eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa i dostosowanie budynku przy ul. Chałubińskiego 3A w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 510083052-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Służba Kontrwywiadu Wojskowego: Przebudowa i dostosowanie budynku przy ul. Chałubińskiego 3A w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570257722-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540266032-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 14067959800000, ul. ul. Wojciecha Oczki 1, 02-007 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 846 131, 261 841 119, e-mail zamowienia@skw.gov.pl, faks 261 841 377, 261 841 203.
Adres strony internetowej (url): www.skw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i dostosowanie budynku przy ul. Chałubińskiego 3A w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-44-SKW-2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i dostosowanie budynku przy ul. Chałubińskiego 3A w Warszawie do potrzeb SKW. Zakresem zadania objęto prace związane z przebudową części pomieszczeń piwnicy, parteru i pięter od I-go do IV-go oraz demontaż klatek schodowych nr 1 i 3. Zakres prac w klatce chodowej nr 3 obejmuje wykonanie nowego szybu windowego i montaż dźwigu osobowego, natomiast w miejscu klatki schodowej nr 1 położenie nowych stropów, tworząc nowe pomieszczenia. W obrębie nowego szybu windowego zaprojektowano wykonanie podbicia fundamentów. Poprowadzenie kanałów instalacji wentylacji mechanicznej w miejsce istniejącego dźwigu, który przewidziany jest do demontażu. Ze względu na konieczność dostosowania wysokości pomieszczeń piwnicznych do obowiązujących przepisów przewiduje się obniżenie posadzki piwnicznej. Na każdym z przebudowywanych pięter wydzielenie nowych węzłów sanitarnych damskich i męskich, pomieszczeń socjalnych i gospodarczych oraz w.c. dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe pomieszczenia mają pełnić funkcje biurowe oraz magazynowe i szatniowe - w piwnicy. Wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynku na wysokość cokołu na odcinku terenu należącego do Inwestora. Ponadto wykonanie przebudowy istniejących kominów wentylacji grawitacyjnej. PARAMETRY TECHNICZNE: - Wysokość budynku do gzymsu 18,0 m - Powierzchnia netto pomieszczeń 2.242,48 m2, - Powierzchnia zabudowy 1.058,0 m2 - Kubatura budynku 19.680 m3 W zakres zadania wchodzi również przebudowa instalacji elektrycznych, instalacji c.o., instalacji wodno-kanalizacyjnej i instalacji ppoż. (SSP i oddymiania) oraz budowa instalacji klimatyzacji komfortu (grzanie i chłodzenie), chłodzenia pomieszczeń serwerowni, instalacji wentylacji autonomicznej oraz wentylacji mechanicznej bytowej biur, szatni, pomieszczeń technicznych i higienicznych. Dla instalacji wentylacji mechanicznej konieczne jest rozszerzenie funkcji węzła cieplnego znajdującego się w przedmiotowym budynku o ciepło technologiczne. W zakres zadania wchodzi również budowa i przebudowa teleinformatycznych sieci strukturalnych i RTV oraz systemów alarmowych SSWiN, CCTV, SKD wraz z dostawą i montażem urządzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45312100-8, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa i dostosowanie budynku przy ul. Chałubińskiego 3A w Warszawie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12005600.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPROJEKT Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@mprojekt.waw.pl
Adres pocztowy: ul. Przewodowa 29
Kod pocztowy: 04-874
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16355254.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16355254.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17496900.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.