eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oREMONT KORYTARZY W CZʦCI BUDYNKU G£ÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ O¦WIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO O¦WIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE



Og³oszenie z dnia 2025-05-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT KORYTARZY W CZʦCI BUDYNKU G£ÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ O¦WIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO O¦WIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKÓ£ TECHNICZNYCH W KOLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000240514

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zst-kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zst-kolo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT KORYTARZY W CZʦCI BUDYNKU G£ÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ O¦WIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO O¦WIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bcbf783b-3050-4d55-8a2c-6dc636ed9f8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00229334

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00217642/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont korytarzy w czê¶ci budynku g³ównego wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej o¶wietlenia podstawowego oraz awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego w ZST w Kole

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcbf783b-3050-4d55-8a2c-6dc636ed9f8f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platforma: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczta elektroniczna: szkola@zst-kolo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj±, drog± elektroniczn± (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformê e-Zamówienia,
2) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej nale¿y kierowaæ na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
3) Sporz±dzanie dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa § 2 ust. 1 Rozporz±dzania Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) W formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) Jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6) wiêcej informacji zawiera rozdzia³ XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZST.260.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegaj±ce na remoncie korytarzy w czê¶ci budynku g³ównego szko³y. Prace przewiduj± równie¿ wykonanie instalacji elektrycznej o¶wietlenia podstawowego oraz awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego.

2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawieraj± przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ce za³±czniki do niniejszej swz.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - O¶wietlenie awaryjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-05

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:

C = (Cn : Cb) x waga

gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
Waga – 60

Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót” bêd± liczone nastêpuj±co:

1 rok gwarancji 0 pkt
2 lata gwarancji 2 pkt
3 lata gwarancji 5 pkt
4 lata gwarancji 7 pkt
5 lat gwarancji 10 pkt

Waga – 10.

Punkty przyznawane za kryterium „Termin wykonania robót” bêd± liczone nastêpuj±co:

Od 29 sierpnia do 5 wrze¶nia 2025 0 pkt
Od 22 sierpnia do 28 sierpnia 2025 15 pkt
Do 22 sierpnia 2025 30 pkt

Waga – 30.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania robót

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych brutto 00/100), to¿samej z przedmiotem zamówienia. (za³±cznik nr 3)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz z ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych brutto 00/100), to¿samej z przedmiotem zamówienia. (za³±cznik nr 3)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

kosztorysy ofertowe

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia osób podpisuj±cych ofertê Wykonawcy do dzia³ania w jego imieniu KRS, CEDiG
2) pe³nomocnictwo dla osób dzia³aj±cych w imieniu Wykonawcy(je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one albo w formie orygina³u albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,
3) pe³nomocnictwo do sk³adania oferty ³±cznej w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane,
4) podwykonawstwo zgodnie z za³±cznikiem nr 2 (je¿eli dotyczy),
5) zobowi±zanie podmiotu trzeciego zgodnie z za³±cznikiem nr 4 (je¿eli dotyczy),
6) druk Oferta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty
gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia,
2) je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia,
3) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo/upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawi¬cieli ka¿dego z Wykonawców winno byæ do³±czone do oferty,
4) ka¿dy podmiot oferty wspólnej zobowi±zany jest do³±czyæ odpowiednie o¶wiadczenia i dokumenty zgodnie z ust. 1,
5) podmiot wiod±cy wskazany w umowie (lider) przedk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest do przed³o¿enia druku „OFERTA”, o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa jest w ust.1,
6) w przypadku wspólników spó³ki cywilnej, którzy wspólnie z³o¿± podpisy, zarówno pod drukiem „OFERTA”, jak i pod za³±czonymi o¶wiadczeniami i dokumentami, nie ma obowi±zku sk³adania dodatkowego pe³nomocnictwa okre¶laj±cego pe³nomocnika wspólników, czy te¿ lidera konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zakres i rodzaj zmian zawarte s± w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-30 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Platforma e-zamowienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.