To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-12
Ogłoszenie nr 510080650-N-2020 z dnia 12-05-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Wykonywanie kompleksowych usług napraw powypadkowych
pojazdów służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523764-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
47 78 11 479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
47 78 11 477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie kompleksowych usług napraw powypadkowych pojazdów służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-19/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych napraw pojazdów powypadkowych obejmujących swym zakresem między innymi naprawy blacharsko-lakiernicze, mechaniczne, elektromechaniczne oraz inne, które nastąpiły w wyniku szkód komunikacyjnych lub innych zdarzeń losowych i dewastacji, w ramach zleceń gotówkowych (opłacanych bezpośrednio przez Zamawiającego) oraz zleceń bezgotówkowych (zlecenia naprawy pojazdów, których rozliczenie będzie odbywało się bezpośrednio z towarzystwem ubezpieczeniowym na podstawie tzw. cesji), zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wartości wskazanej w formularzu ofertowym. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1. naprawa pojazdów służbowych, których uszkodzenia stanowią podstawę postępowania szkodowego na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie. 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych, których uszkodzenia stanowią podstawę postępowania szkodowego na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82926.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Auto Centrum Krzyżowscy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy zleceń napraw gotówkowych do wyczerpania kwoty 85 000 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złoty 00/100). Powyższa kwota stanowi maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Wykonawca zaoferował w ofercie cenowej stawkę za 1 roboczogodzinę (dotyczy napraw gotówkowych) wynosi 80,00 zł brutto (słownie osiemdziesiąt złotych 00/100). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych, których uszkodzenia stanowią podstawę postępowania szkodowego na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 2 KWP w Szczecinie przy ul. Krakusa i Wandy 11 w Koszalinie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58536.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Auto-Service Mieczysław Żukowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy zleceń napraw gotówkowych do wyczerpania kwoty 60 000 złotych brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złoty 00/100). Powyższa kwota stanowi maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Wykonawca zaoferował w ofercie cenowej stawkę za 1 roboczogodzinę (dotyczy napraw gotówkowych) 40,59 zł brutto (słownie czterdzieści złotych 59/100 zł). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG
- Nadzór nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektr. i zadań STBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektr. i teletech.
- DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA TLENU I BUTLI DLA SPSZOZ "ZDROJE"
- Wymiana nawierzchni drogi dojazdowej na terenie Zespołu Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu treningowego na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Jaracza 12, ul. Dmowskiego 82 i ul. Srebrnej 43 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





