eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiAdministrowanie budynkami dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z .o. o. w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510069699-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Administrowanie budynkami dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z .o. o. w Piotrkowie Trybunalskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527939-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 59063814500000, ul. Al. 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 323 770, e-mail sekretariat@tbs.piotrkow.pl, faks 447 323 771.
Adres strony internetowej (url): www.bip.tbs-piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Administrowanie budynkami dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z .o. o. w Piotrkowie Trybunalskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ER/3121/10/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: - administrowanie i konserwację bieżącą przez okres ok. 12 miesięcy od daty podpisania umowy (przewidywany termin podpisania umowy do 08.04.2019 r.) nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS Sp. z o.o. - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1 do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy - załącznikach do SIWZ - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy). Zamówienie składa się z następujących części: Część I: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1a do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 35 Wodomierze lokalowe - szt. 448 Ciepłomierze budynkowe - szt. 3 Ciepłomierze lokalowe -4 szt. Ilość chodników - 2.839 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. 37 szt., pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu w budynkach, w których istnieje instalacja gazu - 179 lokal, pomiary elektryczne - 10 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1a do umowy - 434 szt., użytkowych - 5 szt. Część II: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1b do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 42 Wodomierze lokalowe - szt. 486 Ciepłomierze budynkowe - szt. 2 Ciepłomierze lokalowe -0 szt. Ilość chodników - 2.482 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne- wszystkie budynki, tj. 54 szt. pięcioletnie - 51 szt., próby szczelności instalacji gazu: - w 279 lokalach., pomiary elektryczne: - 3 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1b do umowy - 521 szt., użytkowych - 5 szt. Część III: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1c do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 55 Wodomierze lokalowe - szt. 551 Ciepłomierze budynkowe - szt. 7 Ciepłomierze lokalowe - 36 szt. Ilość chodników - 8.516 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. - 69 szt., pięcioletnie - 4 szt., próby szczelności instalacji gazu w 358 lokalach, pomiary elektryczne - 19 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1c do umowy - 674 szt., użytkowych - 84 szt. Część IV: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1d do umowy Informacje dodatkowe: Wodomierze budynkowe - szt. 48 Wodomierze lokalowe - szt. 329 Ciepłomierze budynkowe - szt. 3 Ciepłomierze lokalowe - 4 szt. Ilość chodników - 5.052 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. 56 szt., pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu w 356 lokalach, pomiary elektryczne: 12 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1d do umowy - 559 szt., użytkowych - 69 szt. Uwaga - dotyczy wszystkich części zamówienia: W zakresie: terenów zielonych i powierzchni do sprzątania, powierzchni dachów (wszystkie dachy mają powierzchnię mniejszą niż 2000 m2), dróg wewnątrzosiedlowych i placów Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem zamówienia i do ewentualnego dokonania pomiarów powierzchni jw. jeżeli jest to konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. W częściach zamówienia, objętych przetargiem, nie występują place zabaw. Zakres zamówienia: Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się zadaniami z zakresu eksploatacji - załącznik do projektu umowy oraz robotami konserwacyjnymi - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw - załącznik do projektu umowy, a także zapoznanie się z treścią projektu umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3


Dodatkowe kody CPV: 70331000-0, 70332000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Adaministrowanie nieruchomościami wymienionymi w załączniku 1a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161149.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Mieszkańców Towarzystwo Gospodarcze Jolanta Pałac, Ilona Pietraszko s. c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasickiego 3
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164766.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164766.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164766.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5000 zł

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1b

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 216008.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Administracja Budynkami Mieszkalnymi Sławomir Dolny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 5
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218364.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218364.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218364.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1c

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326705.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. DOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kostromska 57
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 341717.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 341717.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 341717.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Adaministrowanie nieruchomościami wymienionymi w załączniku 1d

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 247460.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgm.bytom.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelców Bytomskich 127a
Kod pocztowy: 41-914
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 287475.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 287475.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287475.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.