To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-09
Ogłoszenie nr 510089899-N-2019 z dnia 09-05-2019 r.
Urząd Miejski w Żarowie: Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu-rozwój obywatelskiej społeczności lokalnej poprzez łatwiejszy dostęp do informacji oraz usług administracji publicznej w efekcie przebudowy otoczenia przy budynku Urzędu Miejskiego w Żarowie oraz remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu-budowa świadomości lokalnej i poczucia wspólnoty poprzez wykreowanie przestrzeni do prawidłowej prezentacji zbiorów zabytkowego sprzętu bojowego Żarowskiej Straży Pożarnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowy projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Nr RPDS.06.03.04-IP.03-02-173/16 - ZIT AW "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie miasta Żarów poprzez remont dróg oraz zagospodarowanie terenów i przestrzeni publicznych w celu przywrócenia lub nadania im nowych funkcji społecznych, edukacyjnych i rekreacyjnych" realizowane w ramach Priorytetu 6 Infrastruktura i spójności społecznej Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Podziałanie 4 - 6.3.4 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AW.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527634-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Żarowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Zamkowa
2,
Żarów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074 8580-591, 8580-778, 8580-4, e-mail
BRAK EMAIL, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.um.zarow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu-rozwój obywatelskiej społeczności lokalnej poprzez łatwiejszy dostęp do informacji oraz usług administracji publicznej w efekcie przebudowy otoczenia przy budynku Urzędu Miejskiego w Żarowie oraz remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu-budowa świadomości lokalnej i poczucia wspólnoty poprzez wykreowanie przestrzeni do prawidłowej prezentacji zbiorów zabytkowego sprzętu bojowego Żarowskiej Straży Pożarnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu-rozwój obywatelskiej społeczności lokalnej poprzez łatwiejszy dostęp do informacji oraz usług administracji publicznej w efekcie przebudowy otoczenia przy budynku Urzędu Miejskiego w Żarowie oraz remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu-budowa świadomości lokalnej i poczucia wspólnoty poprzez wykreowanie przestrzeni do prawidłowej prezentacji zbiorów zabytkowego sprzętu bojowego Żarowskiej Straży Pożarnej zwane dalej "Przedmiotem Umowy"obejmująca dwie części (zadania) pn.: Część 1 (Zadanie 1) - Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu - rozwój obywatelskiej społeczności lokalnej poprzez łatwiejszy dostęp do informacji oraz usług administracji publicznej w efekcie przebudowy otoczenia przy budynku Urzędu Miejskiego w Żarowie, Część 2 (Zadanie 2) - Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu - budowa świadomości lokalnej i poczucia wspólnoty poprzez wykreowanie przestrzeni do prawidłowej prezentacji zbiorów zabytkowego sprzętu bojowego Żarowskiej Straży Pożarnej, 1.1 Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje: Część 1 (Zadanie 1) - Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu - rozwój obywatelskiej społeczności lokalnej poprzez łatwiejszy dostęp do informacji oraz usług administracji publicznej w efekcie przebudowy otoczenia przy budynku Urzędu Miejskiego w Żarowie. Przedmiotem zamówienia jest) remont wraz z przebudową powierzchni utwardzonych, montaż tablicy informacyjnej, małej architektury - ławka, kosz na śmieci przebudowę wraz z rozbudową istniejącego parkingu wraz z odwodnieniem- odprowadzeniem wód deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, zwiększenie powierzchni utwardzonych, rozbiórki w tym istniejącego boksu na śmieci, wykonanie nowego boksu jako elementu typowego, przewidziano wycinki w niezbędnym zakresie oraz nowe nasadzenia. Ponadto przewidziano przed wejściem do budynku głównego wymianę dwóch masztów oraz pagórek zielony zamknięty ławką betonową z drewnianym siedziskiem. Dane ogólne inwestycji: Charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres robót objętych projektem: - kategoria ruchu nawierzchni chodnika: wyłącznie ruch pieszy - kategoria ruchu nawierzchni parkingów: KR1 Dla inwestycji przyj eto następujące założenia techniczno-projektowe: przyj to wytyczne odnośnie parametrów: - szerokość jezdni manewrowej: 6,0 m, - szerokość miejsca parkingowego: 2,5 m, - długość miejsca parkingowego: 5,0 m, - Powierzchnia chodnika z kostki betonowej - 728,15 m2 - Powierzchnia chodnika z kostki granitowej - 453,03 m2 - Powierzchnia miejsc postojowych wraz drogą manewrową - 1 366,62 m2 Wspólny słownik zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45111200-0 Roboty ziemne 45231110-9 Kładzenie rurociągów 45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne Część 2 (Zadanie 2) - Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu - budowa świadomości lokalnej i poczucia wspólnoty poprzez wykreowanie przestrzeni do prawidłowej prezentacji zbiorów zabytkowego sprzętu bojowego Żarowskiej Straży Pożarnej, Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z przebudową powierzchni utwardzonych, zmianę usytuowania istniejącego pomnika, wyminę części ogrodzenia, wydzielenie powierzchni na ekspozycję zbiorów wraz z zadaszeniem wiata powtarzalną. Projektuje się demontaż części ogrodzenia oraz istniejącej wiaty wraz z robotami towarzyszącymi. Dane ogólne inwestycji Charakterystyczne parametry- kategoria ruchu nawierzchni placu postojowego: KR1 1. Powierzchnia miejsc postojowych wraz drogą manewrową - 1622.9 m2 Wspólny Słownik Zamówień: 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45342000-6 wznoszenie ogrodzeń 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45111200-0 Roboty ziemne 45231110-9 Kładzenie rurociągów 45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45342000-6 wznoszenie ogrodzeń 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części zamówienia 2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną z części (zadań), lub na dwie części (zadania). Złożone oferty będą oceniane osobno na każdą z części (zadań). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Część 1 (Zadanie 1) -zagęszczenie podbudowy, ręczne układanie kostki betonowej, krawężników i obrzeży; Część 2 (Zadanie 2) - zagęszczenie podbudowy, ręczne układanie kostki betonowej, krawężników i obrzeży; 10. Wykonawca nie później niż do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawi zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczeń osób wykonujących czynności określone w pkt. 9, że są zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 9. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 15. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów lub oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 16. Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231110-9, 45454000-4, 45223800-4, 45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 (Zadanie 1) - Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu - rozwój obywatelskiej społeczności lokalnej poprzez łatwiejszy dostęp do informacji oraz usług administracji publicznej w efekcie przebudowy otoczenia przy budynku Urzędu Miejskiego w Żarowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
538612.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "VOLT" Janusz Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
814100.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 (Zadanie 2) - Remont elewacji i zmiana zagospodarowania terenu - budowa świadomości lokalnej i poczucia wspólnoty poprzez wykreowanie przestrzeni do prawidłowej prezentacji zbiorów zabytkowego sprzętu bojowego Żarowskiej Straży Pożarnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
340152.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa VOLT Janusz Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
526858.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Białym Kościele - Remont ogrodzenia
- SVA/4620-215/2025 Remont sieci c.o. na terenie kompleksu wojskowego w m. Janów oraz wymiana rurociągów c.o. i c.w.u. w kanale ciepłowniczym na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce.
- Dostawa i montaż masztów radiokomunikacyjnych stacji łączności dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 1 w Lublinie
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły i przedszkola na żłobek
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.