eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów organizowanych w ramach projektuNowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 510077726-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Górnośląskie Centrum Edukacyjne: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów organizowanych w ramach projektu: Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515453-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Górnośląskie Centrum Edukacyjne, Krajowy numer identyfikacyjny 19341800000000, ul. ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 313 576, e-mail sekretariat@gce.gliwice.eu, faks 322 313 576.
Adres strony internetowej (url): www.gce.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów organizowanych w ramach projektu: Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCE.26.08.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Przedmiotem zamówienia są kursy zawodowe dla uczniów Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego organizowane w ramach projektu o nazwie: Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym". Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ślaskiego na lata 2014-2020. 2. Celem realizowanych kursów zawodowych jest zwiększenie kompetencji zawodowych uczennic i uczniów GCE w Gliwicach. 3. Data rozpoczęcia realizacji kursów dla poszczególnych grup powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez Dyrektora Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego w Gliwicach - odbiorcę usługi.4.Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji odbiorcy usługi. 5. Kursy odbywać się będą w pomieszczeniach Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego przy ul. Okrzei 20 w Gliwicach udostępnionych w ramach wkładu własnego, od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez odbiorcę usługi. Za zgodą odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym przez odbiorce usługi.7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje wykonawce w formie pisemnej, faxem lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć. 10. Wykonawca zobowiazany jest w odniesieniu do kazdej czesci do: a) przedstawienia do akceptacji odbiorcy usługi programu zajec w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy; b) prowadzenia pełnej dokumentacji tj. dziennika zajec dla kazdej grupy; c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadra, jesli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca bedzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania: d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajec) informowania dyrektora szkoły o nieobecnosciach uczestników na zajeciach. Informacja taka powinna zostac przesłana poczta elektroniczna na adres; poczta@gce.gliwice.pl; e) prowadzenia zajec zgodnie z kwartalnym harmonogramem wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły; f) wydania zaswiadczen lub certyfikatów dla uczestników szkolen i kursów (1 oryginał i 1 kopia poswiadczona przez wykonawce za zgodnosc z oryginałem). B. INFORMACJA O CZESCIACH ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajec wg nizej wymienionych rodzajów i składa sie z 4 czesci, których szczegółowy opis znajduje sie ponizej: Czesc 1 "Kurs operatora wózków widłowych" - łaczna liczba godzin: 60 - liczba grup: 4 - łaczna ilosc osób: 49 Czesc 2 "Stylizacja paznokci" - łaczna liczba godzin: 80 - liczba grup: 4 - łaczna liczba osób: 33 Czesc 3 "Oznaczenia chromatograficzne" - łaczna liczba godzin: 25 - liczba grup 2 - łaczna liczba osób: 18 Czesc 4 "Kurs lutowania powierzchniowego i przewlekanego IPC" - łaczna liczba godzin: 24 - liczba grup: 4 - łaczna liczba osób: 40 C. WYMAGANIA DOTYCZACE WARUNKÓW PROWADZENIA KURSÓW 1. Zajecia beda odbywały sie w salach nalezacych do Górnoslaskiego Centrum Edukacyjnego w Gliwicach przy ul. Okrzei 20 , udostepnionych w ramach wkładu własnego. 2. Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponowac odpowiednim zapleczem technicznym do przeprowadzenia kursu, tzn.: W zakresie czesci 1. Wykonawca musi dysponowac co najmniej 1 wózkiem jezdniowym z napedem silnikowym i placem manewrowym spełniajacym wymagania w zakresie przepisów BHP. W zakresie czesci 2. Wykonawca musi dysponowac po jednej lampie i jednej frezarce dla kazdego uczestnika kursu. 2 W zakresie czesci 3 Wykonawca musi chromatografem gazowym wyposazonym w detektor ECD, chromatografem gazowym wyposazonym w detektor MS, chromatografem cieczowym wyposazonym w detektor DAD, młynkiem kriogenicznym, wypalarka rotacyjna, niezbednym sprzetem i szkłem laboratoryjnym. W zakresie czesci 4 Wykonawca musi zapewnic kursantom: zestaw praktyczny (płytki i komponenty) do tworzenia połaczen wykonalnych w technologii przewlekanej i powierzchniowej -zestaw dla kazdego kursanta, zestaw praktyczny (płytki i komponenty) do nauki techniki demontazu połaczen wykonanych w technologii przewlekanej i powierzchniowej - zestaw dla kazdego kursanta, mate stołowa i stacje lutownicza z grotami - jedna sztuka dla kazdego kursanta, stacje rozlutowujaca - jedna sztuka dla kazdego kursanta, stacje nadmuchu goracego powietrza oraz głowice do demontazu komponentów elektronicznych - jedna stacja dla kazdego kursanta+komplet głowic, specjalna stacje lutujaco-rozlutowujaca do naprawy pakietów elektronicznych - 1 sztuka na 3 kursantów, topniki i spoiwa lutownicze- zestaw dla kazdego kursanta, narzedzia reczne oraz srodki do czyszczenia pakietów elektronicznych - zestaw dla kazdego kursanta, lupa oraz tygiel lutowniczy - 1 sztuka dla kazdego kursanta- jedna sztuka na kazdego kursanta, dostep do mikroskopu - 1 sztuka na 5 kursantów, przewody połaczeniowe - jedna sztuka dla kazdego kursanta 5. W zakresie czesci 1 odbiorca usługi we własnym zakresie zorganizuje przeprowadzenie obowiazkowych badan lekarskich uczestników kursu. D. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERAJA ZAŁACZNIKI NR 4.1-4.4

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45570
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
Email wykonawcy: gliwice@zdz.katowice.pl
Adres pocztowy: ul. Krasińskiego 2
Kod pocztowy: 40-952
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29351
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29351
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43610
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Stylizacja paznokci

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Oznaczenia chromatograficzne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla przedmiotowej części zamówienia nie wypłynęła żadna oferta. art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kurs lutowania powierzchniowego i przewlekanego IPC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RENEX ELECTRONICS EDUKATION CENTER Marzena Szczotkowska-Topić
Email wykonawcy: szkolenia@renex.com.pl
Adres pocztowy: al. Kazimierza Wielkiego 6E
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.