To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-28
Ogłoszenie nr 510092177-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.
Zakład Gospodarki Lokalowej: Wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533907-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Lokalowej, Krajowy numer identyfikacyjny 27054706000000,
ul. Kolejowa
2,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 242 600, e-mail
zamowienia@zgl.mikolow.eu, faks
323 242 612.
Adres strony internetowej (url): www.zgl.mikolow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGL/PN/06/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie. 2.Opis stanu istniejącego : 2.1.Parametry budynku przy ul. Stara Droga 2 c , d : Budynek położony jest na działce nr 3073/81 Budynek składa się z dwóch segmentów Rok budowy: 1984 Kubatura : 3025,00x2= 6050 ,00 m3 Powierzchnia zabudowy: 163,00 m2x 2= 326 m2 Ilość kondygnacji: 5 nadziemnych + 1 podziemna Ilość mieszkań 15+15=30 Konstrukcja budynku: - fundamenty ławy betonowe - ściany nad ziemia: prefabrykowane - stropy: prefabrykowane - płyty betonowe Prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonujący wszelkie prace byli wyposażeni w podstawowe środki ochronne m.in. maseczki, rękawice, płyny dezynfekujące. 2.2. Opis istniejącej instalacji gazu dla wszystkich budynków: Każdy z segmentów budynku posiada osobne przyłącze gazu. Skrzynki z zaworem głównym na ścianie zewnętrznej segmentów budynku. Instalacja prowadzona w piwnicy oraz w szachtach w mieszkaniach budynku , wykonana z rur stalowych spawanych i gwintowanych do kuchenek gazowych. 3. Zakres prac: 3.1.Zakres prac: część projektowa - Wykonanie inwentaryzacji istniejącej instalacji gazu - Wykonanie kompletnego Projektu Technicznego budowanego dla remontu instalacji gazu z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót , Specyfikacją Techniczną, informacją BIOZ - Uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o pozwoleniu na budowę instalacji gazu - Nadzór autorski projektanta 3.2.Zakres prac: część wykonawcza - Zabezpieczenie terenu prac - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu i odpadów z rozbiórki instalacji - Odtworzenie przegród budowlanych, oraz ścian i stropów szachtów instalacyjnych - Demontaż starej instalacji gazu - Wykonanie nowej instalacji gazu poziom i piony do gazomierzy z rur stalowych spawanych , instalacja w mieszkaniach z rur miedzianych zaciskowych z podłączeniami kuchenek gazowych w mieszkaniach, podejściami pod gazomierze, oraz armaturą gazową- urządzenia gazowe z demontażu - Wszelkie roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania np. : przekucia, przewierty odtworzenie ścianek itp 4.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 5.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 6. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 7.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 8.Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (w 5 egz., - natomiast kosztorysy inwestorskie w 2 egz.), a także w wersji elektronicznej na nośniku optycznym CD/ DVD w formacie PDF, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie "NORMA-PRO", "NORMA 3" "RODOS"). 8.1. Dokumentacja projektowa jw. winna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i pozostałymi dokumentami Zamawiającego m.in. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów, a roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. 9.Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 3 letniej gwarancji. 10. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45333000-0, 71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90390.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU ALG Andrzej Gasz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja orynnowania, obróbek oraz części pokrycia budynku internatu należącego do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych należących do ZST w Mikołowie w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Wykonanie robót budowlanych w ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Modernizacja Przedszkola nr 10 w Mikołowie-Mokre, ul. Grudniowa 1b
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.