróg 7 900 m. Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia jest maksymalny. Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnej rezygnacji z części prac obejmujących poszczególne drogi gminne, określone w Załączniku nr 3A do SIWZ ( przy czym ograniczenie to nie może być większe niż 3 drogi określone w Załączniku nr 3A do SIWZ). Wykonawcy nie przysługują w związku z ograniczeniem zakresu prac żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w szczególności roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji przedmiotu zamówienia, operatorzy sprzętu z wyłączeniem obsługi geodezyjnej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym (Załącznik do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.31.50.00 - Usługi budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149212.50
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BTM MULTI Sylwia Mizerska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183531.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MILANÓW
więcej: przetargi MILANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Awaryjne naprawy po okresie zimowym dróg wojewódzkich województwa śląskiego.
- Usuwanie szkód górniczych w Oddziałach Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. oraz podmiotów w imieniu których Spółka naprawia szkody górnicze na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
więcej: Usługi budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.