To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-12
Ogłoszenie nr 510081455-N-2020 z dnia 12-05-2020 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu w podziale na 8 pakietów - w związku z realizacją projektu pn. "Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia - etap II" Oś priorytetowa: IX Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: Oś priorytetowa: IX Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT, w ramach projektu pn. "Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia - etap II".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524194-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34620430000000,
ul. ul. Piłsudskiego
47,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 722 134, e-mail
mops_zawiercie@wp.pl, faks
326 727 701.
Adres strony internetowej (url): www.mopszawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu w podziale na 8 pakietów - w związku z realizacją projektu pn. "Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia - etap II" Oś priorytetowa: IX Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu w podziale na 8 pakietów - w związku z realizacją projektu pn. "Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia - etap II" Oś priorytetowa: IX Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, tj.: DDPS ul. Piłsudskiego 47 - zgodnie z zapisami zawartymi w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 a do SIWZ: Pakiet nr I: Mięso i jego przetwory Kod CPV 15130000 - 8 Produkty mięsne Pakiet nr II: Różne produkty spożywcze Kod CPV 15800000 - 6 Różne produkty spożywcze Pakiet nr III: Produkty konserwowane Kody CPV: 15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa, 15331400-1 Warzywa konserwowane i/lub puszkowane, 15331500-2 Warzywa konserwowane w occie, 15622000-4 Glukoza i produkty z glukozy, fruktoza i produkty z fruktozy PAKIET NR IV: Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane PAKIET NR V: Produkty mleczarskie Kod CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie Pakiet nr VI: Pieczywo Kod CPV 15811000-6 Pieczywo Pakiet nr VII: Wyroby ciastkarskie Kod CPV 15812000-3 Wyroby ciastkarskie i ciasta Pakiet nr VIII: Warzywa i owoce Kod CPV 03221000-6 Warzywa Kod CPV 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać produkty do placówki Zamawiającego tj.: Dzienny Dom Pomocy Społecznej, Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faksowym, przekazywanym drogą e-mail zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 - 14.30. Dla pieczywa (pakiet VI) dostawy do magazynu winny być przeprowadzone zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, 6 razy w tygodniu w godzinach: 7.00 - 7.30 lub według ustaleń Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż sporadycznie może zażądać dodatkowej dostawy pieczywa w tym samym dniu, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego asortymentu oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez pracownika Zamawiającego i Wykonawcy. Dostarczone towary muszą być odpowiednio oznakowane: - pakiet nr I mięso i jego przetwory: dostarczone towary muszą być odpowiednio oznakowane, opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii: waga, termin przydatności do spożycia i odpowiadać zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia (wg obowiązujących norm dla klasy pierwszej), - pakiet nr II produkty spożywcze różne: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia, - Pakiet nr III: Produkty konserwowane: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia, - pakiet nr IV ryby i przetwory rybne: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia, - pakiet nr V produkty mleczarskie: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia (nabiał - minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko i tłuszcze - termin przydatności do spożycia wynosi minimum 30 dni od dnia ostawy) - pakiet nr VI pieczywo: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii i odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj.: pieczywo chrupiące, niezbite, niekruszące się, świeże, niespalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, niedopieczone, nadmiernie kruszące się oraz produkty nieprzejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych - zostaną przez Zmawiającego uznane za produkty nienależytej jakości, - pakiet nr VII wyroby ciastkarskie: ciasta oraz produkt pakowane opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia, - pakiet nr VIII: Warzywa i owoce: warzywa i owoce muszą być świeże, jędrne, zdrowe, bez śladów gnicia czy więdnięcia, dobrej jakości, wolne od wad, bez uszkodzeń mechanicznych i przez szkodniki, muszą być klasy pierwszej, jednego gatunku i oczyszczone. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie. 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodne z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i polskimi normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu. 2) W zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie produktu, składzie, informacje o producencie / nazwie/, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze /litrażu. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty pierwszego gatunku, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach. Ilekroć w SIWZ mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy 4) W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej lub handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia asortymentu i zgłosi niezwłocznie reklamację telefonicznie lub faksem lub za pomocą poczty e-mail w dniu dostawy. 5) Wykonawca zobowiązany jest odebrać i wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych lub posiadającą wady eliminujące ją do spożycia na wolną od wad do 3 godzin od chwili zgłoszenia w godzinach pracy Zamawiającego. 6) W przypadku nie zrealizowania reklamacji w umówionym terminie Zamawiający zakupi towar na koszt Wykonawcy w dowolnej, wybranej przez Zamawiającego placówce handlowej. 7) Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli jakościowej i ilościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 8) Wykonawca będzie realizował zamówienia do magazynu Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH lub równoważny, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu. Uwaga: Normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia stanowią jedno z kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdz. XVI SIWZ. 9) Dysponenci i kierowcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną. 10) Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i HACCAP. 11) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 12) Wielkości zamówienia podane w Załączniku nr 1 a do SIWZ - w formularzach asortymentowo-cenowych (pakiety nr I-VIII) są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający może dokonywać zmiany ilości podanych w formularzach asortymentowo-cenowych (pakiety nr I-VIII) o +/-10% w ramach limitu finansowego (wartości brutto umowy). Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 13) Zakup towarów przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w formularzach asortymentowo-cenowych (pakiety nr I-VIII), nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. 14) Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych lub zaoferowanie rozwiązań równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaoferowany produkt musi posiadać co najmniej takie same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. 15) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego". Wykonawca składając produkt równoważny musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna - co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że spełnia wymogi Zamawiającego i załączyć do oferty dokumenty potwierdzające że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego. 16) Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ pakiety, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia wg załączonych do SIWZ zestawień pakietowych (I-VIII) Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie zostaną odrzucone. Przewidywana wielkość oraz asortyment produktów spożywczych został określony dla każdego pakietu osobno w Załączniku nr 1a do SIWZ dla pakietów I-VIII. 3. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy: Zadanie nr 1-8 - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wypełniania obowiązków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej w skrócie "RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w związku z realizacją umowy, b) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781). 5. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: Oś priorytetowa: IX Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT, w ramach projektu pn. "Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia - etap II".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15130000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15330000-0, 15331400-1, 15331500-2, 15622000-4, 15200000-0, 15500000-3, 15811000-6, 15812000-3, 03221000-6, 15300000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr I: Mięso i jego przetwory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15383.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Masarnia Borowe J.B.Pluta Spółka Jawna Borowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16843.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od małego przedsiębiorcy , 1 oferta od mikro przedsiębiorcy oraz 1 oferta od średniego przedsiębiorcy. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest małym przedsiębiorcą. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr II: Różne produkty spożywcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na pakiet nr II Różne produkty spożywcze - wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy BanFood Sp z o. o. Sp. K., ul. Za Ogrodem 53 31-990 Kraków. Jednakże podlega ona odrzuceniu ze względu na to, iż jest niezgodna z treścią SIWZ oraz zawiera błędy w obliczaniu ceny. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Pakietu nr II Różne produkty spożywcze na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr III: Produkty konserwowane |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na Pakiet nr III Produkty konserwowane - wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy BanFood Sp z o. o. Sp. K., ul. Za Ogrodem 53 31-990 Kraków. Jednakże podlega ona odrzuceniu ze względu na to, iż jest niezgodna z treścią SIWZ oraz zawiera błędy w obliczaniu ceny. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Pakietu nr III Produkty konserwowane spożywcze na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr IV: Ryby przetworzone i konserwowane |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na Pakiet nr IV: Ryby przetworzone i konserwowane - wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy BanFood Sp z o. o. Sp. K., ul. Za Ogrodem 53 31-990 Kraków. Jednakże podlega ona odrzuceniu ze względu na to, iż jest niezgodna z treścią SIWZ oraz zawiera błędy w obliczaniu ceny. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Pakietu nr IV: Ryby przetworzone i konserwowane na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr V: Produkty mleczarskie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na Pakiet nr V: Produkty mleczarskie - wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy BanFood Sp z o. o. Sp. K., ul. Za Ogrodem 53 31-990 Kraków. Jednakże podlega ona odrzuceniu ze względu na to, iż jest niezgodna z treścią SIWZ oraz zawiera błędy w obliczaniu ceny. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Pakietu nr V: Produkty mleczarskie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr VI: Pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7142.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Mechaniczna, Wąs Marcin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9063.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od małego przedsiębiorcy oraz 1 oferty od średniego przedsiębiorcy. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest małym przedsiębiorcą. |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr VII: Wyroby ciastkarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2065.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Mechaniczna, Wąs Marcin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2359.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od małego przedsiębiorcy oraz 1 oferta od średniego przedsiębiorcy.Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest małym przedsiębiorcą. |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII: Warzywa i owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12671.21
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gloster Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10564.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od mikro przedsiębiorcy. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest mikro przedsiębiorcą. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 28 WE WROCŁAWIU
- "Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych oraz innych przedmiotów zamówienia/wody mineralnej na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.22.2025
- Dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku w 2026 r."
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.