eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI
PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM EDUKACYJNE W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OKRZEI, 20

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gce.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gce.gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI
PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313bb101-d69e-4fa3-99f1-297146d49292

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023215/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Specjaliści w GCE"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Specjaliści w GCE”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-313bb101-d69e-4fa3-99f1-297146d49292

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami(z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej
2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gce.gliwice.eu (nie dotyczy składania ofert),

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca „na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,
2) szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GCE /05/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej uczniów
i uczennic Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Gliwicach, w ramach realizacji projektu pt. „Specjaliści w GCE” nr FESL.10.23-IZ.01-0789/23 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu 10 Fundusze Europejskie na transformację, Działania 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej (transport, dostawa
i montaż) oraz szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń:

a) stanowisko do nauki programowania Cobotów (robotów sześcioosiowych) – 2 szt.
b) stacja robocza do stanowiska dydaktycznego do nauki programowania Cobotów- 2 szt.

dla uczniów i uczennic Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Gliwicach, w ramach realizacji projektu pt. „Specjaliści w GCE” nr FESL.10.23-IZ.01-0789/23 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu 10 Fundusze Europejskie na transformację, Działania 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

30213000-5 - Komputery osobiste

44315300-4 - Tworzywa do lutowania na miękko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie powyższego kryterium,
2) oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.,
3) za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4) zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz ustawą pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium/kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna wskazany warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie produktów zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. dostawę wyposażenia pracowni tematycznych o wartości łącznej zamówienia minimum 500 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy
z Zamawiającym – Załącznik nr 6 do SWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Warunek zdolności technicznej i zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą lub wnioskiem
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Formularz asortymentowo – cenowy - ZAŁĄCZNIK NR 1.1 ,
Formularz asortymentowo – cenowy zawiera ceny jednostkowe netto, brutto oraz podatek VAT liczbę sztuk danego asortymentu oraz opis oferowanego asortymentu. Łączna cena wskazana w formularzu asortymentowo – cenowym winna być tożsama z ceną wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
3. Specyfikacja oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę – ZAŁĄCZNIK NR 1.2 do formularza oferty
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby- ZAŁĄCZNIK NR 5
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby- ZAŁĄCZNIK NR 3, do
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -ZAŁĄCZNIK NR 4,
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Pełnomocnictwo
W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
8. Klauzula informacyjna stanowiąca -ZAŁĄCZNIK nr 11

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:

Oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – oświadczenie składane zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ, przy czym w odniesieniu do:

- procesorów – wyniki ze strony https://www.cpubenchmark.net z dnia 08.04.2025 r. zaprezentowane w załączniku nr 13 do SWZ, będą podstawą oceny zaproponowanego przez Wykonawcę procesora, celem potwierdzenia osiągnięcia
w teście PassMark CPU Mark wyniku min. 42000 punktów.

- kart graficznych – wyniki ze strony http://www.videocardbenchmark.net z dnia 08.04.2025 r. zaprezentowane w załączniku nr 14 do SWZ, będą podstawą oceny zaproponowanej przez Wykonawcę karty graficznej, celem potwierdzenia osiągnięcia w teście min. 21500 punktów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -ZAŁĄCZNIK NR 4,
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 9 § 7 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.