To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 510069385-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: Przewóz osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w 2019 roku w ramach projektu pn.: "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne. Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne. Poddziałanie 7.2.2 . Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 20142020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517924-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63100018700000,
ul. ul. Poznańska
25,
62-020
Swarzędz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 651 26 50, e-mail
ops@swarzedz.pl, faks
61 651 26 54.
Adres strony internetowej (url): www.opsswarzedz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w 2019 roku w ramach projektu pn.: "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne. Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne. Poddziałanie 7.2.2 . Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OPS.OR.341.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w ramach projektu pn.: "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne. Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne. Poddziałanie 7.2.2 . Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe. Przewóz dotyczył będzie maksymalnie 20 uczestników Dziennego Domu Pomocy dziennie z terenu Gminy Swarzędz. Przewóz do Dziennego Domu Pomocy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 9:00, a przewóz do domu uczestników odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 17:00 - 18:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozu i odjazdu uczestników po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników. Trasy będą pokonywane w zależności od wewnętrznych ustaleń. Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu. Rozliczenie za wykonaną usługę będzie się odbywało według następujących zasad: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie kilometrowej stawki wynagrodzenia za1 km. Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez Wykonawcę. Podstawą do zapłaty faktury będzie zatwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, protokół odbioru potwierdzający ilość przejechanych kilometrów. Orientacyjna dzienna ilość kilometrów do pokonania oszacowana przez Zamawiającego wynosi około 100 km, a w okresie realizacji zamówienia (18 marca 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.) 19800 km. Podana ilość kilometrów nie wiąże w żaden sposób Zamawiającego. Podana w ofercie cena musi zawierać wszystkie opłaty, wynagrodzenie kierowcy łącznie z pochodnymi, koszt ubezpieczenia pojazdu, kierowcy i pasażerów oraz wszystkie możliwe obciążenia. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto (zgodnie ze złożoną ofertą). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu oraz jego rozładunku. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia odpowiednich pojazdów sprawnych technicznie, ogrzewanych, posiadających ważne ubezpieczenie i stosowne badania techniczne, wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, a zimą w opony zimowe. W sezonie letnim Wykonawca zapewni w pojazdach możliwość włączenia klimatyzacji. Pojazdy muszą być dostosowane do bezpiecznego przewozu pasażerów oraz wózków inwalidzkich. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu. Dowóz uczestników do Dziennego Domu Pomocy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt państwowych i kościelnych, ogłoszonych jako dni wolne od pracy. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego wykazu adresów, spod których będzie miał odebrać uczestników, wyznaczy trasę przejazdu w taki sposób, żeby ilość przejechanych kilometrów była jak najmniejsza oraz oszacuje czas potrzebny na przejazd do Dziennego Domu Pomocy. Informację dotyczącą ilości osób do przewiezienia oraz wykaz adresów przewożonych osób Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy na adres mailowy na każdy dzień do godziny 17:00 dnia poprzedniego. Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować dowóz uczestników, aby jego rozpoczęcie nie nastąpiło wcześniej niż o godzinie 8:00 oraz żeby uczestnicy dotarli na miejsce nie później niż o godzinie 9:00. Strony zgodnie postanawiają, że odbiór uczestników z Dziennego Domu Pomocy będzie następował od godziny 17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozów i odjazdów uczestników z tym zastrzeżeniem, iż Zamawiający musi poinformować o tym Wykonawcę e-mailem za 1 - dniowym uprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w Dziennym Domu Pomocy, a tym samym do rezygnacji z dowozu w danym dniu w sytuacji wystąpienia okoliczności wynikających z organizacji lub funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy. Informacja o rezygnacji z kursu w danym dniu winna zostać przesłana do Wykonawcy na adres mailowy do godziny 17:00 dnia poprzedniego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym osobom bezpieczeństwa i higieny podczas transportu oraz świadczenia pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69300
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SOBIS BUS S.C. Marek Biskup Paweł Sobczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85140
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu.
- Sprzątanie lokali socjalno-szatniowych w obiektach należących do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji w 2026 r.
- Dostawa pojazdu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony dla Straży Miejskiej w Swarzędzu
- Ochrona przetwarzania informacji w infrastrukturze IT na poziomie usług sieciowych i aplikacji - Wdrożenie systemu klasy EDR / XDR do automatycznego reagowania i wykrywania incydentów.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw na potrzeby pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów dla GDOŚ oraz rdoś z zakresu realizacji projektów nr: FENX.01.05-IW.01-0113/24 oraz nr: FENX.01.05-IW.01-0106/24.
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





