To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-06
Ogłoszenie nr 510086821-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.
Miasto Orzesze: Dostawa wyposażenia do Pracowni Matematycznej w SP nr 4 i w SP nr 6 oraz dostawę wyposażenia do Pracowni Przyrodniczej w SP nr 5 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Akademia Umiejętności w Gminie Orzesze II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa wyposaenia do Pracowni Matematycznej w SP nr 4 i w SP nr 6 oraz dostawe wyposaenia do Pracowni Przyrodniczej w SP nr 5 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Akademia Umiejetnosci w Gminie Orzesze II" Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Slaskiego na lata 2014-2020 - Europejski Fundusz Społeczny.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519608-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000,
ul. ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (url): orzesze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Pracowni Matematycznej w SP nr 4 i w SP nr 6 oraz dostawę wyposażenia do Pracowni Przyrodniczej w SP nr 5 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Akademia Umiejętności w Gminie Orzesze II"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRZP.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: dostawa. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia do Pracowni Matematycznej w Szkole Podstawowej nr 4 (SP4) w Orzeszu przy ul. Stuska 10, dostawy wyposażenia do Pracowni Matematycznej w Szkole Podstawowej nr 6 (SP6) w Orzeszu przy ul. 1000-lecia 3 oraz dostawy wyposażenia do Pracowni Przyrodniczej w Szkole Podstawowej nr 5 (SP5) w Orzeszu przy ul. Żorskiej 101 na potrzeby uczniów. 1.1. Przedmiot zamówienia w podziale na następujące części: CZĘŚĆ 1 - SPRZĘT KOMPUTEROWY I MULTIMEDIA - SP4, SP6, SP5 Obejmujący następujące elementy: tablica interaktywna, oprogramowanie projektor uchwyt, zestaw pilotów, laptop dla nauczyciela wraz z myszą i oprogramowamiem, laptop dla uczniów do pracy z nowozakupionymi programami do nauki matematyki, program typu EduRoM Matematyka na wesoło gra matematyczna " lub równoważny, materiały na tablice interaktywną i projektor lub równoważny, Tablica interaktywna, oprogramowanie projektor uchwyt, zestaw pilotów, Laptop dla nauczyciela wraz z myszą i oprogramowamiem, Laptop dla uczniów do pracy z nowozakupionymi programami do nauki matematyki, Program typu EduRoM Matematyka na wesoło gra matematyczna " lub równoważny, Program typu Lekcjotek @ Matematyka dla klasy 4-6 multimedialne (materiały na tablice interaktywną i projektor) lub równoważny, Program typu Matematyka Matematyka plansze interaktywne w tym dla klas 7-8 lub równoważny, tablica interaktywna, oprogramowanie projektor uchwyt, zestaw pilotów, tablety, programy do nauki biologii i geografii, programy na tablice multimedialne do nauki biologii i geografii. Kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213100-6 Komputery przenośne 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 38652100-1 Projektory CZĘŚĆ 2 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ SP4, SP6 i PRZYRODNICZEJ SP5 Wyposażenie pracowni matematycznej zestaw, Zestawy brył, Przyrządy tablicowe magnesowe itp (linijki, ekierki, cyrkiel, kątomierz, taśny miernicze, cylindry miarowe), układanki matematyczne, wyposażenie pracowni matematycznej zestaw, Zestawy brył, Przyrządy tablicowe magnesowe itp (linijki, ekierki, cyrkiel, kątomierz, taśma miernicza, cylindry miarowe), układanki dydaktyczne, zestaw modeli, zestaw preparatów mikroskopowych, lupy z rączką, modele układu słonecznego, kolekcja metali, skał i skamieniałości, zestaw modeli energie odnawialne, zestaw pomocy: globusy, kompasy; mikroskop, zestaw atlasów i map. Kod CPV : 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny CZĘŚĆ 3 - MEBLE SP4, SP6, SP5 Krzesło szkolne regulowane, Stoły szkolne 2-osobowe (blaty z zaokrąglonymi narożnikami), Biurko nauczycielskie, Zestaw szaf i szafek, Krzesło szkolne, Stoły szkolne 2-osobowe (blaty z zaokrąglonymi narożnikami), Biurko nauczycielskie, Zestaw szaf i szafek, Stoły szkolne 1 osobowe, Krzesło szkolne, Biurko nauczycielskie, Zestaw szafek Kod CPV : 39160000-1 Meble szkolne 1.2. Przedmiot zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt/ wyposażenie/meble szczegółowo określony w niniejszym opisie do siedziby odpowiednio: Szkoły Podstawowej nr 4 (SP4) w Orzeszu przy ul. Stuska 10, Szkoły Podstawowej nr 6 (SP6) w Orzeszu przy ul. 1000-lecia 3 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 (SP5) w Orzeszu przy ul. Żorskiej 101 wraz z wykonaniem montażu, instalacji, uruchomieniem sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia - co najmniej 1 osoby w dniu dostawy w odpowiednich siedzibach szkół lub najpóźniej do 3 dni od dnia dostawy. 2. Dostarczany sprzęt/ wyposażenie/meble winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Urządzenia winny odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający. 3. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą tego sprzętu/ wyposażenia/mebli, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. 4. Przez dostawę sprzęt/ wyposażenie/meble rozumie się dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do miejsca wskazanego w pkt. 1 oraz wniesienie go do wyznaczonego miejsca. 5. Wykonawca dokona montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu/ wyposażenia/mebli oraz przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie jego obsługi. 6. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu/ wyposażenia/mebli. 7. Dostawę sprzętu/wyposażenia/mebli należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. 8. Wymagane jest aby sprzęt/ wyposażenie/meble odpowiadało co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w obiektach oświaty. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 22 stycznia 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U.2003.6.69 z dnia 2003.01.22) § 9 ust.3 "Szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty". Wyposażenie to powinno posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii i bezpieczeństwa. Wśród wyrobów które są objęte wymogiem posiadania certyfikatu znajdują się: meble szkolne i przedszkolne - krzesła, ławki, stoliki, biurka a także regały, szafy itp. - przeznaczone do wszystkich pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież oraz pomoce dydaktyczne. Meble i sprzęt muszą posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą - PN-EN 1729-1 oraz PN-EN 1729-2. Zastosowane meble, urządzenia oraz pozostałe wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Na każde żądanie Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument - odpowiednio certyfikat lub atest w stosunku do wskazanych materiałów, potwierdzający, że zastosowany wyrób lub element spełnia określone wymagania. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty sprzętu/ wyposażenia/mebli, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez osoby wskazane w §12 umowy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi (o ile w opisie szczegółowym nie zaznaczono inaczej) na sprzęt komputerowy i multimedialny oraz sprzęt/ wyposażenie i minimum 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na meble licząc od dnia odbioru. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu dokonania przez Zamawiającego odbioru bez zastrzeżeń. 11. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 13. Zamawiający, biorąc pod uwagę uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności uczestniczących w projekcie "Akademia Umiejętności w Gminie Orzesze II", nie wymaga dodatkowego dostosowania zamawianego sprzętu/wyposażenia/mebli do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Podwykonawcy: 1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie określa czynności, przy realizacji których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy postępowań, których przedmiotem zamówienia są usługi lub roboty budowalne. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30230000-0, 48000000-8, 48190000-6, 48520000-9, 38652100-1, 39162100-6, 39162110-9, 39160000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY I MULTIMEDIA - SP4, SP6, SP5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127646.65
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ERGOTOP sp. z o.o. Ziębice
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
141157.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ SP4, SP6 i PRZYRODNICZEJ SP5 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz 1986 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego W dniu 02.04.2019 Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej tj. oferty firmy PB Tenders Jakub Pawulski Ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz w dniu 08.04.2019r Wykonawca poinformował Zamawiającego, iż odstępuje od podpisania umowy. W dniu 10.04.2019r Zamawiający na podstawie art. 94 ust 3 Ustawy wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny tj. wybiera ofertę wykonawcy Tesora Grażyna Tomaszek Ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. W dniu 15.04.2019 firma Tesora Grażyna Tomaszek również poinformowała, że rezygnuje z podpisania umowy i wykonania przedmiotowego zadania. Wobec czego zachodzi cytowana wyżej przesłanka art. 93.ust. 1 pkt 7, na podstawie której postępowanie zostaje unieważnione |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: MEBLE SP4, SP6, SP5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22035.48
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ERGOTOP sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20671.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Zakup dwóch samochodów asenizacyjnych.
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2026.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia pracowni agrotroniki i mechanizacji rolnictwa ZSCKU im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Wolborzu w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na 6 w ZS CKU w Wolborzu".
- "Zakup i dostawa wyposażenia Żłobka Samorządowego w Kawęczynie
- Zakup i dostawa wyposażenia Żłobka Samorządowego w Kawęczynie
- Utworzenie nowoczesnej pracowni AI w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Płocku
- Zakup wyposażenia biurowego stanowiska Ekodoradcy " w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





