To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-18
Ogłoszenie nr 510085202-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.
Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa: "Wykonanie prac konserwatorskich dekoracji malarskich (XIX w.) w pomieszczeniach budynku dawnego Ratusza i Sądu Grodzkiego przy Rynku 2 w Jordanowie - ETAP II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529696-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52399100000000,
ul. Rynek
1,
34-240
Jordanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 26 91 700, e-mail
miasto@jordanow.pl, faks
18 26 91 719.
Adres strony internetowej (url): https://jordanow.pl, https://bip.malopolska.pl/umjordanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie prac konserwatorskich dekoracji malarskich (XIX w.) w pomieszczeniach budynku dawnego Ratusza i Sądu Grodzkiego przy Rynku 2 w Jordanowie - ETAP II"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRG.271.1.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie prac konserwatorskich dekoracji malarskich (XIX w.) w pomieszczeniach budynku dawnego Ratusza i Sądu Grodzkiego przy Rynku 2 w Jordanowie - ETAP II" 2. Prace objęte przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią II etap prac konserwatorskich. Zakres prac w II etapie zawiera Przedmiar prac stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Wobec powyższego Zamawiający informuje, iż zakres wykonywanych w ramach Etapu II robót objętych przedmiotowym postępowaniem jest węższy niż ujęty w Programie konserwatorskim i obejmuje wyłącznie prace określone w Przedmiarze. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie prac konserwatorskich zgodnie z: ? Programem prac konserwatorskich - Załącznik nr 8 do SIWZ; ? Decyzją Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie w sprawie wpisania dekoracji malarskich do rejestru zabytków ruchomych z dnia 05.04.2019r. (OZKr.5140B.23.2015.JH.2) i pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 24.07.2019r. na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w zabytku wpisanym do rejestru zabytków (nr ZR-I.S144.1.2019) - Załącznik nr 9 do SIWZ; ? Decyzją nr 161/20 o pozwoleniu na budowę z dnia 26.03.2020r.- Załącznik nr 9a do SIWZ; ? Przedmiarem robót - Załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Wykonanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej oraz fotograficznej dokumentacji porównawczej w tym na nośniku elektronicznym w 3 egz. formie papierowej i 3 egz. płyta CD 3) Opracowanie zaleceń/wytycznych dla użytkownika (Zamawiającego) odnośnie postępowania w tym bieżącej konserwacji polichromii - 3 egz. formie papierowej i 3 egz. na płycie CD 4) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej (niezależnej od pkt 2) stanowiącej załącznik do sprawozdania końcowego z przyznanej dotacji - 3 egz. w formie papierowej i 3 egz. na płycie CD 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu własnych materiałów, sprzętu i narzędzi o odpowiednich parametrach jakościowych dopuszczonym do obrotu zgodnych z treścią programu prac konserwatorskich. 5. Uwaga! Prace konserwatorskie będą wykonywane równolegle z innymi pracami projektowymi i budowlanymi prowadzonymi w budynku Ratusza przez podmiot (wykonawca prac projektowych i robót budowlanych) wyłoniony w postępowaniu pn. "Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. "Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców - modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich", dlatego od Wykonawcy będzie wymagana ścisła współpraca z wykonawcą prac projektowych oraz robót budowlanych na obiekcie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212350-4
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45453100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
965385.33
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DeS Henryk Dowgier, Anna Dowgier Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
998730.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- "Przebudowa amfiteatru w sali multimedialnej im. Danuty Szaflarskiej w budynku BWA SOKÓŁ" w Nowym Sączu
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.