eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RZESZÓWPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK), w tym pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Mieszkańców ROF w ramach projektu "Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF - projekt parasolowy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-23

Ogłoszenie nr 510079310-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.

STOWARZYSZENIE RZESZOWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK), w tym pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Mieszkańców ROF w ramach projektu "Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF - projekt parasolowy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF - projekt parasolowy" - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518101-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540039271-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Stowarzyszenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego, 35-064 Rzeszów, Rynek 5, KRS: 0000563643, NIP 8133705376, Damian Kosiarski tel. 17 858 14 90
Gmina Boguchwała: ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała, NIP: 517-00-36-465, Wiesław Kąkol tel. 17 87 55 200
Gmina Chmielnik: 36-016 Chmielnik 50, NIP: 813-330-15-03, Krzysztof Grad tel. 17 22 96 606
Gmina Czarna: 37-125 Czarna 260, NIP: 815-16-32-535, Edward Dobrzański tel. 17 226 23 24
Gmina Czudec: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, NIP: 8191565093, Andrzej Ślipski tel. 17 717 21 00
Gmina Głogów Małopolski: ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, NIP: 517-00-38-464, Paweł Baj tel. 17 789 70 10
Gmina Krasne: 36-007 Krasne 121, NIP: 517-00-42-253, Wilhelm Woźniak tel. 17 230 02 00
Gmina Lubenia: 36-042 Lubenia 131, NIP: 8133299930, Adam Skoczylas tel. 17 85 03 914
Gmina Łańcut: ul. A. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, NIP: 815-16-32-222, Jakub Czarnota 17 225 22 64
Gmina Miasto Łańcut: Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut, NIP: 815-16-31-636, Rafał Kumek tel. 17 225 22 02
Gmina Miasto Rzeszów: ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów, NIP: 813-00-08-613, Paweł Potyrański tel. 17 875 41 20
Gmina Świlcza: 36-072 Świlcza 168, NIP: 517-004-56-13, Adam Dziedzic tel. 17 86 70 100
Gmina Trzebownisko: 36-001 Trzebownisko 976, NIP: 5170037677, Lesław Kuźniar tel. 17 77 13 700
Gmina Tyczyn: ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, NIP: 813-33-04-080, Janusz Skotnicki tel. 17 221 93 10


I. 1) NAZWA I ADRES:

STOWARZYSZENIE RZESZOWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO, Krajowy numer identyfikacyjny 36179352900000, ul. RYNEK 5, 35-064 RZESZÓW, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 858 14 90, e-mail biuro@rof.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.rof.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Stowarzyszenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego - Lider Projektu przeprowadziło postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiających - w tym Gmin członków Stowarzyszenia. Umowa została zawarta pomiędzy wszystkimi Zamawiającymi i Wykonawcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK), w tym pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Mieszkańców ROF w ramach projektu "Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF - projekt parasolowy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK), w tym pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Mieszkańców ROF w ramach projektu "Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF - projekt parasolowy" dla 2796 instalacji fotowoltaicznych (zamówienie podstawowe). Zamawiającemu przysługuje możliwość uzupełniającego zwiększenia usługi nadzoru inwestorskiego jednostkowo przypadającego na poszczególne instalacje fotowoltaiczne (zamówienie w ramach prawa opcji). Zakres jednostkowych usług, które mogą zostać udzielone w ramach prawa opcji określa na maksymalnym poziomie liczbę usługi nadzoru inwestorskiego jednostkowo przypadającego na poszczególne instalacje fotowoltaiczne - maksymalnie (łącznie wszystkie gminy) 125 jednostek usług nadzoru inwestorskiego. Opracowanie raportów miesięcznych oraz raportu końcowego dla Stowarzyszenia Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71248000-8


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71310000-4, 71315210-4, 71530000-2, 71540000-5, 71631300-3, 72220000-3, 71313430-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304764.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASCALOR Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuroascalor@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Radawska 10
Kod pocztowy: 37-522
Miejscowość: Wiązownica
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 374859.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 374859.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1388669.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Jako Podwykonawcę zakresu pełnienie funkcji koordynatora Inżyniera kontraktu wskazano F.H.U. ADEMILANT Regina Gawłowicz


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.