To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 510069699-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Administrowanie budynkami dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z .o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527939-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 59063814500000,
ul. Al. 3-go Maja
31,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 323 770, e-mail
sekretariat@tbs.piotrkow.pl, faks
447 323 771.
Adres strony internetowej (url): www.bip.tbs-piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie budynkami dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z .o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ER/3121/10/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: - administrowanie i konserwację bieżącą przez okres ok. 12 miesięcy od daty podpisania umowy (przewidywany termin podpisania umowy do 08.04.2019 r.) nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS Sp. z o.o. - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1 do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy - załącznikach do SIWZ - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy). Zamówienie składa się z następujących części: Część I: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1a do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 35 Wodomierze lokalowe - szt. 448 Ciepłomierze budynkowe - szt. 3 Ciepłomierze lokalowe -4 szt. Ilość chodników - 2.839 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. 37 szt., pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu w budynkach, w których istnieje instalacja gazu - 179 lokal, pomiary elektryczne - 10 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1a do umowy - 434 szt., użytkowych - 5 szt. Część II: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1b do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 42 Wodomierze lokalowe - szt. 486 Ciepłomierze budynkowe - szt. 2 Ciepłomierze lokalowe -0 szt. Ilość chodników - 2.482 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne- wszystkie budynki, tj. 54 szt. pięcioletnie - 51 szt., próby szczelności instalacji gazu: - w 279 lokalach., pomiary elektryczne: - 3 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1b do umowy - 521 szt., użytkowych - 5 szt. Część III: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1c do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 55 Wodomierze lokalowe - szt. 551 Ciepłomierze budynkowe - szt. 7 Ciepłomierze lokalowe - 36 szt. Ilość chodników - 8.516 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. - 69 szt., pięcioletnie - 4 szt., próby szczelności instalacji gazu w 358 lokalach, pomiary elektryczne - 19 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1c do umowy - 674 szt., użytkowych - 84 szt. Część IV: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1d do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 48 Wodomierze lokalowe - szt. 329 Ciepłomierze budynkowe - szt. 3 Ciepłomierze lokalowe - 4 szt. Ilość chodników - 5.052 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. 56 szt., pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu w 356 lokalach, pomiary elektryczne: 12 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1d do umowy - 559 szt., użytkowych - 69 szt. Uwaga - dotyczy wszystkich części zamówienia: W zakresie: terenów zielonych i powierzchni do sprzątania, powierzchni dachów (wszystkie dachy mają powierzchnię mniejszą niż 2000 m2), dróg wewnątrzosiedlowych i placów Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem zamówienia i do ewentualnego dokonania pomiarów powierzchni jw. jeżeli jest to konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. W częściach zamówienia, objętych przetargiem, nie występują place zabaw. Zakres zamówienia: Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się zadaniami z zakresu eksploatacji - załącznik do projektu umowy oraz robotami konserwacyjnymi - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw - załącznik do projektu umowy, a także zapoznanie się z treścią projektu umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3
Dodatkowe kody CPV: 70331000-0, 70332000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Adaministrowanie nieruchomościami wymienionymi w załączniku 1a |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161149.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Mieszkańców Towarzystwo Gospodarcze Jolanta Pałac, Ilona Pietraszko s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164766.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5000 zł IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1b |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
216008.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Administracja Budynkami Mieszkalnymi Sławomir Dolny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
218364.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1c |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
326705.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. DOM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
341717.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Adaministrowanie nieruchomościami wymienionymi w załączniku 1d |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
247460.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
287475.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej wyposażenia 3 nieruchomości zarządzanych przez ZGM - Pabianice w instalację gazową
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





