eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ówWykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych nale¿±cych do ZST w Miko³owie w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szko³y - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Miko³owskim"



Og³oszenie z dnia 2025-05-15

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych nale¿±cych do ZST w Miko³owie w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Miko³owskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych nale¿±cych do ZST w Miko³owie w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Miko³owskim”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e69092e6-98d9-4e12-aa6d-483d019811bb

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00232480

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00034695/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Roboty budowlane w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szko³y w ZSP w Ornontowicach, ZST w Miko³owie, ZSEiU £aziska Górne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Efektywne Funkcjonalne Szko³y – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Miko³owskim wspó³finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021-2027 (Fundusze na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla dzia³ania FESL.10.14 – Infrastruktura kszta³cenia zawodowego.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.mikolowski.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: :W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi
zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie
e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne
z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu
przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 13) Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc±
zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis
elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta
Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania
podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalnyrozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).Pozosta³e zapisy w sekcji XI
og³oszenia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr PR-2024-4.272.4.2025 na: Wykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych nale¿±cych do ZST, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Miko³owskim” dofinansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021 – 2027 (Priorytet FESL.10: „Fundusze Europejskie na transformacjê”, dzia³anie FESL.10.14: „Infrastruktura kszta³cenia zawodowego”).”
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwana dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych nale¿±cych do Zespo³u Szkó³ Technicznych w Miko³owie w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Miko³owskim” dofinansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021 – 2027 (Priorytet FESL.10: „Fundusze Europejskie na transformacjê”, dzia³anie FESL.10.14: „Infrastruktura kszta³cenia zawodowego”).”
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce zakresy robót:
Zakres 1: Przebudowa pracowni elektrycznych – sale nr 409 i 409a oraz sali
robotyki nr 310.
Zakres 2: Przebudowa warsztatów samochodowych – sale nr 302, 303, 304 i 305.
1.4 W ramach zakresu 1 przedmiotu zamówienia, wchodz± w szczególno¶ci, nastêpuj±ce roboty:
• roboty demonta¿owe i rozbiórkowe,
• demonta¿ umywalki,
• demonta¿ wyk³adziny z linoleum w salach,
• demonta¿ istniej±cego o¶wietlenia.
sala nr 310:
• monta¿ nowych drzwi na zaplecze,
• monta¿ wyk³adziny PCV pr±doprzewodz±cej w sali,
• wykonanie wylewki samopoziomuj±cej oraz monta¿ wyk³adziny PCV pr±doprzewodz±cej na zapleczu,
• wykonanie sufitu powieszanego z g-k na zapleczu,
• monta¿ strefy 300x420cm z siatki o ma³ych oczkach, h=200cm z drzwiami zamykanymi na klucz z zamkiem elektrycznym
• monta¿ umywalki na zapleczu,
• monta¿ nowego o¶wietlenia,
• modernizacja instalacji wentylacji,
• malowanie ¶cian i sufitów.
sale nr 409 i 409a:
• podzia³ pomieszczenia na dwie sale,
• monta¿ sufitu powieszanego z g-k,
• monta¿ nadpro¿a wraz z drzwiami do sali nr 409a,
• wymiana istniej±cych drzwi do sali 409,
• monta¿ wyk³adziny PCV pr±doprzewodz±cej w salach,
• malowanie ¶cian i sufitów,
• wykonanie nowej instalacji wentylacji sali,
• monta¿ nowego o¶wietlenia.

1.5 W ramach zakresu 2 przedmiotu zamówienia, wchodz± w szczególno¶ci, nastêpuj±ce roboty:
• demonta¿ istniej±cej bramy wjazdowej,
• demonta¿ drzwi przesuwnych do warsztatu,
• demonta¿ istniej±cego o¶wietlenia,
• demonta¿ istniej±cej lamperii,
• demonta¿ istniej±cej wentylacji,
• demonta¿ grzejników,
• rozbiórka istniej±cych fundamentów podno¶ników,
• rozbiórka posadzki,
• demonta¿ umywalki,
• demonta¿ ok³adziny z p³ytek,
• demonta¿ luksferów pod schodami,
• rozbiórka istniej±cych fundamentów podno¶ników.
sale nr 302, 303, 304 i 305:
• wydzielenie sali jako odrêbnej strefy po¿arowej,
• zamurowanie otworów okiennych,
• wykonanie nowego otworu bramy gara¿owej podnoszonej z drzwiami,
• monta¿ drzwi wej¶ciowych ppo¿. pomiêdzy sal± 305, a 303,
• wykonanie konstrukcji pod obudowê korytarza ZLIII do REI 120,
• wykonanie nowej posadzki przemys³owej betonowej na gruncie,
• monta¿ umywalki,
• monta¿ grzejników,
• wykonanie fundamentu pod urz±dzenia: podno¶niki, lakiernia,
• odwodnienie posadzki,
• malowanie ¶cian i sufitu,
• zabezpieczenie stropodachu od spodu wzd³u¿ ¶ciany pomiêdzy sal±,
• na elewacji w miejscach zamurowañ okien oraz bramy zastosowaæ we³nê mineraln± gr. 15cm + tynk,
• wymiana fragmentu pokrycia z papy na papê NRO:Broof T1 (nierozprzestrzeniaj±c± ognia) wzd³u¿ ¶ciany pomiêdzy sal± 305 a 303.

1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo:
a) Po wykonaniu instalacji elektrycznej Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ projekt powykonawczy wraz z protoko³em badañ ochrony przeciwpora¿eniowej sporz±dzony przez osobê posiadaj±ca uprawnienia elektryczne w tym zakresie..
b) Wykonawca zobowi±zany jest do pomiaru intensywno¶ci barw okre¶laj±c wspó³czynnik kontrastu LRV (wspó³czynnik odbicia ¶wiat³a) i do przedstawienia wyników potwierdzaj±cych zgodno¶æ z Modelem dostêpnej szko³y,

1.7. Wymagany okres gwarancji i rêkojmi na ca³y przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane wraz z wbudowanymi materia³ami wynosi 60 miesiêcy.

1.8 Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa stanowi±ca za³±cznik nr 2 do SWZ., postanowienia specyfikacji warunków zamówienia i za³±czników do niej, w tym projektowanych postanowieñ umowy. Przedmiot zamówienia musi byæ wykonany zgodnie z tre¶ci± pozwoleniem na budowê.
1.9. Wykonane roboty budowlane musz± spe³niaæ standardy Modelu dostêpnej szko³y https://www.dostepnaszkola.info/, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie standardów dostêpno¶ci dla polityki spójno¶ci na lata 2021-2027 (Wytyczne dotycz±ce realizacji zasad równo¶ciowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 - Za³±cznik nr 2 do Wytycznych w zakresie standardów dostêpno¶ci dla polityki spójno¶ci na lata 2021-2027)https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu nastêpuj±ce kryterium oceny ofert: cena brutto (waga - 100%)
4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta spo¶ród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê w ramach przyjêtego kryterium oceny ofert.
5. Sposób obliczenia punktów w kryterium - Cena brutto - waga 100% (Kc): Kc = (Cmin / Cbad) x 100% przy czym 1% = 1 pkt gdzie:
Cmin - najni¿sza cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spo¶ród z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu Cbad - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Kc - ilo¶æ punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
Maksymaln± ilo¶æ punktów - 100 - otrzyma oferta z najni¿sz± oferowan± cen± brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Punktacja bêdzie obliczana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;

4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
4.1. w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
1) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku * o warto¶ci wykonanej roboty budowlanej minimum 800.000,00 z³otych brutto;
Okres okre¶lony w warunku liczy siê wstecz od dnia , w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

Uwaga!
1.Pod pojêciem „budynek” Zamawiaj±cy rozumie , zgodnie z brzmieniem art.3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z pó¼n. zm.) ,
2. Pod pojêciem „budowa” Zamawiaj±cy rozumie wykonanie robót budowlanych , zgodnie z art. 2 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z pó¼n. zm.),
3. Pod pojêciem „przebudowa” Zamawiaj±cy rozumie wykonanie robót budowlanych , zgodnie z art. 2 pkt 7a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z pó¼n. zm.),
4. Pod pojêciem „remont” Zamawiaj±cy rozumie wykonanie robót budowlanych , zgodnie z art. 2 pkt 8) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z pó¼n. zm.);

4.2. skieruje do realizacji zamówienia:
a) jedn± osobê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 418 z pó¼n. zm.), i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r., poz. 334), która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy;
b) jedn± osobê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 418 z pó¼n. zm.), i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r., poz. 334) oraz , która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót;
c) jedn± osobê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 418 z pó¼n. zm.), i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r., poz. 334) oraz , która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót;
4.2.1 Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania.
4.2.4 Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2023 poz. 334 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 551 ze zm.).zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼.zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272, z 2019 r. poz. 534, 577).
4.2.2. Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez 1 osobê wiêcej ni¿ jednego z ww. uprawnieñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona , do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ ;
Uwaga!
1. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
2. Je¿eli zakres roboty budowlanej przedstawiony w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie jest szerszy od opisanego przez Zamawiaj±cego nale¿y, w wykazie robót budowlanych, podaæ warto¶æ robót, odpowiadaj±cych zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawionych na potwierdzenie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia.
3. W przypadku roboty, której warto¶æ wyra¿ona jest w innej walucie ni¿ z³oty polski nale¿y dokonaæ przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu polskiego z³otego w stosunku do waluty, w której wyra¿ona jest warto¶æ roboty, og³oszonego przez Narodowy Bank Polski obowi±zuj±cego w dniu, w którym og³oszenie o zamówieniu zosta³o opublikowane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ
1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
1) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy;
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6 Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7 Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy
wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka
korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y
sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi , do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3 W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj±
odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy .Dotyczy to tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) gdy zajdzie konieczno¶æ przerwania robót ze wzglêdu na niekorzystne warunki uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót
zgodnie ze specyfikacj± techniczn±, potwierdzone przez Inspektora nadzoru i udokumentowane w dzienniku budowy (je¿eli
jest prowadzony) lub w formie protoko³u spisanego przez strony umowy. Za niekorzystne warunki Zamawiaj±cy uzna w
szczególno¶ci:a) stan klêski ¿ywio³owej;b) stan epidemii lub zagro¿enia epidemicznego;c) gdy wyst±pi±, co prawda zgodne
z naturalnym cyklem pogodowym warunki atmosferyczne, ale na tyle niekorzystne i intensywne, ¿e uniemo¿liwiaj±
prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi
przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych. 2)wyst±pienie zmian bêd±cych nastêpstwem
okoliczno¶ci le¿±cych po stronieZamawiaj±cego, w szczególno¶ci:a)wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego;b)
konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;3) gdy zajdzie okoliczno¶æ powoduj±ca
przed³u¿enie z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez w³a¶ciwe organy lub
inne podmioty w stosunku do terminów wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, je¿eli uniemo¿liwia to lub
wstrzymuje w istotny sposób realizacjê zadania;4) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz
Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac;5)gdy zajdzie konieczno¶æ usuwania kolizji, usterek, awarii,
napraw niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego b±d¼ urz±dzeñ przez ich u¿ytkowników, co mo¿e
uniemo¿liwiæ terminow± realizacjê zadania;6) gdy zajdzie okoliczno¶æ wstrzymania robót przez uprawiony organ, z przyczyn
niezale¿nych od Wykonawcy;7) gdy wyst±pi si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami. Zamawiaj±cy precyzuje, ¿e pojêcie „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i
poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy. Za si³ê
wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki,
strajki, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, stan pandemii, epidemii
zmiany zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem;
8) konieczno¶ci zmiany wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleñ lub wyst±pienia koniecznych zmian;9) powstanie
potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie
mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;10) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w
projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie
umowy;11) zaistnienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych kategoria gruntu
;12) zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, 13) gdy Zamawiaj±cy dokona
zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, która to zmiana wp³ynie na wyd³u¿enie
terminu wykonania przedmiotu umowy; zmiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas trwania robót wynikaj±cych ze
zmiany umowy w oparciu o art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Je¿eli powy¿sze determinuje mo¿liwo¶æ
wykonania robót objêtych przedmiotem umowy, przesuniêciu ulegnie równie¿ czas ich realizacji;14) wyst±pienia wad lub
braków dokumentacji projektowej lub konieczno¶ci wprowadzenia zmian w tej dokumentacji; 15) zmian wynikaj±cych z
konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których
niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;16) w przypadku konieczno¶ci
przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,.Pozosta³e zapisy w
sekcji XI og³oszenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 03.06.2025 r. do g odz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-03 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

2. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie,o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w
art.118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”,
przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307).3.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê
wpostaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio
do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.Pe³na nazwa postepowaniaWykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych nale¿±cych do ZST w Miko³owie w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Miko³owskim” dofinansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021 – 2027 (Priorytet FESL.10: „Fundusze Europejskie na transformacjê”, dzia³anie FESL.10.14: „Infrastruktura kszta³cenia zawodowego”).”
c.d sekcji VII pkt.7.417) gdy wyst±pi konieczno¶æ
wykonania robót zamiennych, dodatkowych, których realizacjê Zamawiaj±cy dopuszcza zgodnie z zapisem § 20 umowy.2.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy mo¿e ulec
odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. Okres ten
winien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, a¿ do czasu ich
faktycznego usuniêcia.3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w pozosta³ych wypadkach okre¶lonych w przepisie art.
455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.6. Inne zmiany do umowy skutkuj±ce zmian± wynagrodzenia i/lub terminu, w
przypadkach:
a) rezygnacji z czê¶ci robót o którym mowa w § 20 ust. 7 umowy wraz z proporcjonalnym obni¿eniem wynagrodzenia
Wykonawcy.
7. Pozosta³e zmiany:
a) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
8. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednocze¶nie
nie stanowi± one zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
9. Nie stanowi± zmiany umowy:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno–organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.10. Warunkiem dokonania
zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku w formie pisemnej przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji
zmian, uzasadnienie zmian, opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy i/lub zmianê wynagrodzenia.11. W przypadku
gdy o zmianê w umowie wnioskuje Wykonawca, zg³asza on wniosek Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami
potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia
okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 14 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ
siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
12. Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty
otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.