Og³oszenie z dnia 2025-05-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00343547/01 - Wynik z dnia 2025-07-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele - Remont ogrodzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele - Remont ogrodzenia
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5dfee511-54d0-4207-9391-4d96a805b80f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00239831
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039522/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Zagospodarowanie terenu przy PSP w Bia³ym Ko¶ciele
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 2. W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia ofertê, o¶wiadczenia, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. 3.
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub za po¶rednictwem
Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. 4. Ogólne zasady
korzystania z Platformy, a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do
postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci
zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres
e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. c)
Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez: - podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub – kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - je¿eli u¿ytkownik nie podpisze
siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. d) Po
za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami,
w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. 5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1.
dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, 5.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym
ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o
wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3,
avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,
XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: pdf. 7. Pozosta³e
informacje zawarte s± w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w
Strzelinie, Rynek 10, 57-100 Strzelin;- Kontakt z administratorem bezpieczeñstwa informacji w Urzêdzie Miasta i Gminy w Strzelinie,
Rynek 10, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze, zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana dane
osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym
czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA:
dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawart± w
wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania10 lat);- obowi±zek
podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;- w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:−na podstawie art.15RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; −na podstawie art. 18
RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: −w zwi±zku z
art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. -przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym
dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont ogrodzenia szko³y (remont-wymiana istniej±cego ogrodzenia. Monta¿ w miejscu starego ogrodzenia z elementów stalowych).
Zakres prac obejmuje:
- demonta¿ starego ogrodzenia,
- monta¿ nowego ogrodzenia stalowego,
- wymiana uszkodzonych elementów coko³ów, ewentualna wymiana na nowe z deski betonowej, systemowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowany etap V.
Nie obejmuje etapów I, II, III oraz IV – nie nale¿y ich wyceniaæ w ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rêkojmi (G) - 40 punktów. £±czna warto¶æ punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie warto¶ci = warto¶æ punktowa „C” (cena oferty) + warto¶æ punktowa „G” (okres gwarancji i rêkojmi).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania –
zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2. O¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
tymczasowo zastêpuj± wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na ich dzieñ z³o¿enia.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±
lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Poza podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniu z postêpowania i potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert±: a) tabelê zbiorcz± ceny rycza³towej –zgodnie z za³±cznikiem nr 1A do SWZ; b) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik; c) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy); d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy); e) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj±
pe³nomocnictwo. 2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy
kieruje informacje, korespondencjê, itp. 3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna
spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ, b) sposób sk³adania
dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do
wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu; -dokumenty wspólne takie jak
np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich
Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania)
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±,
co najmniej: a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem
realizacjê przedmiotu zamówienia, b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, c) czas obowi±zywania
umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i
rêkojmi. 5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj±
roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 20.2.4 SWZ,
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ
sk³adaj± o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 dotycz±ce robót budowlanych, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lono w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lubpodwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli
wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób
wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
a) czynno¶ci zwi±zane z demonta¿em starego ogrodzenia,
b) czynno¶ci zwi±zane z monta¿em nowego ogrodzenia stalowego,
c) czynno¶ci zwi±zane z wymian± uszkodzonych elementów coko³ów.
3. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jednolity Dz.U. 2024, poz. 507 ze zm.). Do Wykonawców
podlegaj±cych wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa stawu w miejscowo¶ci Piotrowice, gmina Strzelin - Etap I
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
- Przebudowa pomieszczeñ ³azienek w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Kuropatniku
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - G³ownin 3048 D
- Zakup wraz z dostaw± spalinowego zestawu ratowniczego narzêdzi hydraulicznych wraz z akcesoriami dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Strzelinie
- Szczodrowice - Bia³y Ko¶ció³ droga dojazdowa do gruntów rolnych
wiêcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeñ gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzêdu Gminy w Rac³awicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudow± na potrzeby ¿³obka i Centrum Us³ug Spo³ecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zak³adu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.