eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy"Przebudowa pomieszczeń przychodni SP ZOZ oraz poradni specjalistycznych przy ul. Piaskowej 9 w Łapach."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-02

Ogłoszenie nr 510085749-N-2019 z dnia 02-05-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach: "Przebudowa pomieszczeń przychodni SP ZOZ oraz poradni specjalistycznych przy ul. Piaskowej 9 w Łapach."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Tytuł projektu: "Świadczenia realizowane w POZ ukierunkowane na problemy dorosłych i dzieci oraz usługi ambulatoryjne w SP ZOZ w Łapach jako główne ogniwo przesunięcia ciężaru opieki instytucjonalnej na rzecz rozwoju usług pielęgniarskich i lekarskich", nr wniosku o dofinansowanie: RPO.08.04.01-20-0063/18 Oś priorytetowa: VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałanie 8.4.1. Infrastruktura ochrony zdrowia.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521065-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach, Krajowy numer identyfikacyjny 50644804000000, ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 814 24 38, e-mail przetargi@szpitallapy.pl, faks 085 814 24 82.
Adres strony internetowej (url): www.szpitallapy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa pomieszczeń przychodni SP ZOZ oraz poradni specjalistycznych przy ul. Piaskowej 9 w Łapach."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/5/2019/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowa pomieszczeń przychodni SP ZOZ oraz poradni specjalistycznych przy ul. Piaskowej 9 w Łapach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 1a do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1b do SIWZ oraz przedmiary - załącznik 1c do SIWZ. Budynek będący przedmiotem opracowania położony jest przy ul. Piaskowej 9 w Łapach na działce nr 1172, obręb: Łapy I. Jest to budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, z dachem płaskim, w części dwukondygnacyjny, natomiast w części będącej przedmiotem opracowania jednokondygnacyjny. Zaleca się żeby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów, których dotyczy przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej. Odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przebudowę pomieszczeń przychodni SP ZOZ oraz poradni specjalistycznych przy ul. Piaskowej 9 w Łapach. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 1a, 1b i 1c oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45442100-8, 45111300-1, 45410000-4, 45431100-8, 45432111-5, 45262500-6, 45262300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 486500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KM BUDOWNICTWO MACIEJ MOKRZEWSKI TOMASZ KOZICZ SPÓŁKA CYWILNA UL. MATEUSZA CYGAŃSKIEGO 14, 18-100 ŁAPY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. MATEUSZA CYGAŃSKIEGO 14, 18-100 ŁAPY
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: ŁAPY
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 598395.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 598395.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 722010.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.