eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłowiecDostawa odczynników i probówek, dzierżawa czytnika do moczu, dzierżawa koagulometru dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-08

Ogłoszenie nr 510067969-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu: Dostawa odczynników i probówek, dzierżawa czytnika do moczu, dzierżawa koagulometru dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515704-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, Krajowy numer identyfikacyjny 67012987000000, ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 170 300, e-mail przetargi@zoz.szydlowiec.pl, faks 486 170 980.
Adres strony internetowej (url): www.zoz.szydlowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładow Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników i probówek, dzierżawa czytnika do moczu, dzierżawa koagulometru dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i probówek, dzierżawa czytnika do moczu, dzierżawa koagulometru dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b, 6c, 6d oraz dzierżawa czytnika do moczu zał. nr 6a, dzierżawa analizatora koagulogicznego zał. nr 6b do SIWZ na okres 36 miesięcy. Podana ilość dostawy to wartość szacunkowa, wskazana w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ, jednak nie mniej niż 70% wartości zamówienia. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (zapotrzebowanie 3 letnie) GRUPA 1 Załącznik nr 6 Biochemia - Aparat KONELAB 20 + ISE BILIRUBINA TOT. MET. NBD. 1 op.(4 x 60 ml) 9 op. CALCIUM ARSENAZO III 1 op.(8 x 20 ml) 6 op. TOTAL PROTEIN PLUS 1op.(12 x 20 ml) 6 op. ENZYLINE ALFA AMYLASE 1 op.(8 x 5 ml) 9 op. CREATYNINE ENZYMATIC 1 op.(4 x 60 ml) 12 op. HDL CHOLESTEROL 1op. (4 x 80 ml) 6 op. HDL/LDL CALIBRATOR 1op.( 2 x 1 ml) 3 op. GLUCOSE GOD - POD 1 op.(10 x 60 ml) 12 op. CHOLESTEROL LIQ 1 op.(10 x 60 ml) 12 op. WASHFLUID 1 op.(8 x 20 ml) 9 op. TRIGLYCERIDES 1 op.(12 x 20 ml) 15 op. UREA1 op.( 12 x 20 ml) 9 op. URIC ACID (AOX) 1op.( 8 x 20 ml) 6 op. ASPAT/GOT (IFCC) 1 op.(8 x 20 ml) 12 op. ALAT/GPT (IFCC) 1op. (8 x 20 ml) 12 op. ALP (IFCC) 1 op.(15 x 5 ml) 9 op. MAGNESIUM 1op. (8 x 6 ml) 9 op. PHOSPHORES 1 op.(8 x 10 ml) 6 op. IRON FERENE 1 op. (10 x 20 ml) 6 op. NORTROL CONTROL SERUM 1 op.(10 x 5 ml) 9 op. ABTROL CONTROL SERUM 1 op.(10 x 5 ml) 9 op. s - Cal 1 op.(10 x 3 ml) 6 op. e - Cal 1op.(5 x 3 ml) 6 op. KONELAB WASHING SOLUT. 1 op.( 4 x 20 ml) 6 op. KONELAB ACRYLIC CUVETE (1 op. a 12 tys.) 18 op. Test do wykrywania krwi utajonej w kale 10 op. KONELAB 20 12 M. KIT 3 op. NACZYNKA 0,5 ml a 1000 szt. 15 op. CK 1 op.(2x25 ml) 3 op. GGTP 1 op.(15 x 5 ml) 6 op. CRP KONE 1 op.(1 x 3 ml) 3 op. CONTROL N CRP 1 op.(5 x 1 ml) 2 op. CONTROL P CRP 1 op.(5 x 1 ml) 2 op. Calibrator CRP 1op. (5x1 ml.) 2 op. Odczynnik do modułu ISE 1 op.(4 x 400 ml) 15 op. ISE Calibrtor 2 i 3 1 op.(4 x 20 ml) 2 op. Na - elektrode (do KONELAB 20 ISE) 2 szt. K - elektrode (do KONELAB 20 ISE) 2 szt. Elektroda referencyjna 1 szt. REF elektrode solution 2 op. Odczynnik May-Grünwalda 15 litrów KONELAB 20 ISE 12 M. KIT 3 op. Odczynnik Giemsy 15 litrów GRUPA 2 - Załącznik 6a Dzierżawa czytnika do moczu + zakup pasków IDzierżawa czytnika do moczu Tak - podać nazwę handlową, model oraz producenta 1Gwarancja 36 miesięcy Wymagane 2Półautomatyczny, zintegrowany system oceny próbek w zakresie właściwości fizykochemicznych oraz osadu moczu Wymagane 3Syntetyczna, łączna z obydwu modułów analiza danych na komputerze analizatora osadu Wymagane 4System bezodczynnikowy, nie wymagający do pracy jakichkolwiek płynów systemowych Wymagane 5Aparat nowy, niedemonstracyjny Wymagane 6Automatyczna kalibracja modułów systemu Wymagane 7Możliwość wprowadzania ID pacjenta przy pomocy czytnika kodów kreskowych Wymagane Część do pasków analizy moczu 1.Półautomatyczny czytnik pasków do oznaczania właściwości fizyko-chemicznych moczu. Wymagane 2.Wydajność czytnika min. 300 pasków/godz. Wymagane 3.Czytnik wyposażony w ciekłokrystaliczny, kolorowy wyświetlacz dotykowy. Wymagane 4.Wbudowana drukarka termiczna. Wymagane 5.Możliwość dowolnego ułożenia paska na mechanizm transportowy, gwarantujący prawidłowy odczyt przez aparat. Wymagane 6.Pamięć wyników min. 2500 pomiarów wraz ze wszystkimi wprowadzonymi danymi pacjenta, komentarzami oraz barwą i klarownością moczu wprowadzonymi i definiowanymi przez użytkownika. Wymagane 7.Zamknięty pojemnik na zużyte paski. Wymagane 8.Kompatybilne z czytnikiem paski 11 - sto parametrowe, wyposażone w pole kompensujące barwę moczu. Wymagane 9.Automatyczne uruchamianie inkubacji/pomiaru po wykryciu paska na podajniku. Wymagane 10.Polskie oprogramowanie czytnika z flagowaniem wyników patologicznych. Wymagane 11.Możliwość wprowadzania barwy, klarowności oraz komentarzy własnych. Wymagane 12.Możliwość niezależnego wyboru przez użytkownika jednostek tradycyjnych, SI oraz arbitrażowych. Wymagane 13.Możliwość wykonywania oznaczeń z zakresu kontroli jakości na 3 poziomach. Wymagane 14.Brak elementów gumowych w torze podajnika pasków. Wymagane 15.Możliwość filtrowania wyników w pamięci analizatora wg zadanych kryteriów. Wymagane 16.Wbudowany czujnik rozpoznający obecność paska na podajniku i prawidłowe położenie. Wymagane 17.Możliwość komunikacji ze środowiskiem zewnętrznych za pośrednictwem modułu wifi. Wymagane 18.Zintegrowany moduł transmisji danych według protokołu HL7. Wymagane 19.Czytnik wyposażony w polskie oprogramowanie. Wymagane 20.Oferent dostarczy pipetę nastawną do pipetowania moczu oraz końcówki do pipety 1 op. a 1000 szt. - 20 op. Wymagane Części do osadu moczu 1.Półautomatyczny analizator osadu moczu z wykorzystaniem mikroskopii jasnego pola Wymagane 2.Wydajność analizatora 60 osadów/godz. Wymagane 3.Obrazowanie próbek badanych tożsame z polem widzenia Wymagane 4.Analizator nowy nie starszy niż 2018 rok Wymagane 5.Jednorazowe kuwety pomiarowe Wymagane 6.Analizator z wbudowanym komputerem Wymagane 7.Pamięć wyników min. 2500 pomiarów wraz ze wszystkimi obrazami Wymagane 8.Analizator nie wymagający jakichkolwiek odczynników Wymagane 9.Brak konieczności wirowania próbki badanej Wymagane 10.Polskie oprogramowanie analizatora Wymagane 11.Możliwość pracy w trybie mikroskopu manualnego i obrazowania elementów żywych w próbce badanej Wymagane 12.Aparat wyposażony w moduł wifi do łączności ze środowiskiem zewnętrznym Wymagane 13.Zintegrowany moduł transmisji danych według protokołu HL7, drukarka zewnętrzna Wymagane 14.Dostawa aparatów do 7 dni od daty podpisania umowy, aparat objęty gwarancją przez cały okres obowiązywania umowy. Wymagane II Paski do badania moczu 1Paski do moczu min. 10 parametrów (wskazane + 1 pole do kwasu askorbinowego 1 op. min. 150 szt.) 180 op. 2Kuwety do osadu op. min. 600 szt. 25 op. 3Mocz kontrolny N i P 2x3x15 ml 2 op. GRUPA 3 - Załącznik nr 6b I Dzierżawa aparatu + odczynniki do badań koagulogicznych: IDzierżawa analizatora koagulogicznego: Tak - podać nazwę handlową, model oraz producenta 1Gwarancja 36 miesiące Wymagane 24 kanały pomiaru Wymagane 3Duży dotykowy wyświetlacz Wymagane 4Wprowadzenia aplikacji odczynnikowej za pomocą kodów kreskowych Wymagane 5Oprogramowanie w języku polskim Wymagane 6Aparat rok produkcji (min. 2018) Wymagane II Odczynniki do badań koagulogicznych 1Odczynnik do oznaczania czasu protrombinowego 1 op. - (12 x 4 ml) (1 op. - max. 48 ml.) 30 op. (1440 ml.) 2Odczynnik do oznaczania APTT 1 op. - (max 24 ml) - 12 x2ml 8 op. (192 ml) 3Surowica kontrolna - zakres normalny 1 op. - (10 x 1 ml) 10 op. (100 ml.) 4 Surowica kontrolna - zakres patologiczny 1 op. - (10 x 1 ml) 10 op. (100 ml.) 5 Kuwety pomiarowe oferowanego analizatora 500 szt. 40 op. GRUPA 4 - Załącznik nr 6c Probówki i inny drobny sprzęt laborat. Probówki do badań hematologicznych z EDTA-K2 z korkiem zwykłym i nalepką na 1 ml. Ø 12x 75 mm 10 000 szt. Probówki do badań hematologicznych z EDTA-K2 z korkiem zwykłym i nalepką na 2 ml. Ø 12x 75 mm 10 000 Szt. Probówki do koagulogii na 1,8 ml krwi z nalepką Ø 12 x 75 mm 9 000 szt. Zestaw do oznaczenia OB. (próbówka na 1,6 ml krwi z nalepką + rurka z podziałką 10 000 szt. Statyw do nastawiania OB (10 miejscowy) 6 szt. Probówki o poj. 11ml z korkiem i granulatem do szybkiego wykrzepiania krwi i seperacji surowicy o wysokim stopniu przejrzystości (z medoplast , polistyrenowe lub równoważne, równoważność ma polegać na takiej samej wysokiej przeźroczystości) Ø 16 x 100 ml - z ofertą należy dołączyć wzór probówek. 20 000 Szt. Probówki okrągłodenne, Ø 12-13x100 mm przejrzyste (z medoplast , polistyrenowe lub równoważne, równoważność ma polegać na takiej samej wysokiej przeźroczystości) - prosimy o wzór. 2000 Szt. Probówki Ependorfa ă 500 ml 2000szt. Pipeta automatyczna ustawna 1-200 ul 1 szt. Końcówki do pipet automatycznych żółte 200 ml 1 op. a 1000 szt 20 op. Końcówki do pipet automatycznych niebieskie 1000 ml 1 op. a 1000szt 15 op. Szkiełka nakrywkowe (24 x 24) a 1000 szt. 20 op. Szkiełka podstawowe - mikroskopowe 75x25mm, grubość 1mm ciętymi krawędziami bez pola do opisu (1 op. ă 50 szt.) 50 op. Mazaki do pisania po szkle (niebieskie), (1 op. a 12 szt.) 8 op. Pipeta automatyczna ustawna 1 - 50 ml 2 szt. Pipeta automatyczna a 50 ml -1 szt 1 szt. Pipeta automatyczna a 100 ul - 1 szt 1 szt. GRUPA 5 - Załącznik nr 6d System zamknięty do pobierania krwi: Probówka do biochemii poj. 4 ml z aktywatorem krzepnięcia, do separacji surowicy, czerwony, odkręcany korek. 6000 Probówka do biochemii poj. 6 ml z aktywatorem krzepnięcia do separacji surowicy, czerwony, odkręcany korek. 6000 Probówka do morfologii, z EDTA, poj. 1 ml. lawendowy, odkręcany korek 5000 Probówka do morfologii, z EDTA, poj. 2 ml. lawendowy, odkręcany korek 5000 Probówka do koagulogii poj. całkowita 2 ml, poj. pobranej krwi 1,8 ml, 3,2% cytrynianem sodowym, niebieski odkręcany korek 6000 Probówka z cytrynianem sodu do OB., poj. całkowita 2 ml, (mat oznaczenia liniowa) poj. pobranej krwi 1,6 ml, korek czarny, odkręcany. 9000 Pipety do analizy OB. metodą liniową, z podziałką i uszczelka mocująca pipetę w probówce, pasująca do probówki z p.6 9000 Statyw do odczytu OB. metodą liniową pasujący do probówek z p. 6 i pipet z p. 7 5 Igła systemowa, dwuostrzowa 0,8 mm 5000 Igła systemowa, dwuostrzowa 0,9 mm 15000 Uchwyt jednorazowego użytku 20000 Uchwyt jednorazowego użytku z zabezpieczeniem igły gwarantujący schowaniem igły po pobraniu, pasujący do wszystkich oferowanych igieł systemowych 1000 Igły motylkowe 0,8 mm z wężykiem ok. 19-20 cm i łącznikiem Luer, sterylne, pojedynczo pakowane 1000

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38437000-7


Dodatkowe kody CPV: 33192500-7, 38434000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Biochemia - Aparat Konelab 2 - +ISE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188000
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188152.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188152.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188152.96
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dzierżawa czytnika do moczu + zakpu pasków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25000
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42822.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42822.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82458.00
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dzierżawa aparatu + odczynniki do badań koagulogicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34000
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KSeLMED S.C. Andrzej Kucharski, Piotr Kucharski, Wojciech Kucharski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Konopnickiej 7
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17280.00
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Probówki i inny drobny sprzęt laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25000.00
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDLAB Products Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gałczyńskiego 8
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16100.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16100.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17644.53
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: System zamknięty do poberania krwi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48000.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25357.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25357.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25357.80
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.