eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszAglomeracja Kalisko - Ostrowska przyjazna rowerzystom - Budowa ścieżek rowerowych - Budowa dróg dla rowerów/ścieżek rowerowych, z punktami przesiadkowymi/parkingów P&R i B&R, samoobsługowymi stacjami/punktami naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 4629 P na odcinku Iwanowice - Szczytniki



Ogłoszenie z dnia 2020-05-12

Ogłoszenie nr 510081066-N-2020 z dnia 12-05-2020 r.

Powiat Kaliski: Aglomeracja Kalisko - Ostrowska przyjazna rowerzystom - Budowa ścieżek rowerowych - Budowa dróg dla rowerów/ścieżek rowerowych, z punktami przesiadkowymi/parkingów P&R i B&R, samoobsługowymi stacjami/punktami naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 4629 P na odcinku Iwanowice - Szczytniki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Aglomeracja Kalisko-Ostrowska przyjazna rowerzystom - Budowa ścieżek rowerowych" dofinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638976-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540027569-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.powiat.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Aglomeracja Kalisko - Ostrowska przyjazna rowerzystom - Budowa ścieżek rowerowych - Budowa dróg dla rowerów/ścieżek rowerowych, z punktami przesiadkowymi/parkingów P&R i B&R, samoobsługowymi stacjami/punktami naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 4629 P na odcinku Iwanowice - Szczytniki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.24.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmującego wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji ZRID i budowę drogi dla rowerów/ścieżki rowerowej z punktem przesiadkowym/parkingiem P&R i B&R, samoobsługową stacją/punktem naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tym projektem. 2. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załączniki nr 6 do SIWZ). 3. Zamówienie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w ramach projektu "Aglomeracja Kalisko-Ostrowska przyjazna rowerzystom - Budowa ścieżek rowerowych". 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Faza I - opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej: a) wstępny projekt, który należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy - Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentu do jego akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag, b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, uzyskanie opinii, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji, c) opracowanie wymaganych analiz, map na potrzeby opracowania dokumentacji technicznej oraz map i analiz stanowiących załącznik do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, d) opracowanie projektów podziału nieruchomości wraz z określeniem nieruchomości lub jej części, które planowane są do przejęcia lub z których korzystanie będzie ograniczone, e) opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej m.in.: projekt budowlany i wykonawczy, projekt organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych oraz docelowej organizacji ruchu, projekty usunięcia ewentualnych kolizji, plan BIOZ, zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.), szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zestawienie przewidywanych do wykonania robót budowlanych (wraz z ich opisem, podstawą wyceny, przedmiarem oraz przyjętymi stawkami jednostkowymi) - Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentacji do jej akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag, f) przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, g) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 2) Faza II - realizację robót budowlanych dotyczących budowy drogi dla rowerów/ścieżki rowerowej z punktem przesiadkowym/parkingiem P&R i B&R, samoobsługową stacją/punktem naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w tym m.in.: a) wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, b) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, c) budowa ścieżki rowerowej, d) budowa punktu przesiadkowego/parkingu P&R i B&R, e) budowa samoobsługowej stacji/punktu naprawy rowerów, f) budowa niezbędnej infrastruktury uzupełniającej, g) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego docelowej organizacji ruchu, h) pełnienie nadzoru autorskiego, i) obsługa geodezyjna robót w tym sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, k) usuniecie ewentualnych kolizji, l) oznakowanie inwestycji tablicami informacyjnymi zgodnie z wytycznymi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Zamawiającego. 5. Dokumentacja techniczna musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, przepisami szczególnymi, normami i posiadać uzgodnienia określone przepisami szczególnymi umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 6. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca. 7. Projekty w fazie roboczej należy uzgadniać z Zamawiającym. 8. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia jest wykonana zgodnie z umową, warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami i normami, i że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9. Dokumentację projektową ostatecznie zatwierdza Zamawiający jednak fakt ten nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za przyjęte w opracowaniu rozwiązania techniczne. Powyższe jest niezbędne do rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych w oparciu o tę dokumentację. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiotową dokumentację techniczną w ilości 4 egz. oprawionych w sztywne teczki, wraz z oświadczeniem o jej kompletności, z tym że dokument o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. f w 1 egz., a szczegółową specyfikację techniczną w 3 egz. 11. Wykonawca zobowiązuje się przekazać dokumentację techniczną protokołem zdawczo - odbiorczym potwierdzającym termin jej wykonania. 12. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu na bieżąco dokumentów potwierdzających złożenie poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia lub w celu uzyskania niezbędnych decyzji i pozwoleń. 13. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca. 14. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Wykonawca rozpocznie roboty po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego oraz nie wcześniej niż po uzyskaniu wymaganych decyzji i pozwoleń. 16. Wszelkie zmiany i odstępstwa od zatwierdzonej dokumentacji projektowej na etapie realizacji robót wymagają zgody pisemnej Zamawiającego, oraz osoby/osób pełniącej/ych funkcję nadzoru autorskiego. 17. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego decyzji ZRID, budowę ścieżki rowerowej na odcinku Iwanowice - Szczytniki o długości 3,232 km (gmina Szczytniki), budowę drogi dla rowerów/ścieżki rowerowej z punktem przesiadkowym/parkingiem P&R i B&R, samoobsługową stacją/punktem naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą, 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz szczególnymi zasadami przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych a także innymi obowiązującymi przepisami. 19. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotu zamówienia z własnych materiałów (atestowanych i dopuszczonych do stosowania). 20. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych, kierowców środków transportu, operatorów maszyn i urządzeń. 2) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy i projektanta. 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w pkt 20 ppkt 1 czynności. 4) W terminie 14 dni od przystąpienia do wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone ppkt 1, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040 ze zm.) wraz ze wskazaniem m.in. imion i nazwisk, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności). 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami " RODO" [rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1] (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót, c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1: a) w przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4-5 we wskazanych w nich terminach, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5000,00 zł brutto, b) za oddelegowanie do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych w ppkt 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę - w wysokości 1000,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek. 21. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 71.32.00.00-2 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45.23.31.40-2 - roboty drogowe, 45.23.31.62-2 - roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych. 22. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 23. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 71320000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 890317.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WERBUD Roboty Drogowo-Budowlane Piotr Pleśnierowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pośrednik 1a
Kod pocztowy: 62-840
Miejscowość: Koźminek
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1690000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1690000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1798000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.