eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówWykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-28

Ogłoszenie nr 510092177-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.

Zakład Gospodarki Lokalowej: Wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533907-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Lokalowej, Krajowy numer identyfikacyjny 27054706000000, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 242 600, e-mail zamowienia@zgl.mikolow.eu, faks 323 242 612.
Adres strony internetowej (url): www.zgl.mikolow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGL/PN/06/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie. 2.Opis stanu istniejącego : 2.1.Parametry budynku przy ul. Stara Droga 2 c , d : Budynek położony jest na działce nr 3073/81 Budynek składa się z dwóch segmentów Rok budowy: 1984 Kubatura : 3025,00x2= 6050 ,00 m3 Powierzchnia zabudowy: 163,00 m2x 2= 326 m2 Ilość kondygnacji: 5 nadziemnych + 1 podziemna Ilość mieszkań 15+15=30 Konstrukcja budynku: - fundamenty ławy betonowe - ściany nad ziemia: prefabrykowane - stropy: prefabrykowane - płyty betonowe Prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonujący wszelkie prace byli wyposażeni w podstawowe środki ochronne m.in. maseczki, rękawice, płyny dezynfekujące. 2.2. Opis istniejącej instalacji gazu dla wszystkich budynków: Każdy z segmentów budynku posiada osobne przyłącze gazu. Skrzynki z zaworem głównym na ścianie zewnętrznej segmentów budynku. Instalacja prowadzona w piwnicy oraz w szachtach w mieszkaniach budynku , wykonana z rur stalowych spawanych i gwintowanych do kuchenek gazowych. 3. Zakres prac: 3.1.Zakres prac: część projektowa - Wykonanie inwentaryzacji istniejącej instalacji gazu - Wykonanie kompletnego Projektu Technicznego budowanego dla remontu instalacji gazu z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót , Specyfikacją Techniczną, informacją BIOZ - Uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o pozwoleniu na budowę instalacji gazu - Nadzór autorski projektanta 3.2.Zakres prac: część wykonawcza - Zabezpieczenie terenu prac - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu i odpadów z rozbiórki instalacji - Odtworzenie przegród budowlanych, oraz ścian i stropów szachtów instalacyjnych - Demontaż starej instalacji gazu - Wykonanie nowej instalacji gazu poziom i piony do gazomierzy z rur stalowych spawanych , instalacja w mieszkaniach z rur miedzianych zaciskowych z podłączeniami kuchenek gazowych w mieszkaniach, podejściami pod gazomierze, oraz armaturą gazową- urządzenia gazowe z demontażu - Wszelkie roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania np. : przekucia, przewierty odtworzenie ścianek itp 4.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 5.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 6. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 7.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 8.Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (w 5 egz., - natomiast kosztorysy inwestorskie w 2 egz.), a także w wersji elektronicznej na nośniku optycznym CD/ DVD w formacie PDF, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie "NORMA-PRO", "NORMA 3" "RODOS"). 8.1. Dokumentacja projektowa jw. winna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i pozostałymi dokumentami Zamawiającego m.in. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów, a roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. 9.Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 3 letniej gwarancji. 10. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45333000-0, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU ALG Andrzej Gasz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Pszczyńska 280
Kod pocztowy: 43-176
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.