To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-08
Ogłoszenie nr 510088641-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538382-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 30058700000000,
ul. ul. Kraszewskiego
142,
33-380
Krynica - Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 4712807, 4715196, e-mail
zampub@szpital-krynica.pl, faks
184 712 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-krynica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ-ZP-271-13/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rodzaj i ilości odpadów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, będący szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 3.2 Odpady będą odbierane z siedziby Zamawiającego oraz z miejsca każdorazowego wskazanego przez Zamawiającego na obszarze miasta i gminy Krynica-Zdrój i Nowego Sącza. 3.3 Odbiór odpadów z placówek Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na jego koszt. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Od momentu odbioru odpadów do zakończenia procesu ich przetwarzania Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z obowiązujących w Polsce przepisów o odpadach i ochronie środowiska. 3.4 Na czas obowiązywania umowy w zakresie odbioru odpadów medycznych Wykonawca udostępni nieodpłatnie Zamawiającemu następujące pojemniki: kontenery jezdne (na kołach) do gromadzenia odpadów: poj. 1100 l w ilości 3 sztuk oraz pojemniki jezdne (na kołach) zamykane o poj. 240 l w ilości 6 sztuk: 5 w kolorze czerwonym a 1 w kolorze niebieskim. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości pojemników w miarę bieżących potrzeb. 3.5 W dostarczonych przez Wykonawcę pojemnikach będą gromadzone przez Zamawiającego odpady i obierane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru - opróżnienia pojemnika i jego dezynfekcji po każdym odbiorze odpadów. Koszt ewentualnej naprawy pojemnika, jego mycia i dezynfekcji ponosi Wykonawca. Zamawiający pakuje przedmiotowe odpady w plastikowe worki, przedmioty ostre typu igły pakowane są dodatkowo w pojemniki plastikowe. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego ważenia odpadów w siedzibie Zamawiającego oraz dysponowania sprzętem koniecznym do ich ważenia (auto posiadające wagę wraz z automatycznym wydrukiem oraz aktualnym świadectwem legalizacji wagi) w obecności pracownika Zamawiającego oraz wystawienia każdorazowo karty przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz.U. 2014 r. poz. 1973) wraz z podaniem kodu odpadu i jego wagi. 3. 7. Częstotliwość odbioru odpadów: Odpady wskazane w załączniku 2 do SIWZ Odpady medyczne i inne Pozycje: 1-7 - odbiór odpadów 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek); Pozycje: 8 - 12 - odbiór odpadów raz na 2 miesiące (po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą). W przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada na dzień wolny od pracy, Wykonawca zobowiazany jest odebrać odpady w dniu następnym. 3.8 Odpady mają być uniszkodliwiane zgodnie z zasdami określonymi w ustawie z dnia dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) z uwzględnieniem art. 20 ust. 3 i ust 5-6 ustawy: a) ZASADA BLISKOŚCI zgodnie z Art. 20 ustawy o odpadach [Przetwarzanie odpadów w miejscu ich powstania] Art. 20, pkt.1. Odpady, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, w pierwszej kolejności poddaje się przetwarzaniu w miejscu ich powstania. Art. 20 , pkt.2. Odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub technologię, o której mowa w art. 143 tej ustawy, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Art. 20 , pkt.3. Zakazuje się: 1) stosowania komunalnych osadów ściekowych, 2) unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych- poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Art. 20, pkt. 4. Zakazuje się przywozu na obszar województwa odpadów, o których mowa w ust. 3, wytworzonych poza obszarem tego województwa, do celów, o których mowa w ust. 3. Art. 20 ,pkt.6. ... Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. b) METODA UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW: Zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów. c) POTWIERDZENIE UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW: W oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga aby posiadacz odpadów tj. Wykonawca wydawał Zamawiającemu wraz z fakturą dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc. 3.9 Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) - zezwolenie na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia, - zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia. ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U.2018 r. . poz. 1648 ze zm.) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia. 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postepowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017, poz. 1975). rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014r., poz 1973), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2018 r. poz. 799) ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2019 r. poz.518), ustawa z dnia 11 września 2015 o zużytm sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 r. poz. 1688 oraz z 2017 r. poz. 2056 ), ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2018 r. poz. 169) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2017 r. poz. 2200). Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923). 3.11 Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 2 do SIWZ , co może być spowodowane mniejszą ilością wytwarzanych odpadów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90524400-0
Dodatkowe kody CPV: 90524200-8, 90524000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126564.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: REMONDIS MEDISON Sp. z o.o., REMONDIS MEDISON Chrzanów Sp. z o.o., REMONDIS MEDISON Rzeszów Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
136689.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych oraz gabarytowych z terenu Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- "Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju"
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla miejsc doraźnego schronienia dla ludności
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
- Sprzątanie terenu imprez masowych oraz wywóz nieczystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





