eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów promocyjnych



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510068968-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Dostawa materiałów promocyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 657712-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500302466-N-2018; 540005585-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 055 494, e-mail Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks 225 055 275.
Adres strony internetowej (url): https://www.pfron.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Fundusz celowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów promocyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/38/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia składającego się z dwóch Części jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych/reklamowych dla promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych tj.: 1.1 Część I W ramach Części I przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć niżej wymienione materiały promocyjne dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: 1) ekologiczna torba na zakupy z długimi uchwytami z logo PFRON - 850 szt. 2) wpinka metalowa z logo PFRON z zapięciem typu "motylek" - 400 szt. 3) worek na sznurkach z logo PFRON do kolorowania z 5 flamastrami/kredkami - 700 szt. 4) pamięć USB typu Twist z logo PFRON 8 Gb - 170 szt. 5) smycz sublimacyjna z logo PFRON - 400 szt. 6) parasol manualny z logo PFRON - 170 szt. 7) metalowy brelok do kluczy z logo PFRON - 500 szt. 8) dziecięca czapeczka z daszkiem z logo PFRON - 350 szt. 9) pamięć USB bransoletka silikonowa logo PFRON - 170 szt. 10) odblaskowy miś z brelokiem/karabińczykiem z logo PFRON 1400 szt. 11) pudełko kredek 12 szt. z logo PFRON - 1200 szt. 12) układanka Sencillo z logo PFRON - 500 szt. 13) ręcznik sportowy z nadrukiem logo PFRON w pokrowcu - 170 szt. 14) zestaw szkolny z logo PFRON - 700 szt. 15) opaska odblaskowa enrollo z logo PFRON - 1400 szt. 16) taśma rehabilitacyjna MSD BAND z logo PFRON - 340 szt. 17) etui na dokumenty classic z logo PFRON - 170 szt. 18) kosmetyczka Travel Companion z logo PFRON - 170 szt. 19) lampka Pocket Lamp z logo PFRON - 1100 szt. 20) fartuszek z logo PFRON do kolorowania z 4 flamastrami/kredkami - 500 szt. 21) plecak/worek na sznurkach z logo PFRON - 850 szt. 22) kubek ceramiczny z logo PFRON - 1200 szt. 23) długopis aluminiowy touch tip z logo PFRON - 2800 szt. 24) ołówki z logo PFRON - 2800 szt. 25) notesy spiralowe z logo PFRON - 3600 szt. 26) notesy klejone bez okładki z logo PFRON - 3600 szt. 27) duże torby papierowe z logo PFRON - 900 szt. 28) średnie torby papierowe z logo PFRON - 1800 szt. 29) małe torby papierowe z logo PFRON - 900 szt. 30) teczki z logo PFRON - 1000 szt. 31) portfele damskie skórzane z logo PFRON - 30 szt. 32) portfele męskie skórzane z logo PFRON - 30 szt. 33) powerbanki z logo PFRON - 30 szt. 34) pendrivy min. 16 Gb z logo PFRON - 30 szt. 35) parasole automatyczne duże z logo PFRON - 30 szt. 36) spinki do mankietów - 30 szt. 37) teczki konferencyjne skórzane z logo PFRON - 30 szt. 38) trzyczęściowe zestawy upominkowe z logo PFRON - 30 szt. 39) zestawy do pisania z drzewa różanego Oxford z logo PFRON - 30 szt. 1.2 Część II W ramach Części II przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć niżej wymienione materiały promocyjne rękodzielnicze (rękodzieło dostępne jest m. in. w Zakładach Aktywności Zawodowej, Spółdzielniach Socjalnych, Zakładach Pracy Chronionej itp.) dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: 1) etui/wizytowniki z filcu - 170 szt. 2) skarbonki ceramiczne z logo PFRON - 170 szt. 3) zegary ceramiczne z logo PFRON - 85 szt. 4) etui z filcu na telefon - 170 szt. 5) etui z filcu na laptopa - 85 szt. 6) małe świece - 170 szt. 7) duże świece - 170 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ. Sposób realizacji opisany jest w powyższych załącznikach i w Załączniku nr 7 do SIWZ "Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego". 3. Wszystkie materiały promocyjne/reklamowe będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem Zamawiającego. 4. Materiały promocyjne/reklamowe z przeznaczeniem dla dzieci (np. kredki, flamastry), z przeznaczeniem do spożywania żywności oraz urządzenia podłączane do napięcia elektrycznego muszą mieć odpowiednie certyfikaty, zaświadczenia poświadczające bezpieczeństwo dla użytkowników. 5. Wykonawca zapewni na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, (Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz miejsc dostawy przedmiotu zamówienia) Adresy lokalizacji PFRON mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w ramach wskazanych w załączniku miast. 6. Wszystkie materiały promocyjne/reklamowe muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym w Załącznikach nr 1A i nr 1B do SIWZ. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego. 7. Znak firmowy, logo oraz logotyp Zamawiającego musi być wykonane zgodnie z wzorami znaku firmowego oraz dokumentem pn. "Księga identyfikacji wizualnej PFRON", które zamieszczone są na podmiotowej witrynie Zamawiającego pod adresem: ` https://www.pfron.org.pl/dla-mediow/logo-funduszu/ 8. Okres gwarancji Wykonawcy dla dostarczonych materiałów promocyjnych/reklamowych wynosi 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Strony umowy Końcowego Protokołu Odbioru dla danej Części zamówienia, bez zastrzeżeń. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 35 dni od dnia zawarcia Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0


Dodatkowe kody CPV: 22462000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, z siedzibą w Warszawie (00-828), al. Jana Pawła II 13; ? z inspektorem ochrony danych w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych może Pan/Pani skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@pfron.org.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu ? przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę materiałów promocyjnych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią: ? art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako że przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy w zakresie rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty i ewentualnie wykonania umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a PFRON w przypadku wyboru Pani/Pana oferty jako najkorzystniejszej w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ? art. 6 ust. 1 c RODO, jako że przetwarzanie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na PFRON w zakresie w jakim przebieg procesu wyboru wykonawcy musi spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), dalej "ustawa Pzp", odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jako element protokołu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania protokołu obejmuje cały czas trwania umowy; ? Niezależnie od powyższego Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres umożliwiający ewentualne zakwestionowanie przez Panią/Pana wyniku postępowania, ? W przypadku zawarcia umowy pomiędzy Panią/Panem a PFRON na skutek złożonej przez Panią/Pana oferty, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy oraz ewentualnie przedawnienia roszczeń związanych z wykonaniem umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a PFRON oraz trwania obowiązków prawnopodatkowych nałożonych na PFRON, w szczególności wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 395 ze zm.); ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania danych w zakresie wynikającym z niniejszego SIWZ będzie odrzucenie Pani/Pana oferty na zasadach wynikających z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? w zakresie wynikającym z treści RODO i w granicach tam wskazanych, posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; - na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wartość zabezpieczenia wyniesie 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie na Część I i/lub Część II. Wartość zabezpieczenia wyniesie 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie na Część I i/lub Część II. Wykonawca jest zobowiązany do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia, takich jak: koordynacja dostaw.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Komercyjne materiały promocyjne dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116339.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Goma Agencja Reklamy Mariusz Markut
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 16
Kod pocztowy: 37-464
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103292.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103292.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222138.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rękodzielnicze materiały promocyjne dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24352.85
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTENTIC Jacek Ślebzak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kompasowa 3 lok. 1
Kod pocztowy: 04-048
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58179.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10814.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61684.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.