eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mehoffera 9 w Ropczycach



Ogłoszenie z dnia 2020-05-06

Ogłoszenie nr 510077281-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mehoffera 9 w Ropczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637648-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540013288-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69055756700000, ul. ul. Parkowa 1/3, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 218 123, e-mail zarzad@tbs-ropczyce.pl, faks 172 218 123.
Adres strony internetowej (url): www.tbs-ropczyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mehoffera 9 w Ropczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TBS/826/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mehoffera 9w Ropczycach" jest wykonanie robót budowlanych na działkach ewid. 394/5, 393/24, 394/4 wraz z urządzeniami budowlanymi: drogą wewnętrzną, miejscami parkingowymi, osłoną śmietnikową, kanalizacją deszczową z drenażem opaskowym i drenażami odwadniającymi, doziemnymi odcinkami wewnętrznych instalacji: elektrycznej ze złączem kablowym na budynku i kanalizacji sanitarnej; przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, ciepłowniczym, kanalizacji deszczowej; wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wod.-kan., węzłem ciepłowniczym, wentylacji mechanicznej w miejscowości Ropczyce na działkach o nr ew. 393/16, 393/20, 393/24, 394/2, 394/4, 394/5 w Ropczycach, woj. Podkarpackie, w ramach pozyskanego zwrotnego wsparcia finansowego udzielonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, w tym: 2.1. budowę budynku wielorodzinnego o 24 lokalach mieszkalnych 5-kondygnacyjnego, w całości podpiwniczonego, z 2 klatkami schodowymi i dachem płaskim. W budynku zaprojektowano mieszkania 2 i 3 pokojowe i niezbędną infrastrukturę techniczną tj: osłonę śmietnikową, kanalizację deszczową z drenażem opaskowym i drenażami odwadniającymi, doziemnymi odcinkami wewnętrznych instalacji: elektrycznej ze złączem kablowym na budynku oraz oświetleniem zewnętrznym i kanalizacji sanitarnej; przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, ciepłowniczym, kanalizacji deszczowej; wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, monitoringu, wod.-kan., węzłem ciepłowniczym, wentylacji mechanicznej. 2.2. budowę sieci wodociągowej. 2.3. zagospodarowanie działki obejmuje drogę wewnętrzną, miejsca parkingowe, plac gospodarczy, chodniki, schody terenowe, teren zieleni wraz z nasadzeniami oraz elementy małej architektury ( ławki, kosze śmietnikowe ). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przyłącza ciepłowniczego. 4. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia i eksploatacji tych urządzeń. 5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 5.1. Wyposażenia obiektu w: - instrukcje rozruchu, eksploatacji i konserwacji urządzeń dostarczanych i montowanych/instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, - dokumentację do UDT (oddział Rzeszów ), - instrukcje BHP, - wyposażenie p.poż. 5.2. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń. 5.3. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia, w tym: pozyskanie protokołów prób, odbiorów, badań i sprawdzeń, przygotowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wszystkich nowych obiektów budowlanych stanowiących elementy zagospodarowania terenu. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 5 lat. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4762771.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KPB Budownicwo Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lewakowskiego 25
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4827092.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4827092.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5223950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.