eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Kompleksowe ubezpieczenie majątku dla Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2020-04-27

Ogłoszenie nr 510071863-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu: Kompleksowe ubezpieczenie majątku dla Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 230907302, ul. Bankowa 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756711220, 756711257, e-mail jacek.baran@zgiukluban.pl, iwona.sandecka@zgiukluban.pl, faks 756711250.
Adres strony internetowej (url): www.zgiuk.luban.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% Własności Gminy Miejskiej Lubań

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe ubezpieczenie majątku dla Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

9/NIZ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w skład którego wchodzi rozszerzony PAKIET MIENIE, w tym: Zadanie 1 - Ubezpieczenie mienia w zakresie wszystkich ryzyk, Zadanie 2 - Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, Zadanie 3 - Ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego od uszkodzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al.Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa
Kod pocztowy: 00-133
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214427.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214427.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214427.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne:Powodem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest Kompleksowe ubezpieczenie majątku dla Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.. Zamówienie w trybie z wolnej ręki wynika z przyczyn proceduralnych, niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 53/NIZ/2019 na podstawie art. 39 ustawy Pzp w trybie przetargu nieograniczonego, publikując ogłoszenie o zamówieniu w BZP w dniu 29.11.2019 r. pod nr 626996-N-2019. Otwarcie ofert wyznaczono na 13.12.2019 r., po czym na prośbę Wykonawców został przesunięty termin składania ofert na dzień 17.12.2019 r., publikacja pod nr. 540269675-N-2019 w dniu 10.12.2019 r. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zdecydował ponownie wszcząć postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 60/NIZ/2019 na podstawie art. 39 ustawy Pzp w trybie przetargu nieograniczonego, publikując ogłoszenie o zamówieniu w BZP w dniu 17.12.2019 r. pod nr.636926-N-2019.Otwarcie ofert wyznaczono na 24.12.2019 r. W wyznaczonym terminie ponownie nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z procedurą Zamawiający zdecydował przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne zastosowania przesłanki wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.