eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńBudowa małej architektury w przestrzeni publicznej wraz z remontem ciągów pieszo i pieszo-jezdnych oraz remontem sieci oświetleniowej - ETAP I w ramach zadania "Estetyczne zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie tzw. Hamrowizny w mieście Bieruń".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510069556-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń: Budowa małej architektury w przestrzeni publicznej wraz z remontem ciągów pieszo i pieszo-jezdnych oraz remontem sieci oświetleniowej - ETAP I w ramach zadania "Estetyczne zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie tzw. Hamrowizny w mieście Bieruń".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505626-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540023168-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Krajowy numer identyfikacyjny 27150489700000, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 242 400, e-mail zamowienia@um.bierun.pl , faks 322 164 777.
Adres strony internetowej (url): www.bierun.pl
Adres profilu nabywcy: www.bierun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa małej architektury w przestrzeni publicznej wraz z remontem ciągów pieszo i pieszo-jezdnych oraz remontem sieci oświetleniowej - ETAP I w ramach zadania "Estetyczne zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie tzw. Hamrowizny w mieście Bieruń".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): o Główny przedmiot: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni o Kody pomocnicze: 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39113600-3 Ławki 44212250-6 Maszty 44212320-8 Konstrukcje różne 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233340-4 Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45262210-6 Fundamentowanie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 2. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: Budowa małej architektury w przestrzeni publicznej wraz z remontem ciągów pieszo i pieszo-jezdnych oraz remontem sieci oświetleniowej - ETAP I w ramach zadania "Estetyczne zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie tzw. Hamrowizny w mieście Bieruń". 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, remontowych i montażowych związanych z budową elementów małej architektury, remontem ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, remontem sieci oświetleniowej i elektrycznej oraz ukształtowanie terenów zielonych w ramach zadania wskazanego w pkt. 2. Inwestycja będzie polegała w szczególności na: - wykonaniu prac geodezyjnych, - budowie elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, imitacja pompy abisyńskiej, tablice pamiątkowe i ogłoszeniowe, maszty pod flagi) - wykonaniu fundamentu pod pomnik Powstańców Śląskich, - remoncie sieci oświetlenia ulicznego oraz sieci energetycznej (tj. zmiana lokalizacji słupa energetycznego), - remoncie ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, - ukształtowaniu terenów zielonych, - wykonaniu i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku do SIWZ, wzorze umowy, i następujących opracowaniach, stanowiących załącznik do SOPZ: 1) Projekt budowlano-wykonawczy, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) Przedmiar robót. 5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych zagwarantowana zostanie na podstawie odtworzenia remontowanych nawierzchni z zachowaniem zasad zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. z dnia 23 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 124). 6. Warunki i wymagania: 1) Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt IV.2.3 SIWZ. 2) Wykonawca jest zobowiązany umożliwić prowadzenie prac montażowych części nadziemnej pomnika Powstańców Śląskich podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego. 3) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 4) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: wykonanie remontu ciągów pieszych i pieszo-jezdnych. 5) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy pzp. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art.29 ust 3a pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 34928480-6, 39113600-3, 44212250-6, 44212320-8, 45000000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45111300-1, 45112000-5, 45112710-5, 45233220-7, 45233340-4, 45233252-0, 45233253-7, 45262210-6, 45310000-3, 45311100-1, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 411289.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mat-Bud Zakład Robót Drogowych i Budowlanych Marciniak Roman
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 68
Kod pocztowy: 43-200
Miejscowość: Pszczyna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 468456.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 468456.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 720690.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.